[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
Hey, Pc opnieuw installed, nieuwste nvidia drivers geinstalleerd, nou eigenlijk hetzelfde als de vorige instal!
Maar, als ik nu cs speel, en ik zit op de grond gebukt of ik strafe van links naar rechts (langzaam) dan trilt het beeld nogal, .. het hakt een beetje van links naar rechts,.. ? ik weet niet wat dit kan zijn!
Maar, als ik nu cs speel, en ik zit op de grond gebukt of ik strafe van links naar rechts (langzaam) dan trilt het beeld nogal, .. het hakt een beetje van links naar rechts,.. ? ik weet niet wat dit kan zijn!
hhhhm, denk idd aan framerate overschot
moet je ergens de v-sinq (of hoe je het mag schrijven) aanzetten, dan gaat de FPS nl niet over de grens van je monitor (max HL = 99 Fps overigens)
probeer dat maar eens..... en ggd
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
waar change ik dat"?Op dinsdag 08 mei 2001 22:09 schreef answer_man het volgende:
hhhhm, denk idd aan framerate overschotmoet je ergens de v-sinq (of hoe je het mag schrijven) aanzetten, dan gaat de FPS nl niet over de grens van je monitor (max HL = 99 Fps overigens)
Pagina: 1