niks
En nee, linkjes mogen niet.
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Verwijderd
Ik zie het al...Op zaterdag 05 mei 2001 19:19 schreef IceStorm het volgende:
Blijf op Bidforpower.com kijken.. daar staat de meest nauwkeurige data..
En nee, linkjes mogen niet.
Verwijderd
hmm vandaar dat niemand RC3 heeft.Op zondag 06 mei 2001 10:41 schreef mrcactus het volgende:
BFP is al uit al een paar versies ik weet niet waar maar een vriend heeft versie 2 al en 3 is ook al uit (ik heb het niet over phase)
anyways BFP komt pas uit als zij er tevreden over zijn. Al denken de meeste personen dat hij deze maand uitkomt.
Ik houd het zelf op half Juni.
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
E-mail mij
pkauwenhoven@chello.nl
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
hmm ja zoiets ken ik ook....blijkt later dat het een hoax is.Op zondag 06 mei 2001 15:09 schreef mrcactus het volgende:
ik ken iemand die een ftp met rc3 erop had maar die ftp was overbelast hij kon er niet op en volgens mij heeft die gast rc3 ook weer weggehaald
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
weer vandaag iets geleert
dat denk ik dus ook dat rc3 er nog niet is
kijk hier:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/130985/5
maar eens staat een "leuke" link voor rc2
Verwijderd
laat ze dan ff een linkje posten hey
jij doet nooit iets illegaals he
When will Bid For Power be released?
"When its done"
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
doet ut nieOp zondag 06 mei 2001 15:54 schreef Neo_NFK het volgende:
RC2
E-mail mij
pkauwenhoven@chello.nl
GEK HE?? Maar ok, opzet geslaagd je bent ''erin getrapt''.Op maandag 07 mei 2001 16:16 schreef jordyb het volgende:
doet ut nie
Niet meer doen.
Verwijderd
HAHAHA gaan we bedrijgen??Op maandag 07 mei 2001 16:17 schreef IceStorm het volgende:
[..]
GEK HE?? Maar ok, opzet geslaagd je bent ''erin getrapt''.
Niet meer doen.
Dan lees jij meer dan ik. Ik wil alleen maar zeggen dat het niet op prijs wordt gesteld om naar links te vragen. Dus niet meer doen.Op maandag 07 mei 2001 16:27 schreef jordyb het volgende:
HAHAHA gaan we bedrijgen??
Bedreigen is trouwens met een ''korte ei''
Verwijderd
Jammer voor je heb hem al viavia.Op maandag 07 mei 2001 16:29 schreef IceStorm het volgende:
En nee hoor ik leg geen linkje hiero
Oh het maakt me echt NIKS uit dat je hem ergens vandaan hebt.. Zolang het maar niet via GoT isOp maandag 07 mei 2001 16:31 schreef jordyb het volgende:
Jammer voor je heb hem al viavia.
En nee hoor ik leg geen linkje hiero
neuh, gewoon geduld hebben, en anders op irc zoeken, dan vind je hem ook wel
Verwijderd
hmm misschien handig om als newb de FAQ EENS TE LEZENOp maandag 07 mei 2001 16:12 schreef Freeke het volgende:
icestorm,iedereen wil zo graag BFP als beta hebben
laat ze dan ff een linkje posten hey
jij doet nooit iets illegaals he
BFP is ILLIGAAL !
BFP team mag BFP niet eens releasen van FUNimation, dus kappuh met die links, GoT kan er door in problemen raken.
ik vind BFP ook leuk, maar illigale links op GoT is
ontopic
BFP komt mischien nooit uit, FUNimation zit dwars met de copyrights.
Verwijderd
ga eens langs FXP boards... je kan ze overal vinden zowel de links als fxp boards.Op dinsdag 08 mei 2001 15:21 schreef illem het volgende:
mag ik weten hoe je daar aan komt, want als dat zo ik zitten we met aangebrande peren