Zo ja, waaaaaaaar heb je em gekocht
Verwijderd
waar heb jij dan last van...Op maandag 07 mei 2001 09:22 schreef MaReVin het volgende:
Blablablabla... sorry hoor
Dit is gewoon een event en wil ik mede gamers niet onthouden.....dus als jij niet geintresserd bent dan hoepel je toch ff op....
en hoe jij op je 70 post bent gekomen met dit soort opmerkingen snap ik al helemaal niet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hmm toch vaag dat die namen precies even groot zijn.
Verwijderd
ik ben er ook ingetuind
het is een conversie voor starcraft
ik met mijn domme kop
Verwijderd
Had je ook aan de systeemeisen kunnen zien natuurlijk he...Op maandag 07 mei 2001 09:43 schreef kyle_2000 het volgende:
ehm...sorry
ik ben er ook ingetuind
het is een conversie voor starcraft
ik met mijn domme kop
Jij bent Marevin een excuus verschuldigd, maat.
Verwijderd
echt welOp maandag 07 mei 2001 11:56 schreef Codin het volgende:
[..]
Had je ook aan de systeemeisen kunnen zien natuurlijk he...
Jij bent Marevin een excuus verschuldigd, maat.
Verwijderd
Mijn excuses, ook al kwam je bericht wat raar over, ik had niet zo kortaf hoeven reageren... (komt waarschijnlijk omdat ik een beetje pissed off was toen ik te horen kreeg dat m''n Geforce 3 kaart wat later komt...)Op maandag 07 mei 2001 09:26 schreef kyle_2000 het volgende:
[..]
waar heb jij dan last van...
Dit is gewoon een event en wil ik mede gamers niet onthouden.....dus als jij niet geintresserd bent dan hoepel je toch ff op....
en hoe jij op je 70 post bent gekomen met dit soort opmerkingen snap ik al helemaal niet
Maar euhm, no hard feelings?
Is dat een nieuw spel wat in de winkel komt, of is deze <b>LEGAAL<b> te downen?
En is het van blizzard of een 3th party produkt?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Als er een spel van WC3 uit was dan had ik het wel geweten .
Of ben jij soms diegene die Blizzard site heeft gehackt
Ik wou dat die Diablo update uit kwam
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Zijn gehacked...
Edit: Staat wel ergens op http://www.voodooextreme.com/:
Sheesh, nothing is safe these days. Blizzard.com has been hacked this morning by a group of people called The Bandit''s Software Group. They didn''t do anything too nasty to it, just make sure not to click on the Goatse links...
Hahaha, LOL, inderdaad.Op maandag 07 mei 2001 16:10 schreef Fr3aKER het volgende:
Je lijkt wel een warez-site: Download nu Starcraft 2 BETA, WARCRAFT 3 and Duke Nukem 4 Ever!!! Please vote
Kutwarezrommel.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
muahaha en er bij deze screens nog intuimen ook MUAHAHAHA goeie grap kyle_2000Op maandag 07 mei 2001 09:18 schreef kyle_2000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
starkkies nog ff ingame screenies
Verwijderd
Al dat gezeik van jou eerst lekker melden dat je een warcraft versie aan het spelen bent die minimaal pentium 90 nodig heeft:?
IQ van een
en dan breidt je je gezeik uit naar een nieuw topic:
gathering.tweakers.net/showtopic.php/175286
Is dit vrij te verkrijgen? is het een addon? 3th party produkt? heb er nooit van gehoord.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Mag jij ook wel eens doen...Op dinsdag 08 mei 2001 23:16 schreef aXe het volgende:
Ben er ook in getrapt?? ff een tip lees eerst ff verder dan je neus lang is
Hij vraagt nog of het een addon/3th party product is toch?
Dus lijkt me wel stom van jou om dan van hem te denken dat hij dacht dat het om WC3 ging aangezien een nieuwe versie nooit een addon/3th party product kan zijn toch?
Volg je het nog?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Een juiste instelling.
Als we gewoon allemaal aardig tegen elkaar deden....
Heb hem nooit in de winkel zien liggen, is het nou een addon of wat???
Verwijderd
ik vond zijn 1ste reactie niet aardigOp woensdag 09 mei 2001 05:31 schreef --BoBo-- het volgende:
Ik vrees dat je Marevin toch echt een exuces schuldig bent. Hij mag da "pas" 70 posts hebben hij reageerd wel netjes.
Een juiste instelling.
Als we gewoon allemaal aardig tegen elkaar deden....
dus ik neem het ook niet terug.
verder no hard feelings~~
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Waar kun je dit krijgen? Is dit uberhaupt in nederland te krijgen?
Verwijderd
Verwijderd
system requirtements:
pemntium 90 met 16mb ram
jaja..............
en het is nu een RPS: role playing strategie
ff wat screenies maken...