[BC3] UT voicepacks

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:22
hey,

ik heb allemaal wazige voicepacks geinstalled, zoals Johnny Bravo en Southpark, maar bij het spelen doet zich het volgende voor.

mijn taunts worden afgespeeld maar mocht een andere speler een andere taunt versturen dan wordt die van mij afgebroken, dit is ook zo in singleplayer. WTF! ik wil helemaal geen andere taunts horen, alleen die van me eigen.

weet iemand hier een oplossing voor?

oh ja, iemand nog meer maffe UT voicepacks? zoek nog een beavis&butthead maar die op fileplanet staat is veelste zacht.

Verwijderd

He, waar heb je die vandaan? Wil er ook wel een van Johnny Bravo hebben :)

• JeroenNietDoen
er zijn er zelfs 2, ik kreeg ze van een maat van me. ik kan ze wel effe sturen via icq.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Homer Simpson is ook vet cool!

ga er zelf ook een maken met eax effectjes (Kidnapper of Zeus)

www.nintendocasemods.com

• JeroenNietDoen
jah ik wil er zelf ook 1 pack maken met johnny bravo, simpsons, beavis & butthead enzo

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Check je mail: 2 Schwarzenegger voice packs, 1 Beavis & Butthead voicepack en een Basil Faulty voicepack.

Ik heb ook nog ergens models waar voice packs inzitten, zal effen zoeken. Een daarvan is met een domina en gaat in de trant van: "I want to be your slavegirl", "O, you are a bad boy"etc ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
De e-mail met de voicepacks stuitert naar mij terug...:? :? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Die extra voicepacks zijn alleen voor single player bedoelt. Trouwens, ik heb ook de warcraft speech pack.

Verwijderd

Wil iemand mij ook nog ff wat voicepacks sturen?
m.van.gent@quicknet.nl

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Moet de server zon pack ondersteunen of hoort gewoon `iedereen` ze ?

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op vrijdag 04 mei 2001 17:50 schreef Maiar het volgende:
Moet de server zon pack ondersteunen of hoort gewoon `iedereen` ze ?
De server waar je speelt moet die voice packs ook geinstalleerd hebben, anders werkt het niet...

En aangezien je bijna geen servers vind die al die shit ondersteunen, heb je helemaal nix aan de voice packs...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• JeroenNietDoen
die van beavis & butthead die ik had was een beetje erug zacht en hoorde ik haast niet eens, als die van jou wel een beetje op volume is kan je die wel effe doorpompen naar jkaap@zeelandnet.nl
Pagina: 1