Toon posts:

[BC3] In game filmpjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je deze maken?, ik zou namelijk een paar kleine filmpjes willen maken van delta force landwarrior, maar welke middelen heb je daarvoor nodig?, of is het een programma die dat kan?

Tnxs

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is that you, preddie??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Nou, nu je het zegt wel :-), pssssss, niet doorzeggen, maar tis misschien wel handig voor die voorstukjes die we maken, ook voor redbaron

• BC3 Victim
Hehe, baron zwerft her volgens mij ook regelmatig rond...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Hey, heb je net ff je icon aangepast, kewl??

^^^BUMP^^^

Verwijderd

Ik heb er niet zoveel verstand van maar me broer (aka. Mike op GoT) heeft het dan altijd over 3d studio max ofzo...of ik heb em verkeerd begrepen maar zoiets kon je wel fillempies mee maken.

Verwijderd

Topicstarter
yepz, zo herkennen de mensen me ook, heb ooit Meijer geregistreed en zou hier predator_Nl van willen maken, maarja, dat gaat dus weer niet...

Maar weet niemand hoe je een in-game filmpje kan maken?>

Verwijderd

Topicstarter
dus met 3D studio max kan je IN spellen filmpjes opnemen?

• BC3 Victim
Ahh nou snap ik wat je wil!!!
Je wil ff gamen ofzo en dat dan opnemen en een filmpje van maken!

Hmm tv-out naar vhs en dan weer opnemen met TV-in??

• BC3 Victim
Daar zat ik ook al aan te denken, maar dat moet toch makkelijker kunnen...
Kun je niet via de console het een en het ander opnemen? Dat kon bij Doom ook al.
/record ?!?!? :?

Heb net gelezen dat het bij Quake ook kan via de console, ze hebben er alleen niet bijgezet hoe :(

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, ik heb net een prog. gevonden, maar die doet niet meer als 3 frames per seconde ofzo, daar heb ik niet veel aan...
en je kan via de console opnemen nee :-(

Verwijderd

Topicstarter
hehe, killerace, dat zou nog kunnen ook

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik heb ooit geprobeerd .rm files om te zetten naar .avi / .mpg
Ik had daar een programmaatje voor gevonden op www.download.com, maar geen idee hoe het heet, maar je moet het wel kunnen vinden denk ik.
In elk geval, het programmaatje is bedoelt om op te nemen wat er in een window gebeurd. Je zal daarom je spel moeten spelen in een window en dat moeten opnemen. Niet ideaal natuurlijk. Tenslotte moet ik zeggen dat de beeldkwaliteit niet om over naar huis te schrijven is...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• BC3 Victim
Hoe zouden ze dat doen bij gaming programma''s zoals Gamequest dan?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:58

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Op dinsdag 08 mei 2001 15:48 schreef KillerAce_NL het volgende:
Hoe zouden ze dat doen bij gaming programma''s zoals Gamequest dan?
en
Op dinsdag 08 mei 2001 12:56 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ahh nou snap ik wat je wil!!!
Je wil ff gamen ofzo en dat dan opnemen en een filmpje van maken!

Hmm tv-out naar vhs en dan weer opnemen met TV-in??
Tadaa

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• BC3 Victim
Op dinsdag 08 mei 2001 15:53 schreef Janoz het volgende:

[..]

en
[..]

Tadaa
Hahaaa>:)
mar dan krijg je die beelden niet zo strak.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Wel als je digitaal opneemt, kan tegenwoordig toch met digitale VCRs?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1