gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
kan hem op deze sites ook niet vinden
ik ben namelijk op zoek naar een map
met alleen enforcer (guns)
Verwijderd
Maak er zelf eenOp vrijdag 04 mei 2001 11:57 schreef Barracuda_1 het volgende:
nee
kan hem op deze sites ook niet vinden
ik ben namelijk op zoek naar een map
met alleen enforcer (guns)
Bij mutators kun je inschakelen welke wapens je er wel of niet in wil hebben!!
Verwijderd
ja als je hem nog hebt mag je hem ook mailen (als die niet al te groot is)Op vrijdag 04 mei 2001 12:51 schreef Emperor het volgende:
hmmz......ik heb laatst ook nog een map gemaakt met alleen Enforcers er in!Als ik hem nog kan vinden zal ik hem ff uploaden ok?!Of willen jullie mijn geweldige mappingskills niet zien?
Verwijderd
Volgens mij is dat maar 1 level.Op vrijdag 04 mei 2001 13:25 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Voor Enforcer Arena moet je toch echt naar MOD''s/Mutators zoeken, en niet naar maps
En dan alleen maar die guns erin en dus geen RL ofzo.
Heb je toch geen mod voor nodig.
Verwijderd
sorry ik heb em niet meer.je kunt misschien ff zoeken op nalicity ofzo......ik weet het anders ook niet.Op donderdag 10 mei 2001 22:26 schreef Barracuda_1 het volgende:
[..]
ja als je hem nog hebt mag je hem ook mailen (als die niet al te groot is)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
File Title: Nevett
File Name: NevPack101.zip
Archive Size: 11KB (12228 Bytes)
Description: This is a pack of mutators : Timebomb mutator, .... ,Enforcer arena
hier te downloaden
Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it