Verwijderd
Ik ben erg ongelukkig, laatst het hele gave spel B&W gehad voor het behalen van mijn rijbewijs, ff meegenomen naar werk om een paar kopieen te maken van de handleiding voor een collega, hebben ze dat boek uit mijn bureau la gejat! Nu ben ik het dus kwijt! Damn problem, ik zit net in het begin van level 2 en ik kom er nu niet echt meer uit. Wie heeft er voor mij die handleiding op pdf of een ander formaat? EA wil me geen nieuwe sturen, want daar heb ik dan de bon enzo voor nodig, maar die heb ik niet omdat het een cadeau was voor het halen van me rijbewijs. 
Wat nu? /me is hopeless.....
Wat nu? /me is hopeless.....
Verwijderd
ligt het aan mai of is dit gewoon een uitgebreide verzoek om een handleiding voor een spel waar je niet eens een handleiding voor nodig hebt aangezien die advisors genoeg uit leggen (is al gezegd.. I know.. maar goed).
Pfff wat een onzin, als iemand van je werk dat boek heeft gejat moet je er niet veel werk voor doen om erachter te komen wie ''t gejat heeft..
"I sit in my room and imagine the future."
Leuke smoes
die had ik nog niet gehoord.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ok, jij hebt een prijs voor de meest originele smoes van dit jaar gewonnen
...
Een handleiding heb je sowieso al niet echt nodig, als je er niet uitkomt gebruik je de search maar eens.
Ennuh.. een foto van jou + hoes + cd volstaat ook, dan scan ik de handleiding wel in
Een handleiding heb je sowieso al niet echt nodig, als je er niet uitkomt gebruik je de search maar eens.
Ennuh.. een foto van jou + hoes + cd volstaat ook, dan scan ik de handleiding wel in
Pagina: 1