Toon posts:

[BC3] Beta Testen van RPG''s

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, :)
Nu na 3 a 4 maanden het spel Lineage gebeta test te hebben, ben ik opzoek naar een nieuwe beta test omdat Lineage commercieel is gegaan www.lineagethebloodpledge.com

Hoe graag ik dit spel ook heb gespeeld en zou willen spelen, ze hebben het nogal onmogelijk gemaakt voor europeanse spelers ZONDER creditcard...

Ik ben nu dus opzoek naar een nieuw spel dat gelijk staat aan de Middeleeuwse stijl van de RPG Lineage Afbeeldingslocatie: http://www.lineagethebloodpledge.com/ss/ss_10_0410.jpg

Weet iemand een goede site die bijvoorbeeld doorlinkt naar Beta testen van spellen of een spel dat op het moment mensen aanneemt voor Beta testen.

Ik heb me al opgegeven voor fallen age
www.fallenage.com en dawn www.glitchless.com/

Hoewel dit toch niet DE spellen zijn voor mij, ik zoek meer als UO en Lineage omdat de monsters zo uit sprookjes komen (draken, elfjes, kobolten, goblins, dwarf, shelob)

Verwijderd

Topicstarter
... Stom te snel gedrukt ...

Daarom zoek ik ook nieuwe spellen, dus wie weet waar ik zou kunnen zoeken en misschien of er een betatest loopt?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Is het nou zo moeilijk ff "beta+games" in te tikken bij een search engine.. Ik begin de tweakers wat lui te vinden eigenlijk..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Dan nog vaak is beta testing gewoon closed. Er zijn een stel sites waar je je aan kan melden om als beta tester te dienen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 mei 2001 09:41 schreef aXe het volgende:
Is het nou zo moeilijk ff "beta+games" in te tikken bij een search engine.. Ik begin de tweakers wat lui te vinden eigenlijk..
PAAAARRRDOOONN meeee!!

maar ehm ik heb zo''n hele handige tool: Webferet...

En die levert alleen maar bagger op...

Daarnaast, misschien dat tweakers wel precies zo''n game kennen...

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 23:41

scim

Nani?

www.elementalsaga.com (geloof ik)
Laatst iets van gehoord, nog nooit gechecked eigenlijk.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waarom wil je persee beta testen? Je zou ook UO kunnen spelen op een van de vele (goede) gratis shards die er zijn.

Ik zelf heb een tijd lang op het Icrontic shard gespeeld en dat ging erg goed, totdat er allemaal vage veranderingen kwamen en er verder nog erg vervelende dingen gebeurden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik bler helemaal niet om slotje, moet je toch ff beter lezen...

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Ik hoorde laatst nog wat van een vriend, ik ga hem nog ff vragen.
En plz stay on topic, en ga niet allemaal leeme opmerkingen maken van waarom en search en slotje oid te blerren.

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind bij beta''s altijd zo dat je het spel van begin af aan mee maakt, je kent de truukjes beter en het is gratis. Daarnaast vind ik het beta testen op zich wel leuk, je maakt net iets meer mee over hoe een spel word gemaakt. Je hebt het spel ook vaak maanden eerder dan in de winkel deze uit komt.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 06 mei 2001 18:29 schreef farewell het volgende:
Waarom wil je persee beta testen? Je zou ook UO kunnen spelen op een van de vele (goede) gratis shards die er zijn.

Ik zelf heb een tijd lang op het Icrontic shard gespeeld en dat ging erg goed, totdat er allemaal vage veranderingen kwamen en er verder nog erg vervelende dingen gebeurden.
Uo gratis te spelen?

Ik zou erg geintereseerd zijn in deze optie...

• BC3 Victim
Er zijn vrij veel Non-OSI Ultima shards, sommige met een paar, anderen met honderden spelers.

Kwaliteit loopt echt heel erg uiteen maar over het algemeen is het erg leuk. Wel is lag een probleem waar veel shards mee te kampen hebben.

Enkel als je een echte roleplayer bent dan kom je weleens bedrogen uit omdat niet alle shards even strikt zijn met zo''n regel als die er al is.

Maar ik zal wel even wat links zoeken en ze dan hier posten.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
Op zondag 06 mei 2001 19:45 schreef aXe het volgende:
Ik bler helemaal niet om slotje, moet je toch ff beter lezen...
ow wat zijn we kinderachtig ! je snapt toch wel wat ie bedoelt?

Verwijderd

Topicstarter
k thnx

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 21:44 schreef Aneurism het volgende:
Ik vind bij beta''s altijd zo dat je het spel van begin af aan mee maakt, je kent de truukjes beter en het is gratis. Daarnaast vind ik het beta testen op zich wel leuk, je maakt net iets meer mee over hoe een spel word gemaakt. Je hebt het spel ook vaak maanden eerder dan in de winkel deze uit komt.
pff zoveel maak je niet mee met beta testing... eigenlijk niets meer als met patch releases. Aangezien je met beta testen totaal geen invloed op het spel kan hebben behalve het aangeven van bugs.

In alpha testing heb je daarentegen wel wat te zeggen. Al is dat ook niet superveel. En dat je het spel vanaf het begin meemaakt is totaal boelsjit. Aangezien een spel tegenwoordig al ruim 2 jaar in de maak is voordat men ook maar begint aan beta testing. Tegenwoordig is het vaak zelfs nog later. Wat dat betreft spreek je je eigen een beetje tegen.

Trouwens over het feit dat free shards te kampen hebben met LAG is ook niet altijd waar. Ik zit af en toe op Unisha en die draait op een T3 lijn en de lag die ik heb komt vrijwel zeker van mijn provider af. Dus lag is niet altijd een probleem op free shards. Persoonlijk ligt het probleem meer op het feit dat de servers vaak heel erg verandert ten opzichte van de gewone servers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk niet dat je goed leest wat ik schrijf...

IK SPEEL HET SPEL EERDER DAN DAT HET IN DE WINKEL LIGT...

DIT BETEKENT DAT IK HET SPEL DICHTER BIJ HET BEGIN MEE MAAK DAN EEN ANDER DIE HET IN DE WINKEL KOOPT...

En nu weer ontopic graag, van dat gemierenneuk word niemand wat wijzer...

• BC3 Victim
Hoppa even gezocht, dit zijn de links die ik og uit m''n hoofd weet, als ik er nog meer vind dan post ik ze wel.

http://www.neverlands.org | vroegere Icrontic staff
http://www.zuluhotel.com | nooit echt actief op gespeeld
http://www.novusopiate.com | lollig shardje
http://www.avatarpatch.com |het andere deel van de ex Incrontic mensen (meeste mensen vonden dat Avatar het shard kwam overnemen:()
http://www.sphereserver.com | Website van de Sphere server software
http://www.thealterrealm.com | Nog een shard, ondersteunt dacht ik ook UOTD

Hier is alvast een lijstje.

• BC3 Victim
Op zondag 06 mei 2001 22:10 schreef The Dude het volgende:

Trouwens over het feit dat free shards te kampen hebben met LAG is ook niet altijd waar. Ik zit af en toe op Unisha en die draait op een T3 lijn en de lag die ik heb komt vrijwel zeker van mijn provider af. Dus lag is niet altijd een probleem op free shards. Persoonlijk ligt het probleem meer op het feit dat de servers vaak heel erg verandert ten opzichte van de gewone servers.
Is ook niet altijd zo, maar een T3 lijn kan zelfs voor een shard nog weinig zijn. Spelers nemen erg veel bandwith in.

Als het dan niet aan de lijn ligt dan ligt het 9 van de 10 keer aan de hardware in de bak zelf.

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet gewoon wel een UO client hebben voor die shards?

Hoe gaat het precies in z''n werking?

• BC3 Victim
UO client heb je gewoon nodig ja, en verder is het meestal een kwestie van je login.cfg editten.
Hoe en wat staan meestal op de site''s zelf.

Verwijderd

Topicstarter
Ok....

Dat word weer een half uur zoeken he he

Verwijderd

Topicstarter
Uo Renaissance heb ik, die ga ik maar eens bombarderen

Verwijderd

Topicstarter
Ik schop hem nog een maal omhoog, om te kijken of mensen nog iets weten

*schop*

Verwijderd

Het spel Redmoon is misschien niet helemaal het juiste RPG genre dat je zoekt, maar je kunt natuurlijk ff kijken op http://www.redmoononline.com/

Verwijderd

Topicstarter
:) Dit spel heb ik gespeeld ja, na twee uurtjes was ik erop uitgekeken. Het was me net ietsje te vaag

• BC3 Victim
Het is VAAG....

Verwijderd

Topicstarter
He he jup, nu ben ik na 35 keer te mailen naar de webmaster op www.us.esaga.com gekomen . het spel wat ik daar wil dld en is bagger traag en ik doe er nu een uurtje of twee al over om het binnen te halen, normaal gesproken haal ik dingen met 300 kB/s binnen... Deze site is echter zoooooo traag dat het met 30 kB/s gaat...
Pagina: 1