Toon posts:

[BC3] Stunts!, al weer een tijdje terug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een idee waar ik dit kan kopen, voor mn broertje eerst pentium :), .. ik heb al wat gezocht, helaas geen succes!, .. en als ik het wil draaien op een amd 1.2, .. loopt dat dan.. of hoe werkt dit?

Verwijderd

sjonge!

Jij had zeker net als mij net het "Bugs In Sims" topic gelezen??

Ach ja ... ik wil nu ook dat spel spelen.. Volgens mij ken je al legaal dit spel downloaden.

Stunts Rules!

edit:

Btw.. het draait ook op een Athlon 600. maar de PCspeaker is niet zo mooi als op een 386. :(

/edit

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:37
Ik heb hem nog wel, staat op mijn homespace bij chello :7
Maar dat mag ik niet posten hier denk ik, aangezien ik nergens kan vinden of dit nou abandonware is of niet... Dus als iemand hem wil hebben, icq maar of MSN (mvvelzen33@hotmail.com) of mail ofzow.. Dan paas ik de link wel ff door...

Verwijderd

Kijk eens aan:

[..]SNIP[..]

Alsjeblieft

[Sorry, link weggehaald: illegaal... lees de FAQ - Jotti]

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:44

Wildfire

Joy to the world!

4D Stunts Driving... dat was wel een gaaf spel destijds. Tegenwoordig toch iets te simplistisch, vind ik...

Kijk maar eens op [..]SNIP (iets later dankzij Chello)[..] (da''s een erg gave abandonware-site, zij hebben echt veel!)

Modjes: The Underdogs probeert alles te beperken tot legale abandonware. Het is maar dat jullie het weten... :)

[Ook illegaal. Weggehaald - Jotti]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Legale Abandonware bestaat bijna niet. Stunts is ook niet legaal te verspreiden. (Tenzij je je origineel verkoopt :))

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 12:22 schreef Brian Dickens het volgende:
4D Stunts Driving... dat was wel een gaaf spel destijds. Tegenwoordig toch iets te simplistisch, vind ik...

Kijk maar eens op [..]SNIP[..] (da''s een erg gave abandonware-site, zij hebben echt veel!)

Modjes: The Underdogs probeert alles te beperken tot legale abandonware. Het is maar dat jullie het weten... :)
Abandon-warez? is dat niet een beetje te illi voor dit forum?

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:38

winnie

de poes...

Ik probeer ook zo legaal mogelijk te rijden. En zolang niemand het merkt mag ik vast wel met 200, onverzekerd, zonder licht door amsterdam rijden. |:(

MAW: alle links hier zijn tot nu toe illegaal.

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 12:57 schreef Joop het volgende:
Legale Abandonware bestaat bijna niet. Stunts is ook niet legaal te verspreiden. (Tenzij je je origineel verkoopt :))
Misschien issie al vrij gegeven :? :P

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:44

Wildfire

Joy to the world!

The Underdogs zijn volgens mij niet illegaal bezig. Vele dingen die zij doen ondersteunen deze gedachte...

Oude games van Epic Megagames bijvoorbeeld. Op het moment dat Epic besloot deze weer te gaan verkopen, verwijderden zij meteen alle links naar deze games en werden ze vervangen door links naar de Epic-site. Een echte (lees: illegale) abandonware-site zou dit nooit gedaan hebben...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Btw.. het draait ook op een Athlon 600. maar de PCspeaker is niet zo mooi als op een 386.
Dit spel ondersteunde ook al geluidskaarten hoor (Adlib ofzo meen ik..) ;)

#

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Hoe dan ook, laat ik even duidelijk stellen (zoals ook in de FAQ staat):

Abandonware is niet gewenst hier.
Het mag dan niet meer verkocht worden, het mag dan zo bejaard zijn dat de tanden uit de mond vallen, het is hier niet gewenst. That''s it!

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Op dinsdag 08 mei 2001 13:55 schreef Brian Dickens het volgende:
The Underdogs zijn volgens mij niet illegaal bezig. Vele dingen die zij doen ondersteunen deze gedachte...

Oude games van Epic Megagames bijvoorbeeld. Op het moment dat Epic besloot deze weer te gaan verkopen, verwijderden zij meteen alle links naar deze games en werden ze vervangen door links naar de Epic-site. Een echte (lees: illegale) abandonware-site zou dit nooit gedaan hebben...
Het gaat er niet om of het spel wel of niet verkocht wordt. Zoland de rechthebbende het spel niet als freeware heeft verklaard is het illegaal. Dat ze hier zo pietje precies zijn vind ik ook overdreven, maar dat is een andere discussie die je hier kunt voeren. :)
Regels zijn regels dus hou je er gewoon aan.

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 12:22 schreef Brian Dickens het volgende:

Kijk maar eens op [..]SNIP (iets later dankzij Chello)[..] (da''s een erg gave abandonware-site, zij hebben echt veel!)

[Ook illegaal. Weggehaald - Jotti]
MUAHAHAHA en je schoenen worden door kabouters gemaakt.

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 13:55 schreef Brian Dickens het volgende:

al zou het zo zijn. De links mogen nog niet op GoT geplaatst worden omdat er A nog rechten opzitten van Epic en het dus nog steeds illegaal is en B ze hebben niet alleen games van Epic.

Je kan ook niet zeggen dat ze als enige abandoneware sites een spellendatabase met links hebben van 1780 spellen.

Anyways we dwalen af en dit is al vaak genoeg besproken.
Pagina: 1