Ben ik nou echt beter als ik een everglide gebruik inplaats van mijn lapje stof met zwarte rubberachtige spul eronder?
Ik ben op zoek naar een goede mousepad. Van logitech, everglide of iets dergelijks. Ben namelijk weer flink aan het multiplayeren geslagen nu ik een goede internetverbinding heb. En mijn muismat is te klein en wil ook nog wel eens de hele tafel overschieten. Ondertussen word ik weer eens gefragd. Word er gek van. 
Zijn er ook winkels in Nederland die ze verkopen? En wie heeft ervaringen met dergelijke (gaming) muismatten. Niet die standaard prutdingen
Zijn er ook winkels in Nederland die ze verkopen? En wie heeft ervaringen met dergelijke (gaming) muismatten. Niet die standaard prutdingen
wat mij tot nu toe het best bevalt zijn de mousematten met een bovenlaag van stof (geen afbeelding, dus lekker rustig egaal van kleur en zijn dus ook niet glad... goede grip). de onderzijde is van een soort stroef rubberachtig spul. Kost een tientje geloof ik... enige is dat ie niet extra groot is (nog niet gezien inieder geval...).
Ik heb heb bij een fotoshop vandaan die die dingen eigenlijk bedrukt met je eigen plaatje... Misschien dat dus het formaat ook wel aan te passen is .... s6.
Ik heb heb bij een fotoshop vandaan die die dingen eigenlijk bedrukt met je eigen plaatje... Misschien dat dus het formaat ook wel aan te passen is .... s6.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De allerbeste is de fUnc industries surface1030, die kan je bestellen bij everglide.de, kost wat, maar is het dubbel en dwars waard!
Een hele goede tweede is een Everglide GIGANTA zwart, ook te bestellen bij everglide.de
Een hele goede tweede is een Everglide GIGANTA zwart, ook te bestellen bij everglide.de
Verwijderd
Die heb ik. En bevalt heel goedOp zondag 06 mei 2001 17:05 schreef minus0ne het volgende:
we zitten geloof ik op 1 lijn beste willem... Ben wel benieuwd eigenlijk naar bovengenoemde supermuis-matten.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik gebruik een 3M Precise Mousing Surface (PMS)
Ik vind het het beste matje dat ik ken.
Hij heeft een erg fijna structuur, ik vind dat gladde van die everglides zwaar kut.
tis maar wat je fijn vind.
Hij heeft een erg fijna structuur, ik vind dat gladde van die everglides zwaar kut.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Waar haal je die 3M matten? In Rotterdam e.o. liefst.
Fakir
Fakir
Verwijderd
inderdaad, niet helemaal maar grotendeels wel ja, en het is maar net wat je gewend bent, je kan heel erg wennen aan een sloebermuismat, en daar dan ook goed mee spelenOp zondag 06 mei 2001 20:04 schreef illem het volgende:
volgens mij zit het meer tussen de oren
Verwijderd
Ik heb zelf een Loony Tunes muismat (Roadrunner) dat ding is lekker zwaar dus die gaat nergens naartoe. En kost ook niet zoveel als zo''n Everglide.
en dat het tussen de oren zit is helemaal waar. net als sommige andere dingen die worden besproken in een draadje hier....;)
en dat het tussen de oren zit is helemaal waar. net als sommige andere dingen die worden besproken in een draadje hier....;)
glazen icemat 
je ball muis lijkt wel optical geworden door die mousemat
39
Hoezo? Gamed het zo ruk ineens dan?Op zondag 06 mei 2001 22:42 schreef Homedisc het volgende:
glazen icemat
Ik zocht zelf ook een nieuwe muismat, want m''n huidige molt m''n teflon feet onder m''n muis geloof ik. Maar die 3M is net een velletje papier met een laagje flippomateriaal erop. Ik weet niet of ie lekker gamed, maar ik ga daar echt geen 30 piek voor uitgevenOp zondag 06 mei 2001 19:41 schreef FatalError het volgende:
Ik gebruik een 3M Precise Mousing Surface (PMS)
Ja en nee.Op zondag 06 mei 2001 18:33 schreef illem het volgende:
Ben ik nou echt beter als ik een everglide gebruik inplaats van mijn lapje stof met zwarte rubberachtige spul eronder?
Nee: je hebt geen technisch voordeel.
Ja: Je hebt het psychologische voordeel van "pas op, ik heb een 1337 mousepad"
Ik wens hier niet meer over te discussieren, (hint hint richting jordyb :):)), ik blijf bij mijn standpunt en ik blijf eveneens bij mijn el cheapo muismatje.
Ego dixi.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik heb wel veel ervaring met verschillende muismatten.
Ik had een everglide attack pad gewonnen 1 jaar en 3 maanden terug en hij gleed wel smooth alleen hij was een beetje klein en NA 7 of 8 maanden was ie erg versleten.
Daarna een 3m pms gekocht was 30piek bij de bruna ofzo. Eerste 3 weken was deze erg fijn maar daarna vond ik em nie echt fijn meer spelen, dus hij slijt tesnel daarom niet echt een aanrader.
Nu een logitech wingman mouse pad. Zelf vind ik het de fijnste mousepad ooit surface is een beetje als die van 3m alleen nog smoother en hij verslijt minder snel hij is groot zat ook een echte aanrader dus. Zelf had ik em voor 30piek had em via een vriend met family in het buitenland,maar als je em
bestelt dan ben je al gauw 50 a 60 piek kwijt omdat de verzend kosten vaak erg hoog zijn.
Laatst kwam een vriend bij me lannen en die had zijn icemat mee dus heb ik die ook even geprobeerd vond em ook wel fijn alleen vind de muis een beetje vaag op em bewegen, nog een voordeel van icemat is dat ie bijna niet verslijt lijkt me, je moet alleen niks op em laten vallen wat hij is van soort glas gemaakt.
Zo ik hoop dat ik je heb geholpen bij de aanschaf van een muismatje (hehe).

wingman gaming mousepad
Ik had een everglide attack pad gewonnen 1 jaar en 3 maanden terug en hij gleed wel smooth alleen hij was een beetje klein en NA 7 of 8 maanden was ie erg versleten.
Daarna een 3m pms gekocht was 30piek bij de bruna ofzo. Eerste 3 weken was deze erg fijn maar daarna vond ik em nie echt fijn meer spelen, dus hij slijt tesnel daarom niet echt een aanrader.
Nu een logitech wingman mouse pad. Zelf vind ik het de fijnste mousepad ooit surface is een beetje als die van 3m alleen nog smoother en hij verslijt minder snel hij is groot zat ook een echte aanrader dus. Zelf had ik em voor 30piek had em via een vriend met family in het buitenland,maar als je em
bestelt dan ben je al gauw 50 a 60 piek kwijt omdat de verzend kosten vaak erg hoog zijn.
Laatst kwam een vriend bij me lannen en die had zijn icemat mee dus heb ik die ook even geprobeerd vond em ook wel fijn alleen vind de muis een beetje vaag op em bewegen, nog een voordeel van icemat is dat ie bijna niet verslijt lijkt me, je moet alleen niks op em laten vallen wat hij is van soort glas gemaakt.
Zo ik hoop dat ik je heb geholpen bij de aanschaf van een muismatje (hehe).

wingman gaming mousepad
Verwijderd
Ik ben de laatste tijd steeds meer een muis & muismat freak geworden. Heb al diverse muizen (Boomslang, Gamingmouse, Optical wheelmouse) en muismatten(3m pms, Everglide) uitgeprobeerd.
Sinds vorrige week heb ik een IceMat en okay, het kost wat, maar dit is echt een toppertje! Ik gebruik hem samen met een Logitech Gaming mouse.(balletje)
Hij is van glas en slijt bijna niet. Dus niet net als bij 3m na 3 maanden uitgeleefd.
Sinds vorrige week heb ik een IceMat en okay, het kost wat, maar dit is echt een toppertje! Ik gebruik hem samen met een Logitech Gaming mouse.(balletje)
Hij is van glas en slijt bijna niet. Dus niet net als bij 3m na 3 maanden uitgeleefd.
Verwijderd
ik weet niet wat jullie allemaal doen met jullie muismatten maar mijn loony tunes ding ligt hier nou zo''n 2 jaar en dat din g is nog gewoon super. en dat voor een geeltje
Mensen die denken dat het tussen de oren zit hebben waarschijnlijk NOOIT iets anders dan zo''n el cheapo mat gehad 
Gewoon houden zo
Gewoon houden zo
Net als die reclames op tv op het moment. Je bent tevreden met wat je hebt tot er iets beter langskomt :-)
Ik snap niet waarom dat ding 3 knoppen heeft en geen mousewheel. Ik vind JUIST bij gaming een wheel tamelijk onontbeerlijk.Ik gebruik hem samen met een Logitech Gaming mouse.(balletje)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Tsja, ik had er ook liever een mousewheel op gehad. Maar voor gaming kan ik wel zonder leven. Stel de middelste knop in voor fav. wapen of last wapon. werkt prima.
De vorm van deze muis is voor mij persoonlijk gewoon ideaal. Daar doe ik het eigenlijk voor.
De vorm van deze muis is voor mij persoonlijk gewoon ideaal. Daar doe ik het eigenlijk voor.
Dat vind ik juist het fijne aan die gaming muis 3de knop is voor mij juist beter want ik gebruik toch nooit een wiel alle wapens op een apparte knop gebind is ook nog eens veel sneller, vooral in q3 noodzakelijk
Weet iemand waar ik die logitech wingman gaming pad kan verkrijgen? Ik heb namelijk geen credit card dus kan niet bestellen in het buitenland. Ik ken geen shop die Everglides of de fUnc industries surface1030 verkoopt.... Wie wel?
EVERGLIDE GIGANTA ROELS!!
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Pagina: 1