Toon posts:

[BC3] Myst III: Exile

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zie onderwerp...

Iemand die hem al gespeeld heeft? Ik weet niet of het spel legaal al uit is, (iig niet in NL) maar heb wel gezien op NEWS dat er een "minder legale" versie van in omloop is (welke ik nu aan het d/l''den ben >:))

De screens op de officiële site zien er wat mij betreft écht gelikt uit... kan niet wachten tot het binnen is... ;)

(Het spel telt trouwens 4 CD''s)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
lijkt mij ook een erg tof spel. dat het er zo gelikt uitziet, komt omdat alles pre-rendered is. k dacht dat ie in nl nog niet officieel uit is.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

is de demo mischien al uit?

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:30
Vanavond ff bestellen op Amazon, kan ik meteen de engelse versie van B&W scoren :)
Exile komt nl. pas september in Europa uit...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

natuurlijk weer net zo ''logish'' als Mist en Riven ;)
Hebben jullie Mist3D wel eens gespeeld, dát ziet er mooi uit :9~

Verwijderd

Ik heb em vanavond hopelijk binnen.
zal wel even een testje doen :D

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
hmzz..

de graphix vallen ZWAAR tegen :(

de resolutie staat op 640x480 en is niet te veranderen

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Dr. Strangelove
640x480!??!?! Meen je niet... ik was daar 4 jaar geleden bij Riven al pissed over... maw het ziet er niet uit op een monitor groter dan 15 inch... vinnik een domme en luie actie van die lui bij Presto...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:59
Heb nog 2 14" monitoren in de aanbieding :+

Flickr | Lego collectie

• Dr. Strangelove
tja, heb er zelf ook nog wel een staan, maar ja, het is toch idioot dat je nu nog spellen moet spelen in 640x 480....

• darmit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04-2024

darmit

who wants to live forever

Je kunt hem ook niet via amazone bestellen , heb ik ook ook al geprobeerd aangezien hij in europa pas in september uitkomt versturen ze hem ook niet voor die tijd .
Ik ben mij er ook al aan op het verheugen en probeer hem via een collega die een kennis heeft bij de AFCENT om er toch NU al aantekomen, ben benieuwd

searisk

• Dr. Strangelove
Klopt dat ze niet naar Europa shippen, maar ik laat altijd alles naar een vriendin in de US sturen, die om de twee maanden een pak naar mij stuurt. Scheelt heel veel in de shippingcosts, en gaat best snel.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Je kun hem bestellen bij http://www.dvdboxoffice.com :) zonder shipping kosten overigens ;)

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Gaan jullie nou bij elk spel hard roepen dat je op isonews hebt gezien dat ie uit is en dat je em aan het downloaden bent? Verkeerde board, hier maak je er echt geen indruk mee.

G.A.L.!

Maarre, ff ontopic, wanneer komt ie in de Nederlandse winkels?

• BC3 Victim
En het zijn vier CD''s dus maak je borst maar nat.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• darmit

darmit

Hij komt in nederland pas in september uit ,
ze willen voor europe aparte versies gaan maken in hun eigen taal dus als die hier komt wordt het een nederlands talige versie , EN DAAR HEB IK HELEMAAL GEEN BEHOEFTE AAN HOOR :r

searisk

Verwijderd

Jezus, heb je deel 1 nog niet eens uitgespeeld releasen die lamers deel3 al!!
Shit man, hoe doen ze dat toch!!! :?

P.S. myst heb ik pas 1x gespeeld en zit knetter vast omdat ik niet weet wat ik moet doen!!
Als het over echte klick and point advetures gaan hebben, dan moeten we het over Hopkins FBI en Indiana Jones, the fate of atlantis hebben!! (die kan ik teminste uitspelen!!) :P

• darmit

darmit

waar hang je dan vast als ik vragen mag misschien kan ik helpen , ik heb hem nml wel uitgespeeld (duurde wel 1 jaar maar hij is uit )

searisk

• Dr. Strangelove
MYST is cool, heb ik way back in 1994 een externe CD-Rom speler voor gekocht. Ben er wel ff mee bezig geweest. Daarna ook nog eens twee jaar met Riven, en ik hoop dat Exile me ook weer een paar jaar zoet houdt.

• darmit

darmit

Helaas Riven kwam ik na maanden alleen maar met het officiele boek uit

searisk

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Ik heb m''n buik vol van lange wachttijden en nederlandse speech.
Ga wel voor de import.

• digilb
  • Laatst online: 14-02 11:24
Als ik jullie was, zou ik maar blij zijn dat de verkoop in Europa nog even op zich laat wachten. Kijk maar eens hier: http://www.myst3.com/html/faq-techsupport.html
Er zijn tig (grote) problemen met Exile en er wordt gewerkt aan een patch. :(
Waarschijnlijk zal de Europese release veel soepeler gaan verlopen! :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:15
Ik heb alles 4 cd''s op een FTP zien staan, ff bekeken, zag er wel leuke uit het begin..

Resolutie weet ik zo niet, d8 niet dat je dat kon veranderen..

• BC3 Victim
resolutie is geloof ik 640x480 en is niet aan te passen. ''t is wel weer NOG mooier dan Riven :9

Verwijderd

Met een reso van 640x480 kan ik wel leven, als het design en de puzzels maar interessant zijn. Maar met cd-swappen niet!!! Dat was echt zo ontzettend frusterend bij Riven, om gek van te worden.
Hopelijk komt er een DVD versie uit, daar wil ik wel een dvdspeler voor aanschaffen.

• BC3 Victim
ja dat van dat cd-swappen is inderdaad wel behoorlijk jammer, was bij Riven gruwelijk irritant :( >> bij ieder nieuw eiland gaat je cd-speler open met de vraag of cd nummer zoveel d''r ff in wil leggen. Gelukkig is de DVD versie van Riven nu in de aanbieding bij de FreeRecord voor 20 pietermannen dus dan is het probleem van swappen ook weer opgelost

Ikke moet ook EXILE op DVD hebben :)*D

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
20 piek!? Ligt ie er nog steeds? Dan ga ik morgen naar de Free Record Shop!

edit:

Keb hem gelijk even besteld, is toch wel erg leuk om dat spelletje te hebben!

omniscale.nl

• posttoast
  • Nu online
Nog iets over Riven op DVD: ik las net ergens dat ie niet zou werken onder Windows 2000. Iemand ervaring hiermee?

edit:

Hij werkt inderdaad niet onder Windows 2000, dit zou te maken hebben met een oude DVD aansturing die Riven gebruikt. Nouja, ik heb maar even een dualboot met Windows 98 SE gemaakt, nu werkt ie wel!

omniscale.nl

• posttoast
  • Nu online
Hopsa, 3 postings van mij achter elkaar...

Ik heb hem net heel even gespeeld, en het spijt me heel erg maar hij valt een beetje tegen... Ik mis iets dat wel in Riven zat, wat het is kan ik niet precies benoemen.

Wat vindt de rest ervan? (daarmee doel ik uiteraard op diegenen die hem al gespeeld hebben)

omniscale.nl

• BC3 Victim
ik mis eigenlijk niks moet ik zeggen, ''t is gewoon dezelfde als 3 jaar geleden alleen dan zonder cd-swappen

waar ik zelf wel blij mee was is dat de "making of riven" d''r in goeie kwaliteit opstond :)

• Dr. Strangelove
Nou je het zegt, ik heb hem gisteren gekocht en hem vandaag ook ff gespeeld. Een paar dingen vielen mij op:

1. Heerlijk, geen CD wisselen meer!
2. Die zeebeesten zwemmen niet meer meteen weg als je naar beneden loopt via dat pad op het grote eiland, je kan nu heel dichtbij komen.
3. Het water zag er SLECHT uit, leek wel 8 bits kleuren... water is natuurlijk geanimeerd, maar dat het er ZO slecht uitzag, dat kon ik me niet herinneren.
4. Dit spel is niet half zo mooi op een 17 inch monitor ipv op een 14 inch, die stomme 640x480 resolutie laat alles er grof uitzien. En om nou in een klein windowtje te gaan spelen...

Nou ja, mijn eerste indrukken. Ik gooi vanavond maar ff mijn CD-Roms van Riven erin, kijken of deze dingen me daar ook zo opvallen...

En Exile komt op DVD, maar pas in Q3 of Q4 dit jaar.

• posttoast
  • Nu online
Whoops, ik was niet helemaal duidelijk geloof ik: ik had het nu namelijk weer over Myst III Exile, die viel tegen.

Riven op DVD kneiterde nog steeds net zo hard als een paar jaar terug. Ik speel hem trouwens wel in een kleine window, ik ga gewoon lekker dicht op mijn scherm zitten :P

Die "mini-window" optie mis ik dus ook in Exile...

edit:

Dat van die zeebeesten was ook al op de CD-rom versie, je moet gewoon niet in één keer doorlopen. Elke keer even wachten tot ze niet meer naar je kijken!

omniscale.nl

• darmit

darmit

Ik heb ook de dvd versie van Riven , maar helaas doet die het bij mij niet goed in de tweede wereld waart je met dat mijnkarretje heengaat doet het geluid het niet

searisk

Pagina: 1