[BC3] Chatten in Command&Conquer Tiberian sun

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Dit is misschien wel de stomste vraag die je kan stellen, maar...

Hoe chat je in Command&Conquer Tiberian sun tijdens het spelen (van een LAN game)?

Ik kon de toets nergens in de lijst van keys vinden. Je kan wel chatten in de lobby rooms maar ik wil weten hoe dat tijdens het spelen kan.

Is het mogelijk om te chatten tijdens het spelen en zou iemand mij dat even kunnen uitleggen?

Thnx

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Laat maar zitten... ik drukte net per ongeluk op F1 en toen zag ik het al :)

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch nog knap van je om dat helemaal zelf uit te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
lol
Das trouwens zo bij alle c&c''s... wel ff wennen f1 ipv t of y te gebruiken.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Laatst online: 08-10 11:54
En bij meerdere spelers kun je ook f2, f3 etc. gebruiken. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

en niet te vergeten... F8 voor all!

Irritant dat bij RA2 de rechtermuisklik ook dient je bericht te annuleren...(escape is toch ook goed?) iritant als m''n maat er naast zit te tikken en ik te spelen, echt héél irritant! |:(

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Weet je wat pas irritant is: gefragged worden in CS als je aan het tikken bent >:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
wat ik ook wel raar is dat als je op escape drukt (of op options knopje) dat het spel dan gewoon doorgaat terwijl het lijkt alsof het gepauseerd is (onder multiplayer).

Enne sorry hoor, er kwam een vriend van me op bezoek vandaag en hat het CDtje mee genomen en even gespeelt. Maar ja, als de computers een aparte kamers staan dan is het toch wel makkelijk als je met elkaar kon chatten. En laat nu precies die chat toets de functietoesten zijn... als je alle knoppen langs gaat dan zijn dat eigenlijk altijd de knoppen die ik oversla.

Niet dat we lang gespeeld hebben trouwens... net een basis op gebouwd kregen we een reconnectie error (?), terwijl we in de lobby nog gewoon door konden chatten.

Pagina: 1