Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Ik heb veel plezier gehad van deel 3
Verwijderd
Deel 1 echter heb ik niet gekend.
Deel 2 heb ik in huis (niet legaal helaas)
en deel 3 had ik, maar kan ik wel weer aankomen.
Heb veel plezier aan deze spellen beleefd.
Helaas is het multiplayer wat minder.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
YES!
WOEI!, dan heb ik tenminste weer een spel om me moeder mee stil te houden
die is helemaal gek van Heroes.
Maare wie weet een goede site waar je heroes 2 mapjes kan downloaden, echt veel maps en goede bedoel ik dan.
De uitbreiding van 2 heeft ze al.
alvast bedankt.
39
Trouwens, voor iedereen die HOMM3 heeft en een ultiem goede map wil spelen: download GoldHeart eens (bijvoorbeeld van www.astralwizard.com/heroes3/h3map.htm). Is een role-play achtige map, zit een goed verhaal bij (gedaan met een speciale Storyteller hero die dan af en toe een stukje over een pad met signs en events moet lopen waarin dan een hoofdstuk wordt verteld). Echt een aanrader!
Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
Dat heerst, maar dan met name met elkaar, anders moet je steeds vijf minuten de kamer uit.Voornamlijk hot-seat netwerken.
Ach, de screenshots zien er tot nu toe goed uit, terwijl je bij Might and Magic meteen al zag dat het bagger was.4 is ook 3d, misschien wel jammer, want de de realtime 3d skills van 3d0 staan bij mij niet bekend als geweldig
Uhm... wat denk je van Heroes 3 kopen?Maare wie weet een goede site waar je heroes 2 mapjes kan downloaden, echt veel maps en goede bedoel ik dan.
De uitbreiding van 2 heeft ze al.
Die waren VET!! "Bleh!" is nog steeds een kreet die ik vaak in de mond neemIk moest altijd erg lachen om de steriotype vampire (lords) uit HOMM2
Gelukkig heb ik na mijn tentamen morgenmiddag een week vrij, dus dat gaat wel goed komen.
Ik kon het echt alleen maar uitspelen omdat ik Expert Berserk had, en blind. Ieder keer drie groepen Naga Queens elkaar laten aanvallen werkte goed, want mijn troepen waren kansloos.
ik heb ze gespeeld vanaf HoMM1
jammer genoeg heb ik nooit de expansions gespeeld, alleen de originele campainges en de custom maps. Bijna alleen Hot seat gespeeld, en dan coop met een vriend spelen
Ik hoop dat HoMM 4 de originele formule aanhoud, en niet teveel veranderd.. I like it just the way it is...
I want to live forever, so far.. so good.
http://freelancer.ag.ru/homm4/screens/

Maar ik moet toch zeggen dat ik het er nog niet heel aantrekkelijk vind uitzien (anders dan de eerdere Heroes series)...
Hoop wel dat ze de multiplayer optie hebben aangepast. In 3 moest je soms erg lang wachten op de beurt van de tegenstander... :(:(
Verder echt een superspel :):):)
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Dit topic is gesloten.
![]()