Toon posts:

[BC3] Desperado''s vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb dus die demo van Desperados, maar ik heb wat vraagjes, Duits is niet echt duidelijk. Ik weet het, er is ook een Engelse versie nu, maar ik kan met Duits ook wel leven.

1) Wat moet je bij die belangrijke punten, op de map zijn het gele kruisjes?

2) Kun je ook ammo enz. van een dode pakken, of zijn kleren aan doen?

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:18
Klopt als een bus, Kirlat. Ammo is in principe oneindig, maar het pistool van Cooper bijv. heeft maar zes kogels, waarna het herladen moet worden.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
1) De gele kruisjes zijn dingen die je met één van de "commandos" kan oppakken (nieuwe ammo of knockout gas voor Doc, gunpowder voor Sam etc).

2) nee. Je ammo is toch oneindig en de kleren die kan je niet pakken.

P.S. ik baseer m''n antwoorden op de full-version, ik weet niet of het bij de demo ook zo is (ik denk het wel).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 07 mei 2001 09:28 schreef JungleJim het volgende:
Klopt als een bus, Kirlat. Ammo is in principe oneindig, maar het pistool van Cooper bijv. heeft maar zes kogels, waarna het herladen moet worden.
Ohw, gvd, ik haal iedereen met een mes neer. :7 Helaas heb ik de demo.

Verwijderd

Topicstarter
Ah, het moest met dat andere mannetje, spullen oppakken. Koel hoor, ben iedereen aan het slachten in level 1.

Echt een supergaaf sfeertje heeft dat spel...