Toon posts:

[BC3] Een hele goeie vraag mbt CS en @home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eens benieuwd of jullie hier iets op weten...Ik heb thuis een pc staan met een @home verbinding. Zelf internet ik met een andere computer. De verbinding is gedeeld via winroute. Nou is mijn vraag : wat moet ik allemaal instellen zodat ik CS op mijn pc kan spelen ???? Zonder allemaal rare connection meldingen te krijgen.

Samenvattend : Op een client pctje CS spelen....hoe ????????

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-11 22:44

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik heb het ook geprobeerd, maar t is niet gelukt.... Je kan het proberen met Half-Life Proxy. Heet HLProxy ofzo... moet je maar ff zoeken met Google... wens je veel succes.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal eens proberen.....bedankt alvast

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-11 22:44

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Roger that :+

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Volgens mij heb je nix meer nodig behalve CS dan :)

Als @home net zo werkt als Chello heb je alleen Winroute nodig verder nix, zo speel ik namelijk ook :)

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Op maandag 07 mei 2001 18:42 schreef Redje het volgende:
Volgens mij heb je nix meer nodig behalve CS dan :)

Als @home net zo werkt als Chello heb je alleen Winroute nodig verder nix, zo speel ik namelijk ook :)
Sluit ik me bij aan. Ik heb @home hier en zit nu op mijn eigen pc te i-netten. Terwijl mijn broertje hiernaast zit te CS-en. Dit alles met twee netwerkkaarten in mijn pc en Winroute pro geinstalleerd op deze pc. Na alles goed ingesteld te hebben aangaande het netwerk en de winroute instellingen heb ik geen enkel probleem gehad met CS. Zelfs niet als we tegelijkertijd op dezelfde server zitten.

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Even gekeken in de Winroute Manual
Maar er zijn volgens mij geen extra settings nodig voor CS.

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

je moet een paar port mappings maken naar de target ip. je kunt het beste een range van 27000 tot 27120 tcp/udp nemen zo kun je ook op servers die een andere poort als 27015 (de standaardpoort) gebruiken spelen (je kunt natuurlijk ook alle poorten individueel openen. dat is iets veiliger maar in de praktijk maakt het weinig uit)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Redje
Waarom zou je portmappings maken??
Hij wil alleen spelen en niet hosten :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Misschien kom ik dom over, maar ik deel het via standaard Windhoos Internet Connection sharing en heb nooit problemen. Alles werkt, nooit tekortkomingen of wat dan ook.
Geef eens een goede reden om extra programma''s te gebruiken die toch alleen maar geheugen vreten?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Bij mij werkt het ook zonder portmappings enzo. Op server staat sygate 4, op clients niks:). Pas geleden nog op zowel server als 2 client gecounterstriked via internet.

Ook @home trouwens:)

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Op dinsdag 08 mei 2001 09:52 schreef Captain Pervert het volgende:
Misschien kom ik dom over, maar ik deel het via standaard Windhoos Internet Connection sharing en heb nooit problemen. Alles werkt, nooit tekortkomingen of wat dan ook.
Geef eens een goede reden om extra programma''s te gebruiken die toch alleen maar geheugen vreten?
Ik gebruik ICS niet omdat het bij mij geregeld gebeurde dat ik foutmeldingen kreeg die samenhingen met dat programma. Tja en dan moet je toch op zoek naar iets anders. Vandaar dat ik Winroute gebruik. Maar je hebt wel gelijk als het werkt zonder problemen is ICS best makkelijk.

• Redje
Misschien heft ie wel Win98 die heeft nl. geen ICS :)

Zelf use in Win2000 Server en gebruik toch Winroute, meer mogelijkheden.

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-11 23:14
Je hebt toch @home vraag een extra ip-adres aan en neem een goedkope hub en je hebt geen servers en niks nodig.

Ik kan nu thuis met drie computers spelen gem ping rond de 50

Verwijderd

ligt het aan mij of doet iedereen moeilijk over al die proxy''s??
VEEL topics gaan over dit onderwerp, maar ik ben MEGA newbie op dat gebied maar had het binnen 30 min geinstalled

gewoon op mijn host internetsharing geinstalleerd en op de client de dns en de gateway op 192.168.0.1 gezet(host ip)
en toen werkte alles bij mij.. icq.. CS, alles....

maar ik heb er geen verstand van dus no offence:0

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
There ain''t no special settings! :) Je moet gewoon WRPro installen en dan doet-ie.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1