Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
PSN
Verwijderd
maar is idd vaaag dit...
PSN
Nu eens met een AWM allemaal in 1 keerOp dinsdag 08 mei 2001 19:17 schreef YakuzA het volgende:
ik zal ff zeggen dat dit experiment na vele malen proberen nog steeds niet een 2e keer gelukt is. [Speciaal voor MrFreeman]
[afbeelding]
Hmm, tegenvallerOp dinsdag 08 mei 2001 20:00 schreef marble het volgende:
met awp ging er volgens mij maar tot 3 hostages tegelijk door, en dan is de derde in de rij alleen gehurt, en niet eens dood
wel door 1 superdik blok maar niet door 3 ruiten heen.
[Op 2e screenie zie je rechts nog de verschillende muurtjes staan:)]
PSN
PSN
Verwijderd
T''is net een itiliaans gerecht ofzo.. goed doseren. Beetje van een mes.. dan snuffie m4a1, misschien wat shotgun en dan nog een mes. Idee maybe?Op woensdag 09 mei 2001 13:43 schreef YakuzA het volgende:
Nog steeds geen 2e keer gelukt
Verwijderd
Hossiesurfen is ook wel leuk...
Verwijderd
Hahahahahaaaa....ROFL!!!Op dinsdag 08 mei 2001 19:17 schreef YakuzA het volgende:
ik zal ff zeggen dat dit experiment na vele malen proberen nog steeds niet een 2e keer gelukt is. [Speciaal voor MrFreeman]
[afbeelding]
Nee idd je hebt gelijk....ut zal tog wel een bug wezen...hahaha:)...en utlukt niet eens nog een keer...hehehe...egt lache did...:)
:?Jij speelt met 100,0 fps GEIL:9Op woensdag 09 mei 2001 13:54 schreef G3R10 het volgende:
..heeh is wel grappig wat je allemaal met hossies kunt doen...
Hossiesurfen is ook wel leuk...
[afbeelding]
PSN
PSN
PSN
Ik heb zelf ook is zo rondgelopen (die ronde nog gewonnen ook!
maarja
idd is CS wel vaker crappy
zag laatst in Italy een hostage bij het rescue point (je weet wel bij waar de helling begint, en waar hostages wel is vast komen te zitten) een hostage gewoon langzaam omhoog zweven!!
tot de rand van het dak
daar bleef ie staan
[edit:picje gepost]

[/edit]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
PSN
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Hahahahah ROFL!!! :D:D:DOp dinsdag 08 mei 2001 19:01 schreef MrFreeman het volgende:
Je gaat em toch niet doodmaken?....dat is zielig...ow hijs al 0 health...je HEBT em al doodgemaakt...en meteen daarna opghezet...dat ist gewoon...:)
maar is idd vaaag dit...
Verwijderd
N00b13 alertOp donderdag 17 mei 2001 01:58 schreef Maf.fe.rik het volgende:
Voodoo Glow Skull heeft 100 fps in die hoge resolutie en ik 10 tot 30 in 640*480. Damn het wordt echt tijd voor nieuwe PC.
keb net nieuwe PC, strak 85 fps in 1024*768, kan niet hoger omdat refreshrate 85 is
PSN
Verwijderd
Leg dat is uit want op m''n 6 jaar oude 14inch monitor kan ik toch echt de 100 wel halen?
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
dan haal je meer dan je refresh rate
en trouwens dan haal je normaal ook meer fps.
toen ik dat aan had staan met dit systeem haalde ik 85 fps en als poppetjes in me buurt kwamen 42 fps standaard. dat zoog dus best wel
maarnu heb ik bijna altijd meer dan 70 fps
hallo
(werd gek van het geknipper tussen 99.9 en 100 fps bij net_graph)
PSN
Alleen zieke lui bedenken dit soort dingenOp vrijdag 18 mei 2001 10:19 schreef Cerberus het volgende:
Je kan een hostage precies tot 0 health krijgen als je 2 keer in z''n kruis schiet met een Glock (vroeger tenminste)
Verwijderd
dat zoog dus best wel? man als er bij mij iemand in de buurt komt is het een FPS van 10Op vrijdag 18 mei 2001 12:03 schreef NaLiN het volgende:
yakuza dan moet je vertical sync uitzetten bij de settings van je videokaart.
dan haal je meer dan je refresh rate
en trouwens dan haal je normaal ook meer fps.
toen ik dat aan had staan met dit systeem haalde ik 85 fps en als poppetjes in me buurt kwamen 42 fps standaard. dat zoog dus best wel![]()
maarnu heb ik bijna altijd meer dan 70 fps
en dat zuigt toch echt wel als je zo''n systeem hebt en dan zulke zuig fps
hallo
Verwijderd
Het is maar wat je gewend bent... maar ik heb gehoord dat je ondanks je slechte PC-specs toch aardig kunt fraggen dus..Op donderdag 17 mei 2001 01:58 schreef Maf.fe.rik het volgende:
Voodoo Glow Skull heeft 100 fps in die hoge resolutie en ik 10 tot 30 in 640*480. Damn het wordt echt tijd voor nieuwe PC.
PSN