Toon posts:

[BC3] Wie heeft Tribes 2 al terug gebracht?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag Tribes 2 gekocht. Ik heb het daar in de winkel effen een half uurtje gespeeld en was gelijk verkocht. Thuis gekomen, kan ik het spel niet aan de praat krijgen :( Ik ben nu onderhand 2 uur bezig geweest om het spel aan de praat te krijgen, maar niks wil lukken. Of hij gooit het terug naar de desktop, of loopt geheel vast. Ik heb vele topics over dit spel gelezen. Wat mij opvalt is dat dit spel gewoon weg met heelveel bugs wordt geleverd. Ik ben nu zo instaat om terug te gaan naar de winkel om mijn geld terug te vragen.

Dit zijn de twee links met de "oplossingen" geen 1 heeft voor mij tot nu toe gewerkt:

http://forums.gameplanet.co.nz/showthread.php?threadid=1620
http://www.planettribes.com/tribes2/faq/

Ik voel mij op het moment belazerd. Ik ga nog wel even door met het proberen op te lossen, maar ik geef het nog weinig hoop. Waar is die tijd gebleven dat het installeren en spelen was. Is dit de toekomst van gamen, 3 uur prutsen voordat je een half uur kunt gamen zonder lockups.

voor de geinterreseerden dit is mijn systeem:

Abit KA-7 100 moederbord
AMD classic 700@700 Mhz
Realtek Netwerkkaart
Creative SB Live! Value
3DFX Voodoo 5 5500
Maxtor 30 Gb (3073U4)
Creative 5x DVD speler
HP 9001 CD-brander
Aopen 40x CD-rom
Sony Multiscan E-400
Microsoft Natural Keyboard pro
Logitech iFeel

;(

Verwijderd

Waarschijnlijk wel maar ehmmm

heb je de update''s geinstalleerd ?

http://tribes2update.sierra.com

sorry werk hier al een trein.

Verwijderd

Topicstarter
Yep allemaal geinstalleerd

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Loop met cd naar een vriend probeer het daar. Lukt het niet? CD terugbrengen. Lukt het wel? Pc maar eens GOED bekijken :)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:19
lopen andere spellen wel goed? niewste directx geinstalleerd?
niewste drivers?
niewste via4in1 drivers?

er schijnen wel problemas te zijn met de voodoo5 geloof ik. gewoon ffe op die niewe patch w8ten. komt ergens deze week.

Verwijderd

[Nutteloos geblaat dat me een waarschuwing op leverde]

• IceStorm

IceStorm

Op zaterdag 05 mei 2001 22:45 schreef noXic het volgende:
Als iemand tribes 2 terug brengt: pass mij die cd key ff!!
Als iemand dat doet hebben er 2 mensen een waarschuwing en niemand een cd key want ik haal hem toch sneller weg dan jij hem kunt zien :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 05 mei 2001 22:34 schreef weareborg het volgende:
lopen andere spellen wel goed?
niewste directx geinstalleerd?
niewste drivers?
niewste via4in1 drivers?

er schijnen wel problemas te zijn met de voodoo5 geloof ik. gewoon ffe op die niewe patch w8ten. komt ergens deze week.
4 x ja

Zoals het nu staat gaat het spel lineadirecta terug naar de winkel.

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 22:47 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Als iemand dat doet hebben er 2 mensen een waarschuwing en niemand een cd key want ik haal hem toch sneller weg dan jij hem kunt zien :)
lama hangen!!

Verwijderd

Topicstarter
Wees een man en koop het spel origineel als je hem zo goed vindt. Van mij krijg je niet de CD-key. Toch maar effen sparen voor het origineel :Y)

Verwijderd

Alleen dattie het lef heeft om het te vragen is een waarschuwing waard. Maar goed, bij mij doet Tribes 2 het gewoon goed.

• IceStorm

IceStorm

Op zaterdag 05 mei 2001 22:50 schreef noXic het volgende:
Maar hij hoefde hier niet gepost te worden hoor!! een icq bericht was ook wel goed geweest!
Dan heb je bij deze een waarschuwing te pakken. Mag ik je erop wijzen dat dit NIET je eerste is? Met andere woorden, misschien wordt het handig om je iets anders op te stellen.

En nu weer ON-topic.

Verwijderd

Oke hiero mijn exuses voor die request! van die cd key
Het was eigenlijk meer als grappie bedoelt!
Enne Ik koop die game toch wel, zodra ze hem bij de locale software boer hebben! (Ja legaal!)

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 22:51 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Dan heb je bij deze een waarschuwing te pakken. Mag ik je erop wijzen dat dit NIET je eerste is? Met andere woorden, misschien wordt het handig om je iets anders op te stellen.

En nu weer ON-topic.
Sorry je post was iets eerder als die van mij!!! |:( ver geef me plz??

Verwijderd

je maakt het wel HEEL bont :) :) :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hehe mietje, beetje schooien om vergiffenis! Een ban zeg ik dan ;) ;)

Wist je trouwens dat die keys vernietigt worden als je de game weer terug brengt, dus je zou er zowiezo niets aan hebben!

maar back to the topic!

Bij mij werkt tb2 perfect! Heeft me ook 2 dagen gekost om hem werkend te krijgen! Hij heeft het niet zo op voodoo 3 kaarten namelijk, maar hij werkt verder lekker bij mij!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 23:08 schreef War.Pig het volgende:
hehe mietje, beetje schooien om vergiffenis! Een ban zeg ik dan ;) ;)

Wist je trouwens dat die keys vernietigt worden als je de game weer terug brengt, dus je zou er zowiezo niets aan hebben!

maar back to the topic!

Bij mij werkt tb2 perfect! Heeft me ook 2 dagen gekost om hem werkend te krijgen! Hij heeft het niet zo op voodoo 3 kaarten namelijk, maar hij werkt verder lekker bij mij!
Wouz ik moest je nog vertellen hoe je hem aan de praat moest krijgen in open GL!!
Jij met je d3d!!

• BC3 Victim
Op zaterdag 05 mei 2001 23:10 schreef noXic het volgende:

[..]

Wouz ik moest je nog vertellen hoe je hem aan de praat moest krijgen in open GL!!
Jij met je d3d!!
Dan moet je ff die gl drivertjes instaleren! ohnee, je hebt natuurlijk de illegale rip daar zitten ze niet bij! ;)

ah, maar volgens mij zijn ze ook van internet te trekken!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 23:13 schreef War.Pig het volgende:

[..]

Dan moet je ff die gl drivertjes instaleren! ohnee, je hebt natuurlijk de illegale rip daar zitten ze niet bij! ;)

ah, maar volgens mij zijn ze ook van internet te trekken!
Nope ik heb de iso van jou!!
Maar daar heb ik het nog wel over met je via icq!!
edit:

Nu trek ik mij terug uit dit topic, en laat de serieuze mensen aan het woord

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11 23:44

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Hey noXic jij zei dat je voor de grap vroeg, maar waarom gebruikt je dan ook geen smiletje, dan had tenminste nog een argument.

• BC3 Victim
Op zaterdag 05 mei 2001 23:15 schreef noXic het volgende:

[..]

Nope ik heb de iso van jou!!
Maar daar heb ik het nog wel over met je via icq!!
edit:

Nu trek ik mij terug uit dit topic, en laat de serieuze mensen aan het woord
damn, vuile dief, dus je hebt mijn originele tb2 cd die ik met mn zuur verdiende centen heb gekocht ook al lopen over fikken? Dat valt me vies van je tegen!!!

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 23:21 schreef O.D.Smolik het volgende:
Hey noXic jij zei dat je voor de grap vroeg, maar waarom gebruikt je dan ook geen smiletje, dan had tenminste nog een argument.
Oke dat was niet handig van mij!
Op zaterdag 05 mei 2001 23:21 schreef War.Pig het volgende:

[..]

damn, vuile dief, dus je hebt mijn originele tb2 cd die ik met mn zuur verdiende centen heb gekocht ook al lopen over fikken? Dat valt me vies van je tegen!!!
Moet ik je homepage ff posten iclusief je hele burn out cd lijn??? (ow enne sins wanneer werk jij??)

Goed nieuws!!
Maandag koop ik Tribes2!!
(als ze hem op vooraat hebben bij dimension plus!!)

• BC3 Victim
Op zaterdag 05 mei 2001 23:22 schreef noXic het volgende:

[..]

Oke dat was niet handig van mij!
[..]

Moet ik je homepage ff posten iclusief je hele burn out cd lijn???
post maar raak voor n knaak zou ik zeggen!!

welke site zei je dat het was?!?

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 23:24 schreef War.Pig het volgende:

[..]

post maar raak voor n knaak zou ik zeggen!!

welke site zei je dat het was?!?
Ik ga niet lame doen!
Maar Ik nok uit deze topic!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
ff via ijsiekjoe plz.

Ik wil ook wel een cdkey ijsje ;)
Singeplee-er zuigt ieg zwaar aarsharen.

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Please stay on topic. Zometeen krijg deze topic nog een slotje dankzij jullie gelul. Kom met iets, zodat het wel werkt.

• IceStorm

IceStorm

En nu allemaal kappen met die bullshit. Alleen on-topic reageren of anders niet.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik speel vrij veel UT. Denken jullie dat T2 mij kan bekoren ?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
Ik ga hem ook kopen, zodra ik de nieuwe modems krijg.

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb WIndows opnieuw geinstalleerd. Het spel werkt nu tenminste. Het enige probleem wat ik nog heb is dat ik niet online kan spelen. CD-key already used to creat account. Andere wariorname al geprobeert maar geen geluk. Ik zal morgen het spel omruilen, zodat ik een verse CD-key heb. Het spel was al uit de verpakking, dus ik denk dat het al een keer is gebruikt en weer is terug gebracht.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

oe, als ie al was uitgepakt had ik em zo en zo niet aangenomen in de winkel, das al verdacht

reinstall was idd wel handigm

een maat van me ook, heel veel probs voor ie em aan de praat, had terwijl hij het bij mij out of the box perfect deed, update autamotisch in 1 keer goed en draaien

vorige week bij hem een reinstall gedaan, Tribes2 geinstalleerd en toen deed ie het in 1 keer door alles goed, hijs gewoon heel kieskeurig qua drivers etc, das best vervelend, maar hij als hij draait, dan draait hij ook :)

iig succes, en de aanhouder wint :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Ja je hebt genoeg van die lamertjes die de cdkey overschrijven en vervolgens terugbrengen :r
Ruilen dus en zorgen dat je een doos hebt die nog in plastic zit krijgt.

Tribes 2 werkt bij mij trouwens perfect, zelfs zonder enige patches. Win2k + sp1, GF2 GTS, athlon 700, SBLive!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 mei 2001 16:27 schreef Trashbash het volgende:
Ja je hebt genoeg van die lamertjes die de cdkey overschrijven en vervolgens terugbrengen :r
Ruilen dus en zorgen dat je een doos hebt die nog in plastic zit krijgt.

Tribes 2 werkt bij mij trouwens perfect, zelfs zonder enige patches. Win2k + sp1, GF2 GTS, athlon 700, SBLive!
Ik denk ook dat dat het geval is met die van mij.....:( Goede spellen koop ik altijd. Ik heb nu eindelijk Tribes 2 hier goed draaiend, ik kan alleen nog niet op internet. Wat ik heb gedaan is het volgende:

1) Spel installeren
2) Updaten
3) Effen je ghost-image terugzetten van windows e.d.
4) Nieuwste drivers installeren
5) openGL installeren
6) spelen maar.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 14:39

star-saber

Ryzen

ik denk het wel
ik ben ook een fanatieke ut player en speel sinds kort ook tribes2 (legaal)
het is wel effe wennen vooral die jumpjet gebruik je vaker dan je denkt

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel UT al sinds dat het uit is, dus ik mag mij een fanatieke UT speler noemen. T2 ziet er in ieder geval goed uit. Online moet het ook heel leuk zijn >:)

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-09 22:23
Ik speel UT ook al vanaf ie uit is. En aanggezien ik zwaar addicted ben aan teamplay, Nu ook T2. En ik moet zeggen, tis echt een geweldig spel om online te spelen.

Ik heb alleen soms wat performence probs als het een beetje crowdy wordt op een server. Je zou toch zeggen dat het vlot moet lopen op Athlon 800, GF256, 256MB :?

www.covesting.io/?ref=12955

Verwijderd

Dat zou je idd zeggen, het is alleen niet het geval. De engine van Tribes 2 is zeker instaat om zeer mooie graphics weer te geven, hij is alleen ook een beetje traag.
Vandaar dat ik een dikke pc geen overbodige luxe is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die van mij terug gebracht en een nieuwe meegenomen. BIj deze werkt het serial nummer wel ;)
Pagina: 1