[BC3] Heroes of Might and Magic 4

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Goed nieuws voor de HoMM liefhebbers, New World Computing is bezig met HoMM 4!

Op deze site staat sinds kort een aantal screenshots: www.mmportals.com/heroes4.html

Het ziet er naar uit dat deel 4 in veel opzichten anders gaat zijn dan de vorige delen. Bijvoorbeeld:
Heroes can attack. Not only that, but more than one hero can be in any army, so you could team up complementary heroes to help create a truly killer army. Armies will be able to exist without heroes.
Nog ff een mooi plaatje van een town:

Afbeeldingslocatie: http://www.mmportals.com/images/academy.jpg

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• IceStorm
  • Laatst online: 22:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Leuk :).. Errug leuk.

Ik heb veel plezier gehad van deel 3 ;)

Verwijderd

Ik heb alle voorgaande delen in huis (officeel zelfs:)) en ik ga deze ook zeker halen. Pracht spelen zijn dit echt veel plezier mee gehad. Voornamlijk hot-seat netwerken.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:38
Ik heb het spel wel een tijdje te leen gehad maar ik snapte der werkelijk geen bal van.

Misschien dat ik de enige ben maar ik ga dit deel zeker weer kopen c.q. lenen want ik wil het eindelijk eens gaan snappen.

Strava | AP | IP | AW

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hele mooie spellen zijn het.
Deel 1 echter heb ik niet gekend.
Deel 2 heb ik in huis (niet legaal helaas)
en deel 3 had ik, maar kan ik wel weer aankomen.

Heb veel plezier aan deze spellen beleefd.
Helaas is het multiplayer wat minder.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

4 is ook 3d, misschien wel jammer, want de de realtime 3d skills van 3d0 staan bij mij niet bekend als geweldig ;)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

VET!!!!!!!!!
YES!
WOEI!, dan heb ik tenminste weer een spel om me moeder mee stil te houden ;)
die is helemaal gek van Heroes.

Maare wie weet een goede site waar je heroes 2 mapjes kan downloaden, echt veel maps en goede bedoel ik dan.
De uitbreiding van 2 heeft ze al.
alvast bedankt.

39

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Wel tof, maar ik vind wel dat het er naast mooier ook allemaal een stuk serieuzer uit gaat zien. Ergens vind ik dat jammer. Ik moest altijd erg lachen om de steriotype vampire (lords) uit HOMM2 (BLAA!!! ;)). Aan de andere kant waren de vampires uit HOMM3 ook erg cool, maar dat cartoonachtige was wel weg, en dat miste ik een beetje. Maar goed, minor detail :)

Trouwens, voor iedereen die HOMM3 heeft en een ultiem goede map wil spelen: download GoldHeart eens (bijvoorbeeld van www.astralwizard.com/heroes3/h3map.htm). Is een role-play achtige map, zit een goed verhaal bij (gedaan met een speciale Storyteller hero die dan af en toe een stukje over een pad met signs en events moet lopen waarin dan een hoofdstuk wordt verteld). Echt een aanrader! :)

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Ik heb deel 2 soort van legaal (ik heb de CD, omdat een vriend van mij de expansion had gekocht en toen die CD niet meer hoefde), heb Heroes 3 + Armageddons Blade helemaal legaal, en ga 4 echt meteen kopen als hij er is. :P
Voornamlijk hot-seat netwerken.
Dat heerst, maar dan met name met elkaar, anders moet je steeds vijf minuten de kamer uit. :)
4 is ook 3d, misschien wel jammer, want de de realtime 3d skills van 3d0 staan bij mij niet bekend als geweldig
Ach, de screenshots zien er tot nu toe goed uit, terwijl je bij Might and Magic meteen al zag dat het bagger was. :) Overigens is voor Might & Magic 9 een engine gekocht die echt heel goed schijnt te zijn, dus dat zit wel snor. (Althans, als M&M 9 gemaakt gaat worden, 3DO zit nogal in de financiele problemen. Gelukkig hebben ze besloten zich nu toe te leggen op spellen met een langere maaktijd die kwalitatief beter zijn, ipv proberen binnen te lopen op kort te maken flut spellen, zoals die Crusaders of M&M en zo.)
Maare wie weet een goede site waar je heroes 2 mapjes kan downloaden, echt veel maps en goede bedoel ik dan.
De uitbreiding van 2 heeft ze al.
Uhm... wat denk je van Heroes 3 kopen? :)
Ik moest altijd erg lachen om de steriotype vampire (lords) uit HOMM2
Die waren VET!! "Bleh!" is nog steeds een kreet die ik vaak in de mond neem >:) Het is wel zo dat het er serieuzer uitziet, maar waarschijnlijk wen je daar zeer snel aan; ik denk niet dat ik het erg erg zal vinden. :)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Zo, ik heb meteen ff wat maps ingeslagen op die site. Eigenlijk was ik net Armageddon''s Blade aan het herspelen. (Vorige keer bijna de zesde campaign ge-unlockt, werd m''n hele HD getrashed :()

Gelukkig heb ik na mijn tentamen morgenmiddag een week vrij, dus dat gaat wel goed komen. :)

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Ik vond de campaigns van Armageddon''s Blade vet moeilijk eigenlijk... die Dragonslayer campaign, als je op een gegeven moment tegen 1000+ naga''s moet vechten... arg! Ik geloof dat de manier was om blind, mass slow e.d. te hebben, een hoop titans en een ammo cart zodat je nooit out of ammo raakte... maar ik had toen geen zin meer om dat te gaan proberen...

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
2000 Naga Queens... shudder

Ik kon het echt alleen maar uitspelen omdat ik Expert Berserk had, en blind. Ieder keer drie groepen Naga Queens elkaar laten aanvallen werkte goed, want mijn troepen waren kansloos.

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Geweldig nieuws. :) Ik hoop wel dat de "monsters" wel persoonlijkheid hebben want dat is iets wat heel snel verdwijnt als je iets realistischer maakt.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Nou, zo kijkend naar die plaatjes van de Behemoth en zo denk ik dat het daarmee wel goed zit. (Hoewel er natuurlijk nooit iets boven die vampire lords uit 2 uit kan, maar ja.)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:03
HoMM kicks ass
ik heb ze gespeeld vanaf HoMM1
jammer genoeg heb ik nooit de expansions gespeeld, alleen de originele campainges en de custom maps. Bijna alleen Hot seat gespeeld, en dan coop met een vriend spelen :)

Ik hoop dat HoMM 4 de originele formule aanhoud, en niet teveel veranderd.. I like it just the way it is...

I want to live forever, so far.. so good.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Hij blijft in ieder geval turn-based, en het ziet er redelijk hetzelfde uit, dus ik denk dat je gerust kan zijn. :)

Verwijderd

Heroes 4.. oh jee.. daar gaat m''n nachtrust in het weekend weer ;(

• IceStorm
  • Laatst online: 22:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sorry voor het omhoog kicken, ik heb nog wat screenies gevonden:

http://freelancer.ag.ru/homm4/screens/

Afbeeldingslocatie: http://freelancer.ag.ru/homm4/screens/25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://freelancer.ag.ru/homm4/screens/39.jpg

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Die staan nu ook op die site die ik gepost heb, en dan nog 40 meer en zonder reclame teksten er op. :)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
De goede kijker kan daar zulke abilities zien langs komen als ''Stealth'', ''Black Magic'', ''Healing'' (naast First Aid) en ''Druidic Magic''. :9

• GaiusBertus

GaiusBertus

aka Gajes

Dat plaatje van die lich (goed kijken) lijkt wel erg op Sandro...
Maar ik moet toch zeggen dat ik het er nog niet heel aantrekkelijk vind uitzien (anders dan de eerdere Heroes series)...

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Heb ze alle drie gespeeld... HOMM1 was destijds niet zo bekend nee. Geloof dat het in 1995 was.

Hoop wel dat ze de multiplayer optie hebben aangepast. In 3 moest je soms erg lang wachten op de beurt van de tegenstander... :(:(:(

Verder echt een superspel :):):)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
hij is inmiddels uit, iemand em al gespeelt ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

[topic=359696/1/150]
Bamibal: Jij zou beter moeten weten :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.