Klopt, ik praat dat ook niet goed. Maar zoals ik al zei koop ik de spellen die ik veel speel toch. Als iedereen dat zou doen zou er heel wat minder gekopieerd worden, believe me.Op woensdag 09 mei 2001 12:52 schreef Xu het volgende:
En dat blijft toch illegaal.(2licht)
[..]
In Doetinchem...ook niet echt een wereldstad, maar we hebben wel een speciaalzaak. Als ik bij de FRS ofzo een spel zou kopen voor een console zou ik eisen dat ik hem kan spelen...de CD''s kan ik toch ook eerst luisteren voordat ik er 1 koop? Als ze dat blijven weigeren dan koop daar niet of maak van te voren een afspraak met de verkoper. Als ze je de ene service weigeren moeten ze je maar tegemoet komen met een andere soort van service...klant is koning.Mijn probleem is juist het testen:(:(... ik weet niet waar jij woont maar ik woon in een gat.
En hier willen de heren en dames winkelieren niet testen op hun machines simpel weg omdat ze het niet aangesloten hebben.(alleen ps2)
Dus om eerste te testen moet ik zo''n spel mee naar huis nemen(dus effe kopen) en hey what... ik krijg mijn geld niet terug maar mag wel een andere spelletje uitkiezen.
Och misschien ben ik wel een Playstation fanDaar ben ik nou niet mee eens(misschien ben ik een nintendo fan?).
Nintendo64 heeft een veel betere beeldkwaliteit(misschien had ik zo moeten formuleren) dan een PS.
Vergelijk goldeneye op nintendo en ps maar eens!!
En ik ben er mee eens, over veel spelletejs.
R./
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen