Toon posts:

[BC3] Lineage: wie gaat er betalen?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er hier nog mensen die de MMORPG Lineage: The Bloodpledge spelen? Ik vraag me af of er nog nederlanders zijn die hier voor betalen , best wel duur, 15 dollar in de maand.

Oh ja ik heb samen met nog iemand nog een site over dat spel in elkaar gezet, mochten jullie geinterreseert zijn:

http://www.lineagethebible.cjb.net

je zult er wel niet zo veel aan hebben als je het spel niet kent

Verwijderd

Topicstarter
helemaal niemand?

Verwijderd

Topicstarter
wederom een bevestiging dat hollanders aan de gierige kant zijn :P

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Ik heb lineage wel ff gespeeld, maar ik snapte er de ballen van, en aangezien ik niet zo''n zin had om het te leren speel ik het nu niet meer..en betalen ervoor ga ik al helemaal niet.

dunno

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:16

Bloodclot

Jawier!

Yo ik heb line age gespeeld.
maar hoe duur is het?
ik heb de test beta''s enzo een tijdje gespeeld.

Het is wel leuk. maar ik vond het veels te eentonig. hoeveel kost het? 10$ per maand?
dat is het niet eens waard!

Everquest is daarintegen veel mooier en beter en minder eentonig! Volledig 3-D first person en third person. Goeie quests enzow......

Of ultima online

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Op vrijdag 04 mei 2001 18:04 schreef boppie het volgende:
wederom een bevestiging dat hollanders aan de gierige kant zijn :P
Heh, dat kun je wel zeggen ja...

Ik heb laatst een vriend van me Everquest laten zien, en em ook nog even laten spelen....

Hij: "Gaaf! Gaaf! Vet! Wreed! Koel! moet ik ook hebben, wil ik hebben! kun je een kopietje trekken??"

Ikke: "Uh nee, dat gaat niet, elke CD heeft een unieke code waarmee je een account moet aanmaken"

Hij: "Nou ja, dan koop ik em wel"

Ikke: "Vergeet niet dat je een creditcard nodig hebt, en dat het $10 per maand kost"

Hij: "........lamaar dan, kost veels te veel.. da''s iets van 25 piek man!"

Ikke: "Ik dacht dat je em juist wel tof vond"

Hij: "Ja is wel cool, maarre.... niet als je ervoor moet betalen".

......

Nou vraag ik je :) Die gozer is vrijgezel, heeft een vet salaris, een leasebak, en altijd geld op zak.... en dan kan ie geen $10 per maand missen om een gaaf spel te spelen? Dat gaat bij hem dus niet meer om dattie er geen geld voor zou hebben, want dat heeft ie wel :) Hij is dus gewoon te gierig om voor een goed spel te betalen.

En er zijn naast Everquest zat andere hele gave online spelen waar je voor moet betalen... en de meesten zijn het dubbel en dwars waard, omdat je meestal ook kwaliteit krijgt voor je abonnements geld.

De meeste Nederlanders zijn inderdaad zuinig aangelegd wat dat betrefd... op Everquest kom ik (uiteraard) veel Amerikanen en Jappanners tegen, maar ook veel Engelsen, Zweden, Duitsers, en zelfs Belgen :) Er is zelf een compleet franstalig Guild op de Veeshan server. Ik ben nog maar 1 andere Nederlander tegengekomen, en laat ik die nu net persoonlijk kennen :D :D Dat zegt toch wel genoeg denk ik....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1