Op vrijdag 04 mei 2001 18:04 schreef boppie het volgende:
wederom een bevestiging dat hollanders aan de gierige kant zijn

Heh, dat kun je wel zeggen ja...
Ik heb laatst een vriend van me Everquest laten zien, en em ook nog even laten spelen....
Hij: "Gaaf! Gaaf! Vet! Wreed! Koel! moet ik ook hebben, wil ik hebben! kun je een kopietje trekken??"
Ikke: "Uh nee, dat gaat niet, elke CD heeft een unieke code waarmee je een account moet aanmaken"
Hij: "Nou ja, dan koop ik em wel"
Ikke: "Vergeet niet dat je een creditcard nodig hebt, en dat het $10 per maand kost"
Hij: "........lamaar dan, kost veels te veel.. da''s iets van 25 piek man!"
Ikke: "Ik dacht dat je em juist wel tof vond"
Hij: "Ja is wel cool, maarre.... niet als je ervoor moet betalen".
......
Nou vraag ik je

Die gozer is vrijgezel, heeft een vet salaris, een leasebak, en altijd geld op zak.... en dan kan ie geen $10 per maand missen om een gaaf spel te spelen? Dat gaat bij hem dus niet meer om dattie er geen geld voor zou hebben, want dat heeft ie wel

Hij is dus gewoon te gierig om voor een goed spel te betalen.
En er zijn naast Everquest zat andere hele gave online spelen waar je voor moet betalen... en de meesten zijn het dubbel en dwars waard, omdat je meestal ook kwaliteit krijgt voor je abonnements geld.
De meeste Nederlanders zijn inderdaad zuinig aangelegd wat dat betrefd... op Everquest kom ik (uiteraard) veel Amerikanen en Jappanners tegen, maar ook veel Engelsen, Zweden, Duitsers, en zelfs Belgen

Er is zelf een compleet franstalig Guild op de Veeshan server. Ik ben nog maar 1 andere Nederlander tegengekomen, en laat ik die nu net persoonlijk kennen

Dat zegt toch wel genoeg denk ik....