[BC3] Edge Magazine

Pagina: 1
Acties:

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wie leest hier Edge magazine?? Ik vind het toch wel een van de betere bladen om op de hoogte te blijven qua games op alle platforms. Alhoewel ik de styling achteruit vindt gaan, koop ik ''m toch weer elke maand......

BTW, heeft iemand misschien nog een stapel oude Edge magazines die die kwijt wil??? *D

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
ik koop edge al vanaf deel 5 :) (toen nog 13 piek, nu 20... ik mis er wel een paar hoor)
zeker weten het mooiste computer blad dat er is, alleen wat een gruwelike hoeveelheid reclame zit er in zeg.

ze zijn altijd errug snel met het nieuws trouwens.
En ja jammer van de styling, waren ze allemaal maar als nummer 50 (100% de mooiste cover vormgeving ooit van een gamesmagazine)

• Walkman
  • Niet online
Ik weet niet vanaf welk nummer precies ik hem koop, alhoewel ik denk dat ik ze nu sinds twee a drie jaar koop......van wat ik heb zijn m''n favorieten toch wel die met dat dinosaur oog, en die van ferrari (met die cover er omheen). Verder kan schiet me even niets te binnen.

Ze lijken nu steeds meer standaard te worden met steeds minder "extra" dingen over bv. geluiden, nieuwe ontwikkelingen. Maar ja....blijft toch een van m''n favoriete magazines.......

Hoe zag dat nummer 50 eruit??

• Walkman
  • Niet online
Damn, man, ik zou graag aan die oude nummers komen...... :9~

• pasajo
nummer 50...
een witte dikplastic hoes met daarin een gat in de vorm van 50. Dan het originele tijdschrift:reflecterend goud
echt super

wat ik jammer vind is de voor en eindpagina (je weet wel , de verborgen edge''s), die worden veel en veel minder.

de leukste reclame was trouwens van 3DO (ja een heeele oude), zaten er gewoon allemaal veren op een vogel geplakt :)

• pasajo
verkopen doe ik toch niet :)

ze liggen nou allemaal in de kast, is eigenlijk ook wel zonde...

• pasajo
heb jij trouwens ook wat van die edge demo cd''s?
die waren ook gaaf: weinig software maar een vette interface met goede trance muziek

zijn er maar 4 van dacht ik (heb ze ook alle 4)

• Walkman
  • Niet online
Ik verwachtte ook niet dat je ze weg zou willen doen...zou ik ook niet doen hoor, ik vindt het af en toe echt leuk weer eens een oude edge te pakken.....en dan zien dat sommige spellen nog steeds niet uit zijn gekomen......

helaas heb ik die cd''s niet, zo ver ga ik helaas niet terug......
Pagina: 1