Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it
Ik geloof dat El_Muerte ook een opstartscript had geschreven.
Hij is van de [TDS] servers.
Ben URL ff kwijt, zal ff kijken wat het is.
Hij is van de [TDS] servers.
Ben URL ff kwijt, zal ff kijken wat het is.
die heb ik al gevraagd, alleen is die niet voor NT, maar voor linux....
Oh, ik ging er al bijna vanuit dat je ook linux gebruikte, sorry 
Waarom gebruik je eigenlijk geen linux dan?
Omdat ie Windows gewend is?Op zaterdag 12 mei 2001 08:59 schreef Nibbles het volgende:
Oh, ik ging er al bijna vanuit dat je ook linux gebruikte, sorry
Hmmz, script voor linux, het is toch voor UT niet voor linux, maakt dat uit dan?
Zou best kunnen, licht er aan hoe dat script werkt, vreemd.
Nou als je zo''n server restart script wil, dan neem ik aan dat het een dedicated server is. In dat geval is het misschien verstandig om linux te gebruiken. Heb je nog meer kans dat je dat script niet eens nodig hebt ookOp zaterdag 12 mei 2001 09:16 schreef Xion het volgende:
[..]
Omdat ie Windows gewend is?
Hmmz, script voor linux, het is toch voor UT niet voor linux, maakt dat uit dan?
Zou best kunnen, licht er aan hoe dat script werkt, vreemd.
Maar als de machine voor andere dingen wordt gebruikt, en daar heb je windows voor nodig, dan houdt het op.
Dat script is voor linux, en niet voor UT geloof ik. Het zorgt ervoor dat de UT server weer wordt gestart nadat hij crashed ofzoiets.
ik gebruik NT omdat je anders geen ascii tekens op de server kan gebruiken.. prestatie verlies was er nouwelijks toen ik van linux naar windoos overging, dus daarom vond ik NT makkelijker...
Demon heeft beide servers... zowel NT als linux, maar alleen mag ik van hun geen inlogpassword krijgen om hun script te bekijken.. dat vinden ze schijnbaar nogal prive.
maar het is inderdaad platform afhankelijk... via linux gebruik je totaal andere commando''s als via windows...
Maar heeft iemand anders enig idee, of heeft iemand een tijdelijk demon password waardoor ik dat script toch even kan bekijken..
(ik weet niet of ik dat eigenlijk wel mag vragen hier, als het niet mag... sorry )
Demon heeft beide servers... zowel NT als linux, maar alleen mag ik van hun geen inlogpassword krijgen om hun script te bekijken.. dat vinden ze schijnbaar nogal prive.
maar het is inderdaad platform afhankelijk... via linux gebruik je totaal andere commando''s als via windows...
Maar heeft iemand anders enig idee, of heeft iemand een tijdelijk demon password waardoor ik dat script toch even kan bekijken..
(ik weet niet of ik dat eigenlijk wel mag vragen hier, als het niet mag... sorry )
Waarom wil je een restart script hebben dan?
Crashed je pc zo vaak?
Anders zou je het eens aan een GamePoint admin kunnen vragen. Die draaien UT servers op win32 bakken en hebben geloof ik ook een autorestart scriptje oid.
Crashed je pc zo vaak?
Anders zou je het eens aan een GamePoint admin kunnen vragen. Die draaien UT servers op win32 bakken en hebben geloof ik ook een autorestart scriptje oid.
Pagina: 1