[BC3] hoe lang duurt ban op tribes 2 server?

Pagina: 1
Acties:

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 10:42

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
Ik maakte een newbie fout in Tribes 2 en werd genadeloos afgestraft met een ban, ondanks mijn excuses.

(voor wie het weten wil: ik drukte per ongeluk op jump toen ik een aantal gasten vervoerde in een transport vehicle)

Wie weet of deze ban indefinite is of dat ie na een tijdje weer wordt opgeheven?
(de server had net zo''n lekkere ping :'(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dat hangt van de server af neem ik aan :)..

Probeer het gewoon vandaag nog eens en anders na 1 week. Als je dan NOG gebant bent is ie waarschijnlijk permanent ;)

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 10:27 schreef broes_willems het volgende:
Ik maakte een newbie fout in Tribes 2 en werd genadeloos afgestraft met een ban, ondanks mijn excuses.

(voor wie het weten wil: ik drukte per ongeluk op jump toen ik een aantal gasten vervoerde in een transport vehicle)

Wie weet of deze ban indefinite is of dat ie na een tijdje weer wordt opgeheven?
(de server had net zo''n lekkere ping :'(
Wat gebeurde er met inzittende? >:)

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-07 18:49
Ik moet zeggen dat ik het heel prettig vind dat het vanaf de huidige patch niet meer mogelijk is om mensen te bannen (via een vote dan), alleen een ''super admin'' >:) heeft nog het recht om mensen te bannen...

Ik kan me trouwens ook een redelijk beeld vormen van wat er met de inzittenden is gebeurd... Was het iets van: "Player1, 2, 3 and 4 were crushed by an unmanned vehicle??" ;)

Verwijderd

Sommige zeggen dat ik als een dronkeman vlieg.... maar goed.. erm.. dat werd niet gevraagt... :)

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 17:59 schreef Raven_ het volgende:
Sommige zeggen dat ik als een dronkeman vlieg.... maar goed.. erm.. dat werd niet gevraagt... :)
HAHAH jij ook al???
Ik kan zoon 1 persoons ding niet ees goed recht houden!! (alowel een land voertuig iets beter gaat!)
Laat staan eentje waar een stuk of 4 man in zitten!! :P

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 10:42

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
Joepie ik mocht weer meedoen op die server :)

ehm ja die inzittenden konden het niet navertellen....tot ze weer spawnden zullen we maar zeggen >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
weet iemand ook hoe lang het duurt voordat je weer op het tribes forum mag posten als je gebanned was? hehe

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 10 mei 2001 14:11 schreef Tobiaz het volgende:
weet iemand ook hoe lang het duurt voordat je weer op het tribes forum mag posten als je gebanned was? hehe
Moet je maar geen 150 lege berichten versturen mannetje|:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1