Wie weet er nog goeie PS2 Games of Sites?
Het wachten is natuurlijk vooral op GT3, dit spel wordt echt GAAAF!
Het wachten is natuurlijk vooral op GT3, dit spel wordt echt GAAAF!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Idem hier, na de Saturn lag ik in een deuk dat Sega weer met een console kwam, maar ik was zeker onder de indruk van de DC. Maar de PS2 komt er wel.Op dinsdag 08 mei 2001 15:45 schreef Walkman het volgende:
Op het moment raad ik ook nog steeds iedereen aan om een Dreamcast ipv een PS2 te kopen, veel meer originele en kwaliteits games.......
Bij de dreamcast was het bij mij trouwens precies andersom, deze wou ik ZEKER NIET gaan halen, maar toen ik dat zag was ik heel impressed......
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dreamcast is imo de meest ondergewardeerde console ooit, jammer dat het Sega niet heeft kunnen redden, imo is het op dit moment nog steeds de beste console als je kijkt naar de kwaliteit van de titels. en de hoeveelheid titels.Op dinsdag 08 mei 2001 15:45 schreef Walkman het volgende:
GT3 bewijst dat de PS2 wel wat kan ja....zelf was ik een van de eersten die van plan was dat ding te kopen, maar toen ik de spellen zag vond ik het zo lelijk dat ik ''m maar niet heb gekocht. (Inmiddels) 999 piek vindt ik te veel voor een gameconsole (ik heb nl.al een DVD speler) en voor die 3 a 4 goede spellen.
Op het moment raad ik ook nog steeds iedereen aan om een Dreamcast ipv een PS2 te kopen, veel meer originele en kwaliteits games.......
Bij de dreamcast was het bij mij trouwens precies andersom, deze wou ik ZEKER NIET gaan halen, maar toen ik dat zag was ik heel impressed......
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dat heeft weinig met niet aandurven te maken van de gamemakers maar a) met de Japanse cultuur en b) met de uitgevers.Op dinsdag 08 mei 2001 16:32 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
Dreamcast is imo de meest ondergewardeerde console ooit, jammer dat het Sega niet heeft kunnen redden, imo is het op dit moment nog steeds de beste console als je kijkt naar de kwaliteit van de titels. en de hoeveelheid titels.
het enige jammere aan de console industrie is dat zo weinig gamemakers het aandurven om de alles Asian games te porten naar het engels, er zijn zoveel goede aziatische titels die heir gewoon niet uitkomen, dat vind ik jammer
dat bedoel ik dus, ze durven het niet aan omdat ze bang zijn dat het niet verkooptOp dinsdag 08 mei 2001 18:57 schreef HardWired het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met niet aandurven te maken van de gamemakers maar a) met de Japanse cultuur en b) met de uitgevers.
Een jaar geleden heb ik al eens onderhandeld met Nihon Falcom om hun Ys Eternal reeks te porten naar Engels EN van PC naar Dreamcast en Playstation. Ten eerste duurt het al heel lang voordat je een fatsoenlijk contact hebt met zo''n bedrijf, maar goed, alles met hun in principe geregeld, vind je er geen uitgever voor omdat ze niet 100% zeker weten of de titel wel goed zou verkopen. *zucht*
Een ander ding waar je vaak tegenaan loopt is dat veel Japanse bedrijven persé alles in-house doen. Konami bijvoorbeeld is zo''n bedrijf, een vriend van me heeft ongeveer een jaar moeten onderhandelen om een paar Konami spellen te mogen porten naar de GBA, en dan nog zijn dat alleen spellen waarvan Konami weet dat ze goed gaan verkopen.
De markt is gewoon veel te voorzichtig geworden. De meeste uitgevers gaan alleen voor de zekerheidjes en dat is écht jammer.
Ruud.
Alleen moest je nog even het onderscheid in acht nemen tussen gamemakers en uitgeversOp dinsdag 08 mei 2001 21:35 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, ze durven het niet aan omdat ze bang zijn dat het niet verkoopt
ik nam aan dat diegen voor wie het aangaat wel zouden weten wat ik bedoelOp dinsdag 08 mei 2001 21:42 schreef HardWired het volgende:
[..]
Alleen moest je nog even het onderscheid in acht nemen tussen gamemakers en uitgeverseen wereld van verschil namelijk.
R./
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq