[BC3] quake3: m''n skin knippert?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hey,

veel lui zeggen altijd als ze tegen mij spelen dat m''n skin zo knippert,
waar kan dit aan liggen?

m''n connectie is wel goed dacht ik, en m''n pc is ook goed .....
anderen met dezelfde connectie hebben er geen last van,
heb ik bepaalde commands niet goed staan?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Welke skin heb je??

• BC3 Victim
visor/blue

maakt dat nog uit dan?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 20:17 schreef Tangletje het volgende:
visor/blue

maakt dat nog uit dan?
nee misschien dat je een skin had die niet orgineel in het spel zit.

Ik weet de oplossing niet voor je.

• BC3 Victim
damn :(

• BC3 Victim
Is het ook bij de andere skins??

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 15:05
Erm.. iedereen ziet een ''eigen'' skin in q3.
Als iemand een model/skin niet heeft dan wordt deze automatisch ''Sarge''.

Lijkt me zeer wazig dat jij naar iedereen een skin uploadt. Of bedoelen ze met knipperen dat ze jou niet vloeiend zien bewegen?

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Cheater :9

maar check het gewoon ff met een andere skin. misschien denkt de andere computers wel dat je 2 skins draags (btw ik speel geen Q)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• BC3 Victim
Op zaterdag 05 mei 2001 23:08 schreef Glorix Jim het volgende:
Erm.. iedereen ziet een ''eigen'' skin in q3.
Als iemand een model/skin niet heeft dan wordt deze automatisch ''Sarge''.

Lijkt me zeer wazig dat jij naar iedereen een skin uploadt. Of bedoelen ze met knipperen dat ze jou niet vloeiend zien bewegen?
kon je iig wel in Q2 aanzetten.. kweet niet of het in Q3 ook kan maar lijkt me wel mogelijk

Pagina: 1