ben benieuwd wat jullie graag zouden zien in Fifa 2002. ook met betrekking tot de hardware specs van nu.
Supporters die bijvoorbeeld het veld op rennen.
En een beetje meer management erin
Dus bijvoorbeeld een speler die te veel gedronken heeft en daardoor niet kan voetballen...
Dus een manager combineren met Fifa
En een beetje meer management erin
Dus bijvoorbeeld een speler die te veel gedronken heeft en daardoor niet kan voetballen...
Dus een manager combineren met Fifa
Nandrolon tests.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Ja zoiets bedoelde ik ook met die drank...Op woensdag 09 mei 2001 00:24 schreef -Stef- het volgende:
Nandrolon tests.
Was er vroeger niet zo''n stom management spel van Davilex met Jack van Gelder
Verwijderd
Pizzaman was me voor... Ik wel (ff me hooligan persoonlijkheid EN me boere persoonlijkheid (die ik niet eens heb)naar boven brengen)
REEEEEEELUUUUUUUUHHHH!!!!!!!!!
Want zeg nou zelf... als je nou wordt afgemaakt door je vrienden met Fifa 2001... dan wil je toch ff tekken style zijn team ff hardhandig af ranselen of niet?
Want zeg nou zelf... als je nou wordt afgemaakt door je vrienden met Fifa 2001... dan wil je toch ff tekken style zijn team ff hardhandig af ranselen of niet?
Ja soort Quake3 erin bouwen ofzoOp woensdag 09 mei 2001 00:27 schreef Raven_ het volgende:
Pizzaman was me voor... Ik wel (ff me hooligan persoonlijkheid EN me boere persoonlijkheid (die ik niet eens heb)naar boven brengen)
Verwijderd
Wedden dat davids dan een ingebouwd enemy-tracking device in z''n brilletje krijgt!!! Dan i.p.v een missle launcher krijg je een voetbal schoen launcher. hey.... ik ga denk ik eens een mod maken voor fifa 2001...Op woensdag 09 mei 2001 00:28 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Ja soort Quake3 erin bouwen ofzo
Verwijderd
Wat ze van mij gelijk UIT FIFA 2001 mogen halen, zijn de motion captured sequences die je krijgt voordat je op het doel schiet: tussen het drukken op het schietknopje en het echte schieten op het scherm zit véél te veel tijd. Zodra ik klik, moet er meteen geschoten worden. Basta. En een of ander passing optie zoals je die in NBA 2000 hebt, lijkt me ook wel leuk: dat je dus kunt kiezen naar wie je speelt: je kunt dan ook echte dieptepasses geven.
Ik zou graag zien dat het camerastandpunt verbeterd (lees : verder van het veld waardoor een overzichterlijk geheel bereikt wordt) zou worden.
Ik vond wat dat betreft Fifa 2000 beter.
Ik vond wat dat betreft Fifa 2000 beter.
PSN: mug_8pm
Verwijderd
De AI van de keepers moet echt veel beter en bij blessures moet er staan wat voor blessure ze hebben (volgens mij al eerder gezien in Actua Soccer 3) zodat een speler met een gebroken been langer uit de roulatie is dan iemand met een verrekte neus 
Ook mag het managment wat uitgebreider zodat andere clubs ook een bod doet op jouw spelers. Dat maakt het een stuk leuker en lange houdbaarheid van het spel
Ook mag het managment wat uitgebreider zodat andere clubs ook een bod doet op jouw spelers. Dat maakt het een stuk leuker en lange houdbaarheid van het spel
Stoer hoor...Op woensdag 09 mei 2001 10:33 schreef Hitpoint het volgende:
En als ze toch bezig zijn kunnen ze ook het spel wel optimaliseren voor de GeForce 3 :)(ik heb er een)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
jah, de keepers zijn echt brak.
vb: helemaal tot achterlijn spelen, hoge pas over keeper heen naar andere speler, keeper draait veelste laat terug en die kopbal zit altijd.
verder wil ik dat je op afstanden buiten het strafschop gebied makkelijker raak schiet, ik schiet altijd recht in de keeper zijn klauwen.
de AI mag trouwens ook wel es proberen een bal te onderscheppen. speel je een wedstrijd, breekt de tegenstander door, lopen je teamgenoten er rustig achteraan maar verder doen ze geen ruk.
en het spel van het door de pc gestuurde team mag wel wat beter, typisch dat elk team of vanaf achter hoog naar voren speelt of altijd door het mid-centrum speelt.
verder vindt ik dat je formaties aan zou moeten kunnen passen. 3-4-3 is gewoon niet genoeg. je moet die ventjes zelf kunnen plaatsen op het veld.
oh ja, en de clubs mogen wel es wat realistischere saldos hebben.
dit is het enigste sportspel wat ik ooit speel, verder ken ik geen echte soccer games.
vb: helemaal tot achterlijn spelen, hoge pas over keeper heen naar andere speler, keeper draait veelste laat terug en die kopbal zit altijd.
verder wil ik dat je op afstanden buiten het strafschop gebied makkelijker raak schiet, ik schiet altijd recht in de keeper zijn klauwen.
de AI mag trouwens ook wel es proberen een bal te onderscheppen. speel je een wedstrijd, breekt de tegenstander door, lopen je teamgenoten er rustig achteraan maar verder doen ze geen ruk.
en het spel van het door de pc gestuurde team mag wel wat beter, typisch dat elk team of vanaf achter hoog naar voren speelt of altijd door het mid-centrum speelt.
verder vindt ik dat je formaties aan zou moeten kunnen passen. 3-4-3 is gewoon niet genoeg. je moet die ventjes zelf kunnen plaatsen op het veld.
oh ja, en de clubs mogen wel es wat realistischere saldos hebben.
dit is het enigste sportspel wat ik ooit speel, verder ken ik geen echte soccer games.
een van de belangrijkste wensen van mij is dat het spel-PLEZIER tereug keert. fifa 2001 ZOOG op dat gebiedt, fifa 2000 was beter, fifa99 speelde lekker, world cup 98 en fifa 96 zijn misschien wel de beste en fifa 97 is de slechtste.
Gameplay dus
Gameplay dus
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zaalvoetbal moet ook teruk in Fifa 2002!
Dat was af ent oe best wel geinig.
Verder moet er idd een management optie ingebouwd worden (iig het kopen/verkopen van spelers moet beter en niet dat ik met De Graafschap bijvoorbeeld Rivaldo kan kopen)
Dat was af ent oe best wel geinig.
Verder moet er idd een management optie ingebouwd worden (iig het kopen/verkopen van spelers moet beter en niet dat ik met De Graafschap bijvoorbeeld Rivaldo kan kopen)
Diepte passen net achter de verdediging. -Betere pass systeem, zodat ze niet eerst de bal aan nemen en dan pas gaan rennen.
Lob moet veranderd worden, niet de bal eerst aannemen op de borst, maar in de diepte aannemen (voor bij laten gaan, en bal inhalen).
Meer schijnbewegingen.
Lob moet veranderd worden, niet de bal eerst aannemen op de borst, maar in de diepte aannemen (voor bij laten gaan, en bal inhalen).
Meer schijnbewegingen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Clubs die geld verdienen zodat je steeds meer geld krijgt lijkt me ook wel leuk...
Of spelers die duurder worden als ze beter worden.
Of spelers die duurder worden als ze beter worden.
jah beter pass-systeem is wel nodig.
meer effectballen wil ik ook.
en clubs moeten geld verdienen, wat denk je wel niet dat ze per europacup wedstrijd verdienen.
meer effectballen wil ik ook.
en clubs moeten geld verdienen, wat denk je wel niet dat ze per europacup wedstrijd verdienen.
Verwijderd
Meer dribbeltrucjes.....zoals een schaar kunnen maken of zo, of beetje hoog houden terwijl je met de bal aan je poot loopt....etc etc...
En de keepers moeten wat verbeterd worden....alle ballen van de zijkant gaan er namelijk (altijd) in en een afstandsschot nooit, dus das ook niet al te best...
En de keepers moeten wat verbeterd worden....alle ballen van de zijkant gaan er namelijk (altijd) in en een afstandsschot nooit, dus das ook niet al te best...
elke Fifa is meer van hetzelfde, alleen de graphics worden meestal opgepoetst 
voor mij geen fifa''s meer, ben er wel op uitgekeken

voor mij geen fifa''s meer, ben er wel op uitgekeken
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ZAALVOETBAAAAAAL!!!!!
(liet me gaan, sorry
)
(liet me gaan, sorry
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Een betere speelbaarheid,net zoals ISSpro en ISS2 voor de PSX,het ziet er misschien niet zo gelikt uit en je hebt geen orginele shirts enz maar het speelt 10x lekkerder.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Een betere passing zoals in Fifa 2000 en betere statistieken van de spelers (dus niet dat alleen rivaldo 56 is maar dat er ook meerdere vedetten in die buurt zitten) dat zou ik graag zien.
Verwijderd
die scheids moet je kunnen meppen, of de bal snoeihard tegen hem aan kunnen schieten zodat ie K.O valt.
/me vind dat ie vaak voor niets rood krijgt
/me vind dat ie vaak voor niets rood krijgt
ja sommige spelers vindt ik wel erg ondergewaardeerd in Fifa2001.
Wat ik in FIFA zou willen zien is een goed voetbalspel. Dat is het nl. nog nooit geweest. Leuke graphics, mooie presentatie maar werkelijk belachelijk slechte, onrealistische gameplay.
Doe mij maar ISS Pro Evo 2.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Over 20 jaar kun je tegen je zoon zeggen:
"FIFA2021? Knul, FIFA96, DAT was pas gameplay!"
Om vervolgens uitgelachen te worden.
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
I second that!!!Op woensdag 09 mei 2001 23:15 schreef s_roubos het volgende:
Wat ik in FIFA zou willen zien is een goed voetbalspel. Dat is het nl. nog nooit geweest. Leuke graphics, mooie presentatie maar werkelijk belachelijk slechte, onrealistische gameplay.
Goh wat leuk, doe ik ook altijd. Maar ja, als je tig potjes achter elkaar wint met 20-5, zelfs met RBC, dan ben ik er mooi poepflauw van.Op woensdag 09 mei 2001 11:26 schreef Kaap het volgende:
Zou inderdaan wel graag die zaalvoetbal zooi weer terug willen en wat meer managment gebeuren.
snif, snif :9~:9~:9~:9~:9~:9~Op donderdag 10 mei 2001 08:15 schreef Theeboon het volgende:
Over 20 jaar kun je tegen je zoon zeggen:
(nostalgische gevoelens)
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
I second that!Op woensdag 09 mei 2001 23:15 schreef s_roubos het volgende:
* Gunner prefereert Championship Manager
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik heb alle fifa''s kapot gespeeld, maar 2001 is ronduit KUT!!
Het speelt brak, is ECHT onrealistisch etc etc. Geef mij dan eigenlijk nog maar fifa99.
Zaalvoetbal moet zeker terug!
Het speelt brak, is ECHT onrealistisch etc etc. Geef mij dan eigenlijk nog maar fifa99.
Zaalvoetbal moet zeker terug!
Verwijderd
ja zaalvoetbal is cool om gewoon weer eens tussen door te spelen en misschien ook wel voor online wel leuk
zaalvoetbal
spelers die met brancards wan het veld worden gehaald.
scheids schoppen
kleine geinige dingetjes
spelers die met brancards wan het veld worden gehaald.
scheids schoppen
kleine geinige dingetjes
Verwijderd
FIFA is gewoon elk jaar weer anders, maar om nou te zeggen dat het er op vooruit gaat.
Het draait bij die serie alleen maar om mooie scherpe achtergrondjes en spelers. Een goals scoren is zo gepiept, lopen-schieten- en hop.
Als iemand FIFA98/99 of 2000 beter vind dan 2001, dan doen ze daar bij EA toch wat fout denk ik.
FIFA haalt het nog lang niet bij ISS.
Het draait bij die serie alleen maar om mooie scherpe achtergrondjes en spelers. Een goals scoren is zo gepiept, lopen-schieten- en hop.
Als iemand FIFA98/99 of 2000 beter vind dan 2001, dan doen ze daar bij EA toch wat fout denk ik.
FIFA haalt het nog lang niet bij ISS.
Verwijderd
Ik heb maanden achter elkaar ISSPRO gespeeld en heb 1 keer een een omhaal weten te maken , hij ging er niet eens in , maar als ik fifa ga spelen scoor ik in 5 minuten 48 omhalen , lekker realistisch.
I love ISS , al vanaf de eerste op de snes.
I love ISS , al vanaf de eerste op de snes.
Verwijderd
ik zou wel eens een een goeie Stadion editor willen zien aangezien de huidige stadions ook voor geen barst kloppen.
Actieve supporters dus iets in de richting van fifa 96 inplaats van 2 rijen en dan maar een bitmap.
Dat je echt moet richten met passes en dat ze dus niet altijd bij die gast komen maar dus in de diepte spelen. Een echt AI. nu lopen ze allemaal in groepjes van 2
Actieve supporters dus iets in de richting van fifa 96 inplaats van 2 rijen en dan maar een bitmap.
Dat je echt moet richten met passes en dat ze dus niet altijd bij die gast komen maar dus in de diepte spelen. Een echt AI. nu lopen ze allemaal in groepjes van 2

wat is dat ISS dan??? en waar kan ik meer info erover vinden?
Verwijderd
Graag wat moeilijker. Ik wordt er niet errug vrolijker van als ik op wereldklasse nog met 12-0 van Frankrijk kan winnen :(:(:(
Overige persoonlijke wensen:
-meer stadions
-zelf weer spelers voor het nationale eftal kunnen selecteren (net als in fifa98)
Overige persoonlijke wensen:
-meer stadions
-zelf weer spelers voor het nationale eftal kunnen selecteren (net als in fifa98)
ISS = International Super Star Soccerwat is dat ISS dan??? en waar kan ik meer info erover vinden?
Is een serie op de NES, SNES, N64, PSX, PS2 en binnenkort ook Xbox.
En ISS is het meest realistische voetbalspel out there. Het heeft niet zulke mooie graphics als FIFA, maar wel veel beter gameplay (maar wacht op de Europese versie van WE5, de Japanse ISS, op de PS2, en weg is het verschil in graphics:
http://www.consoledomain.com/playstation2/reviews/Winning_Eleven_5.html).
Bij ISS heb je altijd het gevoel dat je iets presteert als je een goal maakt, omdat je echt voetbal moet spelen, goed passen is essentieel om te winnen, zeker op de hogere levels. Er zijn practisch geen ''zekerheidjes'' (trucjes om ff snel een goal te maken), en daarom blijft het oneindig leuk. Veel mensen laten zich afschrikken door de (tot nu toe) mindere graphics, en gaan voor de officiele licensies, de mooie stadions, en het grote geld (ik zie hier leuke paralellen met echt voetbal
Nieuwste en beste versie is ISS Pro Evolution 2 op de PSX. Er is een andere versie op de PS2 (heet gewoon ISS), maar dat is een conversie van de (IMHO) mindere N64 versie, en die is niet zo goed als Pro 2. In de herfst komt de nieuwe versie van Pro Evolution (heet Winning Eleven 5 in Japan), en dat wordt waarschijnlijk het beste voetbalspel ooit.
dat je niet steeds op dezelfde manier kunt scoren, dus voorzetten en inkoppen, en vooral die omhalen slaan nergens op, doe ik uit principe al niet meer
en inderdaad, echt van afstand scoren wil niet lukken
verder vind ik het wel cool
en inderdaad, echt van afstand scoren wil niet lukken
Dat je gewoon 1 speler kiest en dus niet het hele team bestuurd maar alleen die speler.
Zo speelde ik actua1 ook altijd.
Hmm 1st person[view] soccer
Er zijn veel patches te vinden als het gaat om schieten en passen, ik scoor regelmatig van +/- 30 meter en voorzetten-omhaal gaat bijna niet meer.
kijk hier maar en probeer een patch:
http://downloads.soccergaming.com/main.php3?game=Fifa%202001&category=Patches
Zo speelde ik actua1 ook altijd.
Hmm 1st person[view] soccer
Er zijn veel patches te vinden als het gaat om schieten en passen, ik scoor regelmatig van +/- 30 meter en voorzetten-omhaal gaat bijna niet meer.
kijk hier maar en probeer een patch:
http://downloads.soccergaming.com/main.php3?game=Fifa%202001&category=Patches
Only fools are enslaved by time and space.
oh ja maar dan is dat ISS niet voor de PC dus dat valt voor mij af
Rellen....gewoon keiharde rellen op de tribunes, en dat je het ook kan merken als het sneeuw of regent dat een speler snoeihard met zn bek tegen een reclamebord glijdt of een camera man zo hard met een bal tegen z''n kop aanrammen dat ie weggedragen moet worden! WAAAh...en ook vooral dat die keepers wat eerder uitkomen, want als je de bal op 1 meter (op schaal
) van m afspeelt komt ie er nog niet uit soms...dusse, valt nog veel te doen voor de mensen van EA! En, ook heel belangrijk...meer stadions! Realistischere spelers beoordelingen! Je moet ook geld kunnen verdienen met het winnen van wedstrijden, salarissen betalen...etc, blablabla, ik lul te lang door....het moet gewoon beter!
Tja, dan blijft het behelpen met FIFA ben ik bang... of je koopt een PSOne.oh ja maar dan is dat ISS niet voor de PC dus dat valt voor mij af
*Als een speler op de goal schiet kijkt ie de andere kan op 
*Herhalingen altijd hetzelfde
*3x het zelfde commentaar
*Altijd omhaals,en stomme kopballetjes
*Tegenpartij wisselt nooit (alleen met blessures)
*Publiek ijkt net op dat van RCT
*Overspelen is te makkelijk(ook op wereldklasse
En nog veeeeeel meer!! :(:(:(:(:(
*Herhalingen altijd hetzelfde
*3x het zelfde commentaar
*Altijd omhaals,en stomme kopballetjes
*Tegenpartij wisselt nooit (alleen met blessures)
*Publiek ijkt net op dat van RCT
*Overspelen is te makkelijk(ook op wereldklasse
En nog veeeeeel meer!! :(:(:(:(:(
Verwijderd
ISS is het meest realistische voetbalspel van nu.
Speel je vriendschappelijk tegen Brazilie dan zul je ''t wel redelijk moeilijk hebben. Maar kom je ze b.v. tegen in een halve finale van een cup dan zijn ze supersterk en fanatiek. Ook zullen ze dan soms proberen schwalbes uit te voeren, waarbij je in sommige gevallen een strafschop tegen krijgt(of de speler van de tegenpartij krijgt geel/rood).
Neem een team als San Marino en je maakt geen kans tegen de Brazilianen, je staat constant te verdedigen, en die bal weg te werken. Met FIFA kon ik Brazilie redelijk makkelijk met 4-1 inmaken(op wereldklasse).
Het boeit mij helemaal niet dat ''t grafisch niet zo gelikt is als FIFA, een goed spel wat lekker speelt heeft dat helemaal niet nodig. Het ziet er natuurlijk allemaal wel goed uit, maar de graphics komen bij ISS niet op de 1e plaats.
Speel je vriendschappelijk tegen Brazilie dan zul je ''t wel redelijk moeilijk hebben. Maar kom je ze b.v. tegen in een halve finale van een cup dan zijn ze supersterk en fanatiek. Ook zullen ze dan soms proberen schwalbes uit te voeren, waarbij je in sommige gevallen een strafschop tegen krijgt(of de speler van de tegenpartij krijgt geel/rood).
Neem een team als San Marino en je maakt geen kans tegen de Brazilianen, je staat constant te verdedigen, en die bal weg te werken. Met FIFA kon ik Brazilie redelijk makkelijk met 4-1 inmaken(op wereldklasse).
Het boeit mij helemaal niet dat ''t grafisch niet zo gelikt is als FIFA, een goed spel wat lekker speelt heeft dat helemaal niet nodig. Het ziet er natuurlijk allemaal wel goed uit, maar de graphics komen bij ISS niet op de 1e plaats.
er kan inderdaad een helehoop verbeterd worden. Maar feit blijft dat het de makers van spellen niet lukt om voor de PC een beter spel op de markt te krijgen. Terwijl er toch zo''n hoop dingen kunnen worden verbeterd. Zoals bijvoorbeeld die diepe passes. Je kan niet een hoge pass in de diepte geven, dat is echt een gebrek. Van goed verdeigen hebben ze nooit gehoord en de diversiteit aan teckels en moves is ook ontzettend laag. Maar FIFA blijft voor de amateurs onder ons natuurlijk wel ontzettend speelbaar. Je hoeft er niet lang op te oefenen om een goede speler te worden en het is lekker eenvoudig. Wat de harware specs betreft: "t ziet er goed genoeg uit, ik wil het graag op mijn tnt2 kunnen blijven spelen
.
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Een beetje meer commentaar mag er wel in want ze die commentators zeggen aldoor hetzelfde. En dat je de scheidsrechter ook een paar trappen kan geven.
We see things as we are, not as they are
Daar wil ik wel aan toevoegen dat de animaties van de spelers beter zijn dan in FIFA, en dat er ook meer variatie is. Het ziet er alleen wat blokkeriger uit (maar ja, PSX he).maar de graphics komen bij ISS niet op de 1e plaats.
ISS en FIFA zijn verschillende spellen, fifa is meer voor de actie/makkelijk, iss meer een simulatie, ea sports heeft ook als bedoeling arcade achtige sportspellen te maken, ze spelen gewoon lekker, en je hoeft niet na te denken. Ze zijn ook meer op multi player gebaseerd, lekker op de bank tegen vrienden spelen, en dan maakt het niet uit of je brazilie of ierland neemt, ze zijn redelijk gelijk.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
rellen zodat jij met je me korpsje alles weer op orde moet zien te krijgen, vuurwerk zoals bengaals vuur, wc rollen op het veld, maak er gewoon een theme stadion van ofsow
Dat lijkt me idd gaaf.
Ik heb wel een aangepaste AI gedowned om de keeper wat realistischer z''n gang te laten gaan in Fifa2001. Tevens de KPN & Toto div. gedowned....dat maakt het speel plezier wel leuker.....maar ik kan niet wachten tot Fifa2002.
Greetz,
Z.
Ik heb wel een aangepaste AI gedowned om de keeper wat realistischer z''n gang te laten gaan in Fifa2001. Tevens de KPN & Toto div. gedowned....dat maakt het speel plezier wel leuker.....maar ik kan niet wachten tot Fifa2002.
Greetz,
Z.
Verwijderd
niet hoeven nadenken?, ea sports heeft ook als bedoeling arcade achtige sportspellen te maken, ze spelen gewoon lekker, en je hoeft niet na te denken.
ahaaa. vandaar die uitslagen van 10-0 enzo, tja, ''t is maar waar je van houd..
Arcade slaat denk ik toch meer op actie en speelbaarheid, daarin staat ISS toch nog steeds hoog boven FIFA.
EA heeft de licentie, dat is alles.
Verwijderd
Je kan de camerastanden redlijk goed instellen vind ik. Door bijvoorbeeld je TV camera vverder af in te stellen, of je torencamera dichterbij. Gewoon een beetje kloten. Ik zou bij Fifa 2002 willen zien dat ie wat compatibeler word voor mindere videokaarten.. zodat ik em ook op school kan spelen
lol kan je dat niet beter in dat andere grote topic posten dat nog steeds active is?Op woensdag 07 november 2001 10:04 schreef Jerommeke het volgende:
Je kan de camerastanden redlijk goed instellen vind ik. Door bijvoorbeeld je TV camera vverder af in te stellen, of je torencamera dichterbij. Gewoon een beetje kloten. Ik zou bij Fifa 2002 willen zien dat ie wat compatibeler word voor mindere videokaarten.. zodat ik em ook op school kan spelen
Pagina: 1