[BC3] Geen baldurs gate 3!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Yo mensen hebben jullie het ook gelezen. In de PCgameplay ( nr 65, die uit belgie) stond bij de previeuw van Throne Of Bhaal dat bioware heeft aangekondigd dat er geen Baldurs Gate 3 komt. Ik hoop van niet en ik heb er verder nog geen informatie over kunnen vinden maar ja.......
:( :( :( :( :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Oef gelukkig zeg... nu kan ik weer gerust slapen ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 11:06

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

dat is oud nieuws (toch zeker al een paar weken ;) )

Verwijderd

ah joh ,...maak je niet druk er komt vast wel een clone ...en anders moet je het maar doen met neverwinter nights he ...:)

• IceStorm
  • Laatst online: 03-11 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Is al HEEL lang bekent en eigenlijk al vanaf BG I :)..

Heel in het begin zou er sprake zijn van eerst BG I, daar op aansluitend zou torment komen en daarop aansluitend NOG een campaignsetting maar das er nooit van gekomen :D

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Throne of Bhaal wordt de afsluiting van de Child of Bhaal saga.

BG3 zou nog best kunnen komen, maar dan heeft het een compleet nieuw verhaal.
Geen van de makers heeft tot nu toe gezegd dat er geen BG3 zal komen. Ze gaan zich naar ToB eerst op NWN richten.

Verwijderd

hebben mensen hier dan al BG2 ''uitgespeeld'':?

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 08 mei 2001 17:17 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
hebben mensen hier dan al BG2 ''uitgespeeld'':?
Ja hoor, als je niks te doen hebt en wat tijdvulling wilt, lees dit eens door :D.

• QuarK
Compleet uitgespeeld? Neu..
Ik heb em in totaal 3x uitgespeeld, en 5 games gestart maar ik heb em nog steeds niet compleet uitgespeeld.

Moet nog steeds eens de Kensai/Mage proberen.

• BC3 Victim
Ja al zeker bg2 uitgespeeld, echt coole vent die jon irenicus.
samen met counterstrike beste game die er is daarom dat ik deze topic heb geopend.
weet wel dat het oud nieuws is maar ben nog maar net lid van tweakers.net dus.....
*D *D *D *D *D

• BC3 Victim
he quark jij moet wel heeeeeeeeeeel veel saves hebben. 3 x is mij toch iets te veel.

ik was paladin waardoor ik dat zwaard van firhkraag kon gebruiken waardoor ik slagen maakte van 30 tot 40 met een strenght van
20 ( door girdle).

:9 :9 :9 :9

• IceStorm

IceStorm

Dokter_Bob, voor BG II verhalen, discussie, vragen en meer kun je hier terecht.

• QuarK
Ik heb niet heel veel saves jammer genoeg. Ben er een hele zooi kwijtgeraakt :'(

Heb alleen mijn Inquisitor saves nog. Wil binnenkort de Kensai/Mage of Ranger/Cleric doen. Die 2 hebben echt bruut veel voordelen.
En de Jaheira romance heb ik nog nooit gedaan. Viconia heb ik wel gehad :9

Verwijderd

slotje, ga maar verder in het bovenstaande linkje

Verwijderd

Is al HEEL lang bekent en eigenlijk al vanaf BG I:)..
Heel in het begin zou er sprake zijn van eerst BG I, daar op aansluitend zou torment komen en daarop aansluitend NOG een campaignsetting maar das er nooit van gekomen:D
Belgen hè ;)
Ja al zeker bg2 uitgespeeld, echt coole vent die jon irenicus.
samen met counterstrike beste game die er is daarom dat ik deze topic heb geopend.
weet wel dat het oud nieuws is maar ben nog maar net lid van tweakers.net dus.....
*D*D*D*D*D
:?

• BC3 Victim
Bram(MM) ik ben geen belg.
:( :( :( :( :(

• IceStorm

IceStorm

OK, de discussie kan imho ook in de andere draad gehouden worden ;) Maar wel het topic een beejte ''consequent'' houden aub.

Verwijderd

Wordt dit topic toch nog actueel.

Want wat is dit?
http://www.dvdboxoffice.c...1%2E000+++++&pid=90043661

Releasedatum : 15-01-2004.

Ik ga eens even verder op zoek :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 13:49 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je bent het beste af met een nieuw topic lijkt me zo ..
Maak er wat moois van ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.