Toon posts:

[BC3] 1e PS2 ervaring

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vanmiddag in het centrum ff langs een winkeltje om es ff rond te kijken. Ik loop langs een tv-tje en zie wat snowboarders rondsjeesen. SSX ofzo...Owk ik liep al wat langer met het ID in mn hoofd om een console te kopen maar toen ik dit zag..!! CCOOLLLL!! Ik snel Street Fighter EX3 uit de schappen gepakt (groot fan van SF) en gevraagd of ik em mocht spelen! Zegt die gozer: "Street Fighter EX3 is niet echt een goed spel voor de PS2." ik: "huh?"...maarja spelen dan maar. Zet hij em op zegt hij opeens: "De graphics zijn niet zo mooi van dit spel zoals je kan zien." Ik vroeg me eerlijk gezegd af of het nog beter kon!! En toen liet hij me Dead or Alive 2 zien!! bah bah...rete vet spel!! ech nie normaal...

anyway...ik had dus een paar vragen:
1. Die DVD functie van de PS2, is dat nou wat of zitten er veel nadelen aan?

2. Denken jullie dat de PS2 net zo gaat doorbreken als de PS1? (toch veel concurrentie?)

3. Wat rulez meer? de Dreamcast of PS2? Kzit nl nog steeds te twijfelen tussen de 2...vooral met het prijsverschil

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
1. DVD functie is wel ok.

2. Tja ik denk persoonlijk dat de ps2 niet zo gaat doorbreken als de psx omdat veel mensen geen nieuwe willen gaan kopen en veel software voor de ps2 niet echt uniek is en ook vaak voor pc uitkomt en later voor Gamecube/X-Box zal gaan uitkomen.

3. Ik denk dat als je moet kiezen dan toch maar voor de PS2 moet gaan aangezien SEGA er een beetje mee gaat stoppen geloof ik.

En de enige console die voor mij (gaat) roelen is natuurlijk de GBA :9~

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Je moet er geen super kwaliteit van verwachten, maar echt slecht is het niet

2. Denken jullie dat de PS2 net zo gaat doorbreken als de PS1? (toch veel concurrentie?)
Misschien niet zo veel (meer ocncurrentie en het is niet zo heel nieuw meer (PSX was echt een doorbraak)) Maar aangezien Square heeft besloten om voor de PS2 te gaan developpen zullen er toch nog wel veel mensen 1 kopen..

3. Wat rulez meer? de Dreamcast of PS2? Kzit nl nog steeds te twijfelen tussen de 2...vooral met het prijsverschil
De PS2 is natuurlijk superieur aan de DC, (zeker nu de productie binnenkort stilligt (nog niet dus)) maar de PS2 is dan ook duurder..
Als je toch een keuze moet maken kies dan voor de PS2, aangezien je daar echt veel meer keuze voor zal krijgen..

Verwijderd

DVD is wel goed, heb er vorige week wel een afstands bediening voor bijgekocht (met die controller besturen zuigt big time :r)

Nee veel mensen zijn nog happy met de PSX/dreamcast en bovendien, de x-box en game cube komen eraan..

Op dit moment? Dreamcast, veel meer top spellen als de PS2. Maar aangezien er toch een aantal topspellen voor de PS2 gaan komen en de dreamcast bijna dood is tsja...

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

geef mij maar een PC

met papier mache kun je alles maken!!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ligt het nou aan mij of lijkt het dat die ps2 ERG schokt :?

Ik had ook ff die SSX zitten spelen maar dat schokt als de pest...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

komen Final Fantasy X , XI en XII ook op pc uit zo ??
zo ja, dan hoef ik misschien geen PS2.
zo nee, PS2 HERE I COME *D

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
Op vrijdag 04 mei 2001 20:19 schreef Demolition-Man het volgende:
...

1. En toen liet hij me Dead or Alive 2 zien!! bah bah...rete vet spel!! ech nie normaal...

anyway...ik had dus een paar vragen:
2. Die DVD functie van de PS2, is dat nou wat of zitten er veel nadelen aan?

3. Denken jullie dat de PS2 net zo gaat doorbreken als de PS1? (toch veel concurrentie?)

4. Wat rulez meer? de Dreamcast of PS2? Kzit nl nog steeds te twijfelen tussen de 2... vooral met het prijsverschil
1. DOAII op de Dreamcast ziet er nog een stukkie beter uit. Soulcalibur ramt er al helemaal overheen.

2. Die DVD-functie is idd erg cool. Dat zou ik ook wel willen op mun DC.. ;(

3. Neeeee, dadelijk met de X-box en de gamecube kan de PSII het denk ik echt niet bijhouden.

4. Lekker een Dreamcast nemen; goedkoop en vet veel wrede spellen; MSR, Daytona, DOAII, Sonic II, Crazy Taxy II, JG Radio, Virtua tennis enz enz enz

Maar eeeh.. suc6, de PSII is echt ook wel vet hoor ;)

" Play the violent strings of my symphony "

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ben het wel met Symphony-X eens. En bovendien, als straks spellen als headhunter, sonic 2, crazy taxi 2, shenmue 2 en jet grind radio 2 uitkomen heb je nog genoeg te spelen!
Daarbij komt dat dc spellen een stuk goedkoper zijn dan de ps2 range (of gratis, maar da''s niet helemaal legaal ;)

voor de dreamcast gaan dus! Zul je geen spijt van krijgen.

*typo*
Pagina: 1