Ik vanmiddag in het centrum ff langs een winkeltje om es ff rond te kijken. Ik loop langs een tv-tje en zie wat snowboarders rondsjeesen. SSX ofzo...Owk ik liep al wat langer met het ID in mn hoofd om een console te kopen maar toen ik dit zag..!! CCOOLLLL!! Ik snel Street Fighter EX3 uit de schappen gepakt (groot fan van SF) en gevraagd of ik em mocht spelen! Zegt die gozer: "Street Fighter EX3 is niet echt een goed spel voor de PS2." ik: "huh?"...maarja spelen dan maar. Zet hij em op zegt hij opeens: "De graphics zijn niet zo mooi van dit spel zoals je kan zien." Ik vroeg me eerlijk gezegd af of het nog beter kon!! En toen liet hij me Dead or Alive 2 zien!! bah bah...rete vet spel!! ech nie normaal...
anyway...ik had dus een paar vragen:
1. Die DVD functie van de PS2, is dat nou wat of zitten er veel nadelen aan?
2. Denken jullie dat de PS2 net zo gaat doorbreken als de PS1? (toch veel concurrentie?)
3. Wat rulez meer? de Dreamcast of PS2? Kzit nl nog steeds te twijfelen tussen de 2...vooral met het prijsverschil
anyway...ik had dus een paar vragen:
1. Die DVD functie van de PS2, is dat nou wat of zitten er veel nadelen aan?
2. Denken jullie dat de PS2 net zo gaat doorbreken als de PS1? (toch veel concurrentie?)
3. Wat rulez meer? de Dreamcast of PS2? Kzit nl nog steeds te twijfelen tussen de 2...vooral met het prijsverschil