[BC3] [UT] CHCP melding: aimbot :s

Pagina: 1
Acties:

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:58
Zat net op de instagib server van Gamepoint te spelen. Naast het gewoonlijke gezeik dat ik een aimbot zou gebruiken :P, krijg ik opeens de melding op het scherm "CHCP: [DUH]>Sewer is using an aimbot" :? Uiteraard gebruik ik geen aimbot.

Heeft iemand anders ook wel eens deze melding gekregen? Ik vraag me af waar CHCP4 op let om te bepalen of ik een aimbot gebruik. Dat de lui op instagib zeiken over mijn zogenaamde aimbotgebruik kan ik nog wel een beetje begrijpen, maar de computer :? Ben helemaal niet eens zo''n goede UT''er.

Misschien komt het omdat ik mijn mouse sensitive (van logitech optical) op 15 heb staan, misschien dat de ontwikkelaars van CHCP ervan uit gingen dat de meeste spelers wel een lagere sensitivity instellen?

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Die melding heb ik ook 1x gehad. Daarna nooit weer...(terwijl ik wel iedere keer naar diezelfde server ging)

Ben er ook nog steeds niet achter waar dat aan heeft gelegen, misschien aan de instelling van CHCP ofzo...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 17:15
Grappig .. ik vroeg me al af waarom ze een nieuw client protocol hadden geschreven.

Haal je een gemiddled hoge fph dan ?

Lijkt me sterk dat het aan de muis instellingen ligt... toenzij je muisbewegingen exact geanalyseerd worden ofzo

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• sewer
Op zaterdag 05 mei 2001 04:17 schreef violator_ het volgende:
Haal je een gemiddled hoge fph dan ?
Normaal 250-300 fph. Maar dat is voor instagib in die kleine mappen niet echt veel. Ik word er ook lang niet altijd eerste mee ofzo, regelmatig zie ik lui 450-600 halen.
Dat vind ik ook zo vreemd, ik ben helemaal niet zo goed. Het is best mogelijk dat ik iemand afknalde, snel omdraaide (met mijn vrij hoge sensitivity) en dan per ongeluk nog een headshot maakte. Maar zou CSHP op grond van één actie jou beschuldigen van gebruik van aimbot :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heeft waarschijnlijk te maken met CSHP4f. Naar mijn mening is dat CSHP4 best wel irritant. Soms manifisteren de problemen in onverklaarbare kick/bans, andere zorgen ervoor dat er enorme lag is zodra er iemand in de server komt. Ook de talloze keren dat ik CSHP (A t/m Q) moest dloaden vind ik ook redelijk irritant.
Maar ja, tis iig beter dan cheaters.

...

Hoewel: ik ben laatst al weer een aimbotlamer tegengekomen op een CSHP server, dus in hoeverre dit echt helpt...(?)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Het is best mogelijk dat ik iemand afknalde, snel omdraaide (met mijn vrij hoge sensitivity) en dan per ongeluk nog een headshot maakte.
een headshot met instagib :?

i rest my case :)

...enne..je kunt ook een mod hebben draaien, om bijvoorbeeld rocketsmoke uit te zetten, en dat ie dat voor een aimbot aanziet ofzo, of fov etc. etc.

succes!

~MiG~mr.P

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ik denk dat je gewoon temaken hebt met een geintje van een speler. Een spectator die zich CSHP noemt en dan dat zinnetje zegt. CSHP is wel in te stellen zodat ie je niet kickt, maar alleen een melding geeft, maar het wordt sowieso geen ''aimbot'' genoemd.

Hij zegt dan iets van ''illegal aiming device'' of ''illegal console ...''.

Ik zou me er niet zo druk om maken ;)

En mocht het wel de server zijn, dan doe je er helaas niks aan :/
Ik denk namelijk niet dat de server ieders bewegingen controleert. Zou veel te veel recources kosten, en als dat gedaan zou worden, zouden nieuwe bots ook geen zin hebben, of ze zouden minder duidelijk als een aimbot gedragen.

• sewer
Met die headshot bedacht ik me ook later, maar had geen zin meer om het aan te passen :)

Die melding kwam gewoon midden in het beeld, met dezelfde lettergrote als je iemand fragt. Beetje lullig als je net de anderen hebt overtuigd dat je echt geen aimbot gebruikt :P

Maar ik zag vandaag al op dejanews dat het wel een vaker voorkomend probleem is. Maakt voor de rest ook niet zoveel uit...

edit:
Ik speel gewoon UT GOTY out of the box met de 4 bonuspacks, geen geklooi in ini-files ofzo. Dus geen vage mods waar de CSHP zich in zou kunnen verslikken

[edit2] Hhhm, nu ik de reactie van nibbles lees zou het toch misschien wel een grap kunnen zijn. :D Ik weet wel zeker dat er aimbot stond.
[/edit2]

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Als iemand inlogged als admin kan hij ook met witte letters in het midden van het beeld wat zeggen.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde een keer gehad, ik speelde op de server van een clan, met allemaal leden van die clan, ik ging heel erg lekker, en maakte ze behoorlijk in, opeens kreeg ik de melding dat ik een aimbot gebruikte, en plop, werd zo het spel uit gegooid.
Waarschijnlijk één van de leden-admins die het niet leuk vond dat ze klop kregen?

Heb wel een tijdje een mod gehad: de "remove-smoke" mod, als je dan op bepaalde servers speelde kreeg je met grote letters (CHEATING) voor je naam te staan, dus alle spelers kwaad op je, plus geen score voor de stats. Later kreeg je gewoon je console voor je neus met de melding dat ze je niet op de server toelieten omdat een systeemcheck uitwees dat je programmaatjes draaide die je voordeel zouden geven.

Je hebt soms van die momenten dat je echt ongelovelijk goed bent, en geen van de andere spelers gunt je dat, dus beginnen te zeiken. Het lijkt soms net of er een straf op goed spelen staat.. hahahha.
Wees trots op je melding (het is een groot compliment) en maak je er verder niet meer druk om.

En je hebt echt spelers die zo belachelijk goed zijn, dat het inderdaad lijkt of ze een aimbot gebruiken, terwijl je eigenlijk moet bedenken dat je zelf nog maar wat harder oefenen moet om ze te verslaan.
Pagina: 1