[BC3] B&W start niet door na het filmpje

Pagina: 1
Acties:

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 13:06
Ik heb B&W hiero, nu wil ik het spelen gaat alles perfect, filmpje start blablabla, maar druk ik op ESC om het filmpje te passeren dan stopt het filmpje en kan ik wachten tot ik een ons weeg maar kom ik niet in een of ander menutje :s Mijn computer is echter niet vast gelopen, ik kan het met de Taskmanager zo afsluiten...

<Ja ik heb de search gebruikt>

Win2k, Celly533, 192MB, GeForce256 SDram, Detonator 12.0

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06-2025
daar heeft half Nederland last van.

Flickr

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En als je het filmpje NIET afsluit? Die dingen ''horen'' namelijk gewoon niet afgesloten te kunnen worden dacht ik :).

• Steven
Ik heb de oplossing... 10 minuten wachten :( En daarna kom zie je het begin van een soort laadschermpje en weer 5 min. later kan je spelen

Hij is nu alleen een level aan het laden en daar is ie ook alweer een paar minuten mee bezig :'(

Verwijderd

Probeert B&W dan niet de dial-up connection te openen ofzo? Druk eens op alt-tab...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
open regedit zoek naar B&W (Lionhead).. ergens staat PingServer x.x.x.x. Zet daar 127.0.0.1 en je hebt geen last van het zoeken naar een verbinding enzo

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Steven
Ik heb ADSL dus daar zal het niet aan liggen... (Wel veranderd trouwens) Alleen het laden van een level en het spel duurt nu meer dan 10 minuten!?!?!? :(

Heeft iemand een oplossing?

• BC3 Victim
Nee sorry kan je niet helpen.... Ik heb het probleem wel gehad maar het is om een of andere reden weggegaan.:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Steven
Op vrijdag 04 mei 2001 11:00 schreef Koekwaus het volgende:
Nee sorry kan je niet helpen.... Ik heb het probleem wel gehad maar het is om een of andere reden weggegaan.:)
Welke videokaart had je?

• Steven
* Steven

• BC3 Victim
Op vrijdag 04 mei 2001 11:16 schreef Steven_NL het volgende:

[..]

Welke videokaart had je?
ik had toen een TNT2 M64

Verwijderd

Op donderdag 03 mei 2001 19:55 schreef Steven_NL het volgende:
Ik heb B&W hiero, nu wil ik het spelen gaat alles perfect, filmpje start blablabla, maar druk ik op ESC om het filmpje te passeren dan stopt het filmpje en kan ik wachten tot ik een ons weeg maar kom ik niet in een of ander menutje :s Mijn computer is echter niet vast gelopen, ik kan het met de Taskmanager zo afsluiten...

<Ja ik heb de search gebruikt>

Win2k, Celly533, 192MB, GeForce256 SDram, Detonator 12.0
Dat lijkt wel te horen in het spel...
Het viel mij ook zwaar tegen dat je eerst allemaal filmpjes moet bekijken en een hele tutorial doormoet (die bij mij 3x vastliep) voordat je es in een menutje (citadel) terecht komt, waar je instellingen kunt veranderen, saven enz..

• Steven
Op vrijdag 04 mei 2001 19:59 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

Dat lijkt wel te horen in het spel...
Het viel mij ook zwaar tegen dat je eerst allemaal filmpjes moet bekijken en een hele tutorial doormoet (die bij mij 3x vastliep) voordat je es in een menutje (citadel) terecht komt, waar je instellingen kunt veranderen, saven enz..
Ja maar, het gaat bij mij om de periodes tussen de filmpjes en bij het laden van een save game / level... Dat duurt gigantisch lang, itt tot de Cyrix233@200 + Voodoo3PCI van mijn broertje :(

Verwijderd

Bedoel je dat nadat je de intro hebt gehad dat ie een jaar blijft hangen?

Nou ik heb de oplossing, ga naar je B&W map, start het programma SETUP op (dit kan ook buiten het spel) en disable het geluid...

En voila mijn intro is verneuked en ik kan lekker B&W op een cyrix II 300 :) (nooouuuuu lekkur :()

• Steven
Op vrijdag 04 mei 2001 23:48 schreef Aneurism het volgende:
Bedoel je dat nadat je de intro hebt gehad dat ie een jaar blijft hangen?

Nou ik heb de oplossing, ga naar je B&W map, start het programma SETUP op (dit kan ook buiten het spel) en disable het geluid...

En voila mijn intro is verneuked en ik kan lekker B&W op een cyrix II 300 :) (nooouuuuu lekkur :()
B&W zonder geluid :? jaja... Dat gaat volgens mij niet echt werken...

En bij mijn broertje draait het trouwens ook op een Cyrix233 :? Alleen dat stukje dat je die meteoriet aan ziet vliegen vanuit de ruimte (begin filmpje) om dat jochie te redden gaat op de laagste kwaliteit HEEL erg schokkerig... Op hoge kwaliteit deed hij echt 1 minuut om een frame te renderen >:)

Maar op mijn PC gaat DAT dus snel genoeg, alleen dat laden tussen die levels is om te :'(

(Stille hint: koop een K62-400 :))

• blade181
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2025

blade181

Cra-cra-cracker?

Win2k is het PROBLEEM ik speelde daar B&W ook eerst in en dat zuigt!!!! Daarna Millenium gedaaid en perfecto!!!!

Another white boy in this movie? Damn!

• Steven
Op zaterdag 05 mei 2001 19:03 schreef blade181 het volgende:
Win2k is het PROBLEEM ik speelde daar B&W ook eerst in en dat zuigt!!!! Daarna Millenium gedaaid en perfecto!!!!
Was ik al bang voor.. Das best wel klote, ik heb geen zin in een MultiBoot geval -- Ik vind restarten veeeeels te vermoeiend >:)
Pagina: 1