Toon posts:

[BC3] Ik hem em......X-Com enforcer....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay de vorige thread was een regelrechte misser...
voor degene die hem hebben gemist:
[topic=174627]

maar nu is deze toch echt hoop ik :P
ff checken naar wat screenies

BTW dit is geen fuckin ISo of rip
maar een southasian release :)

dit is toch een spel waarnaar ik heeeeeeeeeel lang heb gew8

sorry voor de digicam screenies
maar ik had ff geen zin om een te capturen :)
Afbeeldingslocatie: http://210.184.64.121/xcom/x1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://210.184.64.121/xcom/x3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://210.184.64.121/xcom/x4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://210.184.64.121/xcom/x5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://210.184.64.121/xcom/x7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://210.184.64.121/xcom/x8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://210.184.64.121/xcom/x9.jpg

Verwijderd

uhh..

waarom heb ik nog nooit van dat spel gehoord? :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Waarschijnlijk heb je nooit op dat spel gelet aangezien de X-Com serie eigenlijk turn based is, en dat heel veel mensen daar een hekel aan hebben.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:30
En juist een wweer zooi mensen zijn dol op turn based (moi included)

ik kijk even naar alle X-com series (Enemy unknown, Terror from the deep, apocalypse) dan nog Fall Out (tactics), en een zooi RPG games (BG1, BG2, PT)..

Dus Turn based is best populiar.
maar ik heb hem al anderhalve week so what :?

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

X-com enforcer zuigt echt heeeeeeeeel erg hard...... Dat ze dit spel durven te associeren met X-com is bijna misdadig :(

Verwijderd

Topicstarter
ik vinnet het een beetje te slave zero achtig

maarja
ff doorspelen

• sewer
  • Laatst online: 13:07
Kijk hier voor een reviewtje: http://www.gamers.nl/reviews.php?ID=323

Verwijderd

En het moest godverdomme weer vernaggeld worden door het door de 3D-gehaktmolen te smijten.

*zucht* ..... leren ze het dan nooit?

/me houdt ook van turnbased games.

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 08:29 schreef Warbringer het volgende:
En juist een wweer zooi mensen zijn dol op turn based (moi included)

ik kijk even naar alle X-com series (Enemy unknown, Terror from the deep, apocalypse) dan nog Fall Out (tactics), en een zooi RPG games (BG1, BG2, PT)..

Dus Turn based is best populiar.
maar ik heb hem al anderhalve week so what :?
Fall out :9~
en natuurlijk ook jagged alliance 1&2&2ub niet te vergeten :9~:9~:9~:9~

Verwijderd

Wat is eigenlijk turn-base? Ik weet wel: sports, strategy, fps enzo maar weet nog steeds niet wat turn base is....hoe gaat dat dan? ik bedoel....naja...wat is turn base?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Het ziet wel grappig uit... is het ook LEUK? (Eerhm 3D Turn Based FPS?! :P )...

Ik vond Slave Zero (met Eniv. Bump Mapping op mijn G400!!) er HEEL goed uitzien maar ik vond het wel een beetje en :Z :Z :Z spel na 30 minuten spelen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 12:52 schreef tazzman het volgende:
Het ziet wel grappig uit... is het ook LEUK? (Eerhm 3D Turn Based FPS?! :P )...

Ik vond Slave Zero (met Eniv. Bump Mapping op mijn G400!!) er HEEL goed uitzien maar ik vond het wel een beetje en :Z :Z :Z spel na 30 minuten spelen.
Ik weet niet...lees net die review op gamers.nl....3.5 gemiddeld dus die gast vondt het kennelijk niet zo leuk...;)

Mij lijkt ie best leuk integedeeel...zal wael komen omdat ik de andere delen niet ken en dat het een game is die eindelijk goed zal draaien op mijn pc.... (matrox mill. G200 8mb zuigt aan alle kanten :()

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik heb het al uitgespeeld, en er is echt niks aan!! Wel leuk als je effe niet bij wil denken, gewoon hakken, maar daarna is er niks meer aan.

P.S. in multiplayer hebben ze niet eens bots :(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• mvds
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 08 mei 2001 12:46 schreef MrFreeman het volgende:
Wat is eigenlijk turn-base? Ik weet wel: sports, strategy, fps enzo maar weet nog steeds niet wat turn base is....hoe gaat dat dan? ik bedoel....naja...wat is turn base?
Jij laat je poppetjes bewegen totdat jouw beurt voorbij is, dus als je poppetjes allemaal hun energie verspeelt hebben of op het moment dat jij op de next move knop (ofzo) drukt. En dan is de computer of tegenstander aan de beurt. Jij kan dus niets doen tot je weer aan de beurt bent. Je speelt om en om (turn based) ipv tegenlijk (real time)

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:14

^^0nMe

Got Babana's?

Turn Based RTS vind ik echt kut, op zich zijn er niet zoveel genres waar Turn Based goed in past. FF reeks is wel cool, BG2 ook wel, X-com interceptor was aardig wreed, voor de rest zijn spellen met turned based echt bagger.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 15:22 schreef obsidian het volgende:

[..]

Jij laat je poppetjes bewegen totdat jouw beurt voorbij is, dus als je poppetjes allemaal hun energie verspeelt hebben of op het moment dat jij op de next move knop (ofzo) drukt. En dan is de computer of tegenstander aan de beurt. Jij kan dus niets doen tot je weer aan de beurt bent. Je speelt om en om (turn based) ipv tegenlijk (real time)
Zoiets als Civilization dus? zoiets is wel errug verslavend moek zeggen...maar verder? :?

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Bah, schande dat ze een topgame durven te verneuken tot een FPS. Ze flikten het al eerder door er een space shooter van te maken.

Naar mijn bescheiden mening zijn alleen Enemy Unknown, Terror from the Deep en Apocalypse echte X-com delen. Ben op dit moment met TFTD bezig, en het is weer eens retemoeilijk :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Fallout tactics is idd zeer gaaf alleen geen tijd gehad om het te spelen :(

Ik ben ook een grote fan van JA1,JADG, JA2, JA2UB en Fallout tactics is al even verslavend als de JA reeks.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:32

JJJ

Turn based is wel leuk, zoals Fallout, maar er zijn ook heel veel andere spellen die kut zijn :(

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 16:09 schreef OO0nMe het volgende:
Turn Based RTS vind ik echt kut, op zich zijn er niet zoveel genres waar Turn Based goed in past. FF reeks is wel cool, BG2 ook wel, X-com interceptor was aardig wreed, voor de rest zijn spellen met turned based echt bagger.
Turn Based RTS -> Turn Based Real Time Strategy spreekt zichzelf nogal tegen he ;)

En Interceptor was voor zover ik weet gewoon een realtime (space) shooter...

Verwijderd

Ach ja, "enforcer" uitbrengen en "Alliance" de prullebak ingooien |:( Ze zijn hardstikke gek daaro :(

Hopen dat ooit nog Genesis uitkomt, maar ik ben er bang voor ;(

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:14

^^0nMe

Got Babana's?

Hehe, Silacoid, ik bedoelde dus turn based strategie spellen, maar dat had je vast al door >:)
Enforcer valt wel een beetje tegen, beetje te makkelijk, en het research gedeelte valt tegen, het komt erop neer dat je zoveel mogelijk aliens moet afknallen en punten pakken om betere wapens te krijgen, dat wordt na een uurtje of 2 wel saaaai.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Enforcer is geen reet aan.. Alliance hadden ze mij mee binnengehaald maar ja het mocht niet zo zijn...

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 22:40 schreef Jack Frost het volgende:
Ach ja, "enforcer" uitbrengen en "Alliance" de prullebak ingooien |:( Ze zijn hardstikke gek daaro :(

Hopen dat ooit nog Genesis uitkomt, maar ik ben er bang voor ;(
kan wel janken ;(

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-01 16:11
De enige X-Com waarbij ik echt in spanning zat te gamen was X-Com: Terror from the Deep... :)
heel gaaf spel was dat :)

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-02 15:57

Dizzy

Where am I?

X-com Enemy Unknown, Terror From the Deep en apocalypse waren de beste xcom spellen tot nu toe

die spacesim was waardeloos.

en enforcer, ach hij is wel geinig, heb em alleen in 2 avonden al uitgespeeld :/ en daarna is het ook echt een titel voor in de kast.

Ik hoop alleen dat ze nog een vervolg gaan maken op 1 van die eerste 3 delen, gewoon zelfde soort gameplay maar met andere graphics en ander verhaal, dat houdt mij wel weer ff zoet.

Enforcer is idd redelijk simpel, ook al moet ik wel toegeven dat ik met d elaatste paar levels wel een klein beetje moeite had voor ik er doorheen kwam, de eindbaas daarentegen is echter een eitje.

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

04/19/2001 X-Com Enforcer Razor 1911 [xx/39]

Erm, misschien ligt het aan mij maar waarom loop je 3 weken later te roepen dat je X-com eindelijk hebt?

Of istie nu pas in .nl te krijgen? Volgens mij al veel eerder dan vandaag toch?

Verwijderd

ultime UT + MDK cloon. jammer alleen dat hij zo simpel is ..... alleen die bonus levels zijn soms lastig te vinden maar de rest ?
zelfs op HARD speel je hem in 2 avonden uit (ik althans)
Pagina: 1