Verwijderd
Ik heb het spel geinstalleerd en dan wil ik het spel starten (maakt niet uit of het online of solo is) en dan krijg ik een foutmelding in windows: (een popup met daarin:
Unhandled Exception
Unhandled Exception: 80000003
At Address: 00000001
Wat kan ik er aan doen?
Unhandled Exception
Unhandled Exception: 80000003
At Address: 00000001
Wat kan ik er aan doen?
Verwijderd
HEt kwam dus door mijn oude versie van OPENGL. Maar nu heb ik nog een probleem:
Na de intro vraag het spel om de cd?! HEt gaat hier namelijk om de Tribes 2 Fairlight ISO *working* (versie 1.0) Zelfs met de crack vraag het spel om de cd. Wat moet ik doen. Want ik wil het graag ff uitproberen. Het lijkt me namelijk een VETTT spel om misschien wel origineel te kopen.
Na de intro vraag het spel om de cd?! HEt gaat hier namelijk om de Tribes 2 Fairlight ISO *working* (versie 1.0) Zelfs met de crack vraag het spel om de cd. Wat moet ik doen. Want ik wil het graag ff uitproberen. Het lijkt me namelijk een VETTT spel om misschien wel origineel te kopen.
Gewoon kopen, anders wordt ik boos
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dan heb je niet de goeie versie!!Op zondag 06 mei 2001 08:53 schreef Hitpoint het volgende:
HEt kwam dus door mijn oude versie van OPENGL. Maar nu heb ik nog een probleem:
Of je hebt hem niet goed gefikt!! (als je hem wel hebt gefikt!)
Ja duh je moet de updates ff downen en dan daar weer ff een goede crack bij halen..
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Bij mij ookOp zondag 06 mei 2001 11:49 schreef EZ het volgende:
Hmm, bij mij werkt die Fairlight ISO van Tribes 2 anders perfect
Maar morgen koop ik hem orgineel!
Verwijderd
Ik wil eerst weteb of dit spel het wel waard is om origineel te kopen. Dat heb ik wel met meerdere spellen gedaan. Want ik heb geen zin om 100 piek uit te geven voor een spel wat ik wel helemaal niets aan vind. Ik heb trouwens de updates geinstalled plus de nieuw cracks gecopied maar nog steeds vraag het spel naar de cd!? Heb ik geen NUKED versie van de Tribes iso?
Pagina: 1