[BC3] Q3 (versie 1,27)benchmarkdemotool?

Pagina: 1
Acties:

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
IK heb Q3 er opniew opstaan en nu wilde ik wat vergelijkingen doen tussen m''n oude en nieuwe videokaart.

Maar "vroeger" had ik een demo die je met "demo demo127" kon starten, die werkte dus met de versie1.27
Er werd dan een timedemo van Q3DM6 gedraaid.

Nu weet ik wel dat er vanalles veranderd is en dat er converters zijn, maar ik zoek specifiek deze demo, ik geloof dat hij bij een speciale Q3 benchmarkingtool zat, weet iemand misschien waar deze te vinden is of dat deze timedemo ergens op te halen is?

Thanx

Niet op voorraad.

Verwijderd

Je kant geen timedemo meer draaien in 1.27

wel FPS laten zien in de hoek van je beeld:
/cg_showFPS 1

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 22:59 schreef jordyb het volgende:
Je kant geen timedemo meer draaien in 1.27

wel FPS laten zien in de hoek van je beeld:
/cg_showFPS 1
wat een lulkoek :r hoe kun je als zeer ervaren GoT-er zo''n newbie-uitspraak doen :?

Misschien kun je wel dezelfde demo maar dan voor 1.17 vinden.. dan kun je die converten :?

Verwijderd

Dan moet hij nog steeds 1.17 hebben.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Ja dat converteren lukt wel, maar dan mis ik nog steeds die timedemo van Q3dm6, die heb ik nodig om te vergelijken.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Ik wist niet dat je kon converteren.
Hmm weer wat geleerd.

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Ik heb wel een geconverteerde versie van 117demo001 ;)

Ik zou em wel ff uploaden

zo gedaan hier!

Mapje maken "demos" in je baseq3 (als je die nog nie had) en em daar in unzippen en dan "/timedemo 1" in console en daarna "demo demo001.dm3.dm_48" doen.

HF ermee

Verwijderd

hoe kan ik het aantal fps zien tijdens het spelen in Quake 3!!!!

Verwijderd

Ik weet dus echt niet hoe je die standaard timedemos kunt draaien (demo001/002) onder 1.27g/h. Het is mij nog nooit gelukt.
Ik deed het vroeger altijd met ''timedemo 1'' en ''demo demo001'' in de console, maar dat werkt niet meer (bij mij tenminste). Hij begint met laden, maar klapt er daarna uit.

Weet iemand hier hoe het dan wel moet?

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 10:47 schreef theone het volgende:
hoe kan ik het aantal fps zien tijdens het spelen in Quake 3!!!!
/cg_showFPS 1 .. staat paar posts hierboven ook al .. wel goed lezen he? ;)

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
IK zit nou op m''n werk, dus kan em niet zien, maar welke level wordt er gedraaid in die timedemo? dm3 dm48 ?

Niet op voorraad.

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 11:11 schreef edward2 het volgende:
IK zit nou op m''n werk, dus kan em niet zien, maar welke level wordt er gedraaid in die timedemo? dm3 dm48 ?
DM3
DM48 bestaat niet.

DM3 is toch die ene met RL en plasmagun die telkens wisselen en in de andere hoek een Granatelaucnher waar je tegen Mynx en Orb moet.

• SICK
Het is dm7 gewoon de originele demo001 geconverteerd naar 1.27 (omdat de originele het nie meer deed sinds 1.27 lmd)

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 10:57 schreef Lemmeb het volgende:
Ik weet dus echt niet hoe je die standaard timedemos kunt draaien (demo001/002) onder 1.27g/h. Het is mij nog nooit gelukt.
Ik deed het vroeger altijd met ''timedemo 1'' en ''demo demo001'' in de console, maar dat werkt niet meer (bij mij tenminste). Hij begint met laden, maar klapt er daarna uit.

Weet iemand hier hoe het dan wel moet?
Omdat jij geen 1.27-versies van demo001/2 hebt... die moet je eerst ergens downen, dan kun je ''t zelfde doen ;)

• SICK
En die heb ik dus geupload (ofzo:)) hier

is alleen de eerste demo btw

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 13:41 schreef $1CkB0y het volgende:
En die heb ik dus geupload (ofzo:)) hier

is alleen de eerste demo btw
tnx, hoef ik over maandje niet meer te zoeken (om mijn nieuwe pc te testen :9)

Verwijderd

Bedankt!

Ik vind quake3 een erg gaaf spel (hoewel het me de laatste tijd een beetje begint te vervelen), maar ik snap niet hoe ID ooit zo''n slechte, verneukeratieve patch op het net hebben kunnen gooien. Wel gaaf die raketeffecten enzo, maar het zil vol met slordigheidjes (zoals die demo''s, niet kloppende menutjes). Ze hadden al maanden geleden een patch kunnen vrijgeven die de meeste zooi opruimt.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Er komt zeeer binnenkort een nieuwe patch uit, hopen dat alle demo''s dan weer gewoon werken, maar er wordt nogal wat gewijzigd deze keer.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 16:23 schreef edward2 het volgende:
Er komt zeeer binnenkort een nieuwe patch uit, hopen dat alle demo''s dan weer gewoon werken, maar er wordt nogal wat gewijzigd deze keer.
Jep
Ik ben erg benieuwd naar DM13!!
Mijn favo level gaat onder C++Computer.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
nogal ja... zelfs sommige levels veranderen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Djeez, bleek die demo in 1.27G te zitten|:(

Ik had gelijk q3 geupgrade met de 1.27 van Q3TA, daar zit hij uiteraard niet bij.

Niet op voorraad.

Verwijderd

mmmm... niet weer een patch.. ik vind 1.27 best en denk maar niet dat er een nieuwe patch uitkomt waarin je 1.17- én 1.27-demo''s kunt afspelen ;(

btw. ik had eerst een handig q3-demo afspeel proggie... dan kon je gewoon dubbel klikken op een demo-file in windows en dan opende ie automatisch q3 en ging ''m spelen >:) (maar aangezien ik alles qua games van me pc heb geflikkerd heb ik hem nie meer :D)

• SICK
mmmm... niet weer een patch.. ik vind 1.27 best en denk maar niet dat er een nieuwe patch uitkomt waarin je 1.17- én 1.27-demo''s kunt afspelen
btw. ik had eerst een handig q3-demo afspeel proggie... dan kon je gewoon dubbel klikken op een demo-file in windows en dan opende ie automatisch q3 en ging ''m spelen
Nah ik kijk wel positief uit naar de nieuwe patch .. ik dacht dat je daarin de 127 demos nog gewoon kon blijven afspelen. Er komen 4 ''vernieuwde'' duel maps pro_tourney2 pro_tourney4 pro_dm6 en pr_dm13 (de oude versies van de maps zitten er nogsteeds in)
Je fps zou beter worden met de nieuwe patch en ze hebben de ''brakke'' netcode van q3 verbetert :).
Dus ik kijk echt uit naar de nieuwe patch.

Dat demo progje waar je het over had is denk ik geekplay ... erg fijn idd
www.geekboys.org/geekplay/
Pagina: 1