[BC3] Secret of Mana vraagje

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dag mensen,
uhm even een klein vraagje ik heb nu de true Courage test gedaan en alle drie de schauws verslagen en nu zegt de Sage dat ik naar de Tree Palace moet.

Ik heb me eigen het ***** lopen zoeken maar heb hem nog steeds niet gevonden weet iemand toevallig waar die is ?

Alvast bedankt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

soz telang geleden
heb het wel uitgespeeld
goed verhaal lijn

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Is dat niet zoon fokking ouwe game voor de snes???

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

De tree palace zit als het goed is op bij het ijs in het noorden.. als ik het goed heb.. Hebbie niet de kaart er bij gekregen?

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• BC3 Victim
Game FAQ''s. Altijd handig ;).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Zinnig replyen is ook een kunst. aXe en Vertex hebbie nog wat aan...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Ga met Flammie naar Pandora Town. Dat is dat dorpje waar je het meisje ontmoette. (Zuid-Oost op de kaart).

Ok van daaruit, ga met flammie naar het Oosten.. Je ziet een paars continent (Lost Continent). Daar kan je in het midden landen waar de Tree Temple staat.

Good luck!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

He bedankt voor die GameFAQs, koele pagina :) Daar staat ook wel een kaart btw voor secret of mana :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

secret of mana is nog steeds een van mn favorieten. Van de makers van final fantasy, maar dan realtime met meerdere personen (3 maximaal).
Speciaal daarvoor toen nog een multitap-dingus gekocht, voor 3 gamepads op 2 aansluitingen.

• BC3 Victim
Sigma
THX!!!

Jullie allemaal trouwens voor de tips ik heb hem gevonden en ben druk bezig om alle vendjes om te maaien :)

Pagina: 1