Volgens de PCGP is ie al uit, maar ik heb hem nog niet gezien.
Weet iemand of hij al officieel uit is in NL?
Lijkt me erg kewl spel.
Weet iemand of hij al officieel uit is in NL?
Lijkt me erg kewl spel.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
hahaha Doom 3 is half 2002.Op zondag 06 mei 2001 22:55 schreef OO0nMe het volgende:
Damn, PCGP zei ook dat de nieuwe Doom al in de winkel te koop was,ze hebben hem gereviewed al. Op internet is ie nog nergens te bekennnen, laat staan in de winkels.
Verwijderd
Nou, dat stukje mag je dan wel ff rechtstreeks kopieeren waar ze dat beweren want daar geloof ik dus geen bal van. Dune staat voor Juni/Juli, dus dat zal wel een preview zijn.Op zondag 06 mei 2001 22:55 schreef OO0nMe het volgende:
Damn, PCGP zei ook dat de nieuwe Doom al in de winkel te koop was,ze hebben hem gereviewed al. Op internet is ie nog nergens te bekennnen, laat staan in de winkels.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Verwijderd
het staat erin ja, maar aan het einde van het blad staat ook dat ie pas in Juni/Juli uitkomt. Slimme zet van PCGPOp maandag 07 mei 2001 00:53 schreef OO0nMe het volgende:
Ik heb het niet zelf gezien, maar een vriend van me is daarop geabboneerd, en die zei dat er in het stukje stond dat ze hem hadden liggen, en dat ie 4 cd''s was.
Ik kan geen reden verzinnen dat ie zomaar wat lult, hij is wel te vertrouwen![]()
Daarom belde ie me gelijk op om te vragen of ik hem al had en voor hem wou fikken.
BTW, wat wel kan is dat het artikel een grap ofzo was, en dat mijn vriend het niet doorhad, maar zo lomp zou ie toch niet zijn
Verwijderd
Verwijderd
zou kunnen het is tenslotte Juni volgende maandOp dinsdag 08 mei 2001 01:15 schreef Maverick-X het volgende:
Ehm... Black en White hadden ze toch ook al een review copy van ongeveer een maand of wat voor dat hij echt gold werd. Dus ik zie dit eigenlijk als een goed teken dat ze Dune dus echt over een maandje (misschien iets meer) in de winkel ligt.
Oh is iemand nog meer heeeel blij met wat er voor in het blad stond over nederlandse teksten?? Dat ze dat ook wilde gaan doen met Dune hier in de Benelux maar omdat ze zoveel klachten hadden over Black & White nederlands hebben ze toch maar besloten om de Benelux de engelse Dune te geven>:)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq