Verwijderd
Vandaag is het 9 jaar geleden dat Wolfenstein 3D uitgebracht werd (en dat het FPS genre ECHT gelanceerd was (en ja ik weet dat W3D niet de eerste FPS was))
Dus ga het vanavond allemaal vieren in jullie cafe''s/kroegen/disco''s whatever.
Persoonlijk heb ik veel plezier gehad met dit spel al vonden mijn ouders het wel ''erg grof''
(1 min later)
Hee, nu ik er bij nadenk... Welke zieke geest heeft bedacht om zo''n WO-2 spel te lanceren op bevrijdingsdag...
(the Cheese heads strike back!!)
ahahahha en uh hiero kan WolfenStein3d downloaden voor de mensen die hem nog niet meer hadden
Haal je Wolfenstein hier:
http://www.geocities.com/wolfsteindl/Wolfens3d.zip
niks
d00dOp zaterdag 05 mei 2001 20:04 schreef Chop2000 het volgende:
http://www.geocities.com/wolfsteindl/Wolfens3d.zip
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Tja, toen zat ik nog niet in da warez scene!
als er geen oorlog was geweest hadden we wolfenstein niet kunnen spelen
Toen Wolf3d volgens mij net uit kwam was er denk ik nog geen warezOp zaterdag 05 mei 2001 21:14 schreef noXic het volgende:
/me denkt aan de good old times met de shareware versie van wolf3d!
Tja, toen zat ik nog niet in da warez scene!
Verwijderd
Onee??Op zaterdag 05 mei 2001 22:31 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Toen Wolf3d volgens mij net uit kwam was er denk ik nog geen warez
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| "Ya'll come back now, hear?"
/\
Razor 1911 /__\ Since 1985
/\ /\
/__\/__\
SUPPORT THE COMPANIES THAT PRODUCE QUALITY SOFTWARE!
IF YOU ENJOYED THIS PRODUCT, BUY IT! SOFTWARE AUTHORS DESERVE SUPPORT!! |
Verwijderd
Je kunt hem wel hier en daar reserveren.
Iemand een release datum??
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| "Ya'll come back now, hear?"
/\
Razor 1911 /__\ Since 1985
/\ /\
/__\/__\
SUPPORT THE COMPANIES THAT PRODUCE QUALITY SOFTWARE!
IF YOU ENJOYED THIS PRODUCT, BUY IT! SOFTWARE AUTHORS DESERVE SUPPORT!! |
heej.. het Triad logo
ze bestaan nog..
http://www.df.lth.se/~triad/triad/
Warez werd het toen nog niet genoemd, maar ook van bijna alle spellen die vroeger uitgebracht zijn bestaat wel een gekraakte versie.
Die goede oude tijd....:Z
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Hé, dat wilde ik ook zeggen...Op zondag 06 mei 2001 00:07 schreef Kezmanatic het volgende:
Is het al weer zolang geleden?
Die goede oude tijd....:Z
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
was wel leuk. echt geweldig toen. als je draaide draaide je dan ook echt 90 graden. inplaatst stukje voor stukje. niet echt 3-D dus. maar je zag het wel van uit de ogen.
spel is wel ouder dan wolvenstein
EDIT: je kon het ook met zijn 2en doen!! vet lachen
Op zondag 06 mei 2001 11:44 schreef noXic het volgende:
Wist je al dat Wolfenstein ook een spel is??
"I sit in my room and imagine the future."
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Een triad?Op zaterdag 05 mei 2001 23:44 schreef Beathoven het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19"Ya'll come back now, hear?" /\ Razor 1911 /__\ Since 1985 /\ /\ /__\/__\ SUPPORT THE COMPANIES THAT PRODUCE QUALITY SOFTWARE! IF YOU ENJOYED THIS PRODUCT, BUY IT! SOFTWARE AUTHORS DESERVE SUPPORT!!
heej.. het Triad logo![]()
ze bestaan nog..
http://www.df.lth.se/~triad/triad/
Warez werd het toen nog niet genoemd, maar ook van bijna alle spellen die vroeger uitgebracht zijn bestaat wel een gekraakte versie.
Volgens mij is dat een Triforce
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Die bedoelde ik ja!Op zondag 06 mei 2001 13:34 schreef Kage het volgende:
dat was d8 ik castle wolfenstein.. een heel gaar 2d platform/rpg iets ofzo
Verwijderd
Verwijderd
LOLOp zaterdag 05 mei 2001 19:44 schreef Kolky het volgende:
Hierbij wil ik even een minuut stilte in acht nemen voor de hoeveelheid Duitsers die door mijn toedoen zijn gestorven sinds die tijd...
(1 min later)
Hee, nu ik er bij nadenk... Welke zieke geest heeft bedacht om zo''n WO-2 spel te lanceren op bevrijdingsdag...
Verwijderd
Return to Castle Wolfenstein!Op zondag 06 mei 2001 21:44 schreef Ereinion het volgende:
Ahhhh, wolfenstein 3D. Het eerste spel waar ik echt van genoten heb. Die goede oude tijd. Vooral dat level waarin je Hitler moest doden was erg spannend. Helaas zal zo''n spel nu nooit meer uitgebracht kunnen worden
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Ultima Underworld ? Niet echt een shooter maar zeker first personOp zondag 06 mei 2001 00:49 schreef Codin het volgende:
Wat is dan de eerste FPS als ik vragen mag?
Verwijderd
dat zou de pret helemaal geweldig maken!
Dit topic is gesloten.
![]()