De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
maakt dat nog uit dan?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
nee misschien dat je een skin had die niet orgineel in het spel zit.Op zaterdag 05 mei 2001 20:17 schreef Tangletje het volgende:
visor/blue
maakt dat nog uit dan?
Ik weet de oplossing niet voor je.
Als iemand een model/skin niet heeft dan wordt deze automatisch ''Sarge''.
Lijkt me zeer wazig dat jij naar iedereen een skin uploadt. Of bedoelen ze met knipperen dat ze jou niet vloeiend zien bewegen?
maar check het gewoon ff met een andere skin. misschien denkt de andere computers wel dat je 2 skins draags (btw ik speel geen Q)
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
kon je iig wel in Q2 aanzetten.. kweet niet of het in Q3 ook kan maar lijkt me wel mogelijkOp zaterdag 05 mei 2001 23:08 schreef Glorix Jim het volgende:
Erm.. iedereen ziet een ''eigen'' skin in q3.
Als iemand een model/skin niet heeft dan wordt deze automatisch ''Sarge''.
Lijkt me zeer wazig dat jij naar iedereen een skin uploadt. Of bedoelen ze met knipperen dat ze jou niet vloeiend zien bewegen?