met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Zucht...daar gaan we weer 
In de search kan je het ook vinden maar ik heb hem gekocht bij www.dpluss.nl.
Kijk onder aanbiedingen.
FL29,- + verzendkosten.
In de search kan je het ook vinden maar ik heb hem gekocht bij www.dpluss.nl.
Kijk onder aanbiedingen.
FL29,- + verzendkosten.
edit:
prijs er maar bij gezet
prijs er maar bij gezet
Verwijderd
Je hebt altijd baas boven baasOp donderdag 03 mei 2001 18:57 schreef IceStorm het volgende:
Direct linkje
Heeft de Bruna ''m niet meer? Daar heb ik ''m een maand geleden of zo gekocht voor rond een geeltje. Vraag anders even bij de kassa.
Edit
http://www.bruna.nl/zoeken/index.php?o=cdrom_titel&q=codename+eagle&referer=&wereld=multimedia
tidE
Z.
Edit
http://www.bruna.nl/zoeken/index.php?o=cdrom_titel&q=codename+eagle&referer=&wereld=multimedia
tidE
Z.
Zoef
Verwijderd
Ik zou je toch afraden dit spel te kopen..want de lol is in de single-player mode er al snel vanaf... levels zijn monotoom, de graphics zijn niet supermooi en er zitten nogal wat bugs in
Echter, op een LAN is Codename Eagle eventjes leuk..elkaar plat bombarderen, Kamikaze (bij mij altijd overigens onbedoeld)
Echter, op een LAN is Codename Eagle eventjes leuk..elkaar plat bombarderen, Kamikaze (bij mij altijd overigens onbedoeld)
IceStorm:
Ola, het is alweer enige tijd geleden sinds u uw laatste zoekactie heeft uitgevoerd. Daarom heeft El Cheapo de tijdelijke bestanden waarin informatie over uw zoekopdracht wordt bewaard weggespoeld met Tequila. Door uw zoekopdracht opnieuw uit te voeren kunt u de informatie weer tevoorschijn toveren. No problemo!
Ola, het is alweer enige tijd geleden sinds u uw laatste zoekactie heeft uitgevoerd. Daarom heeft El Cheapo de tijdelijke bestanden waarin informatie over uw zoekopdracht wordt bewaard weggespoeld met Tequila. Door uw zoekopdracht opnieuw uit te voeren kunt u de informatie weer tevoorschijn toveren. No problemo!
Het gaat mij om het multplayerenOp vrijdag 04 mei 2001 00:11 schreef hardenberg het volgende:
Ik zou je toch afraden dit spel te kopen..want de lol is in de single-player mode er al snel vanaf... levels zijn monotoom, de graphics zijn niet supermooi en er zitten nogal wat bugs in
met papier mache kun je alles maken!!
Single player sucks, multiplayer urenlang dikke pret gegarandeerd. Oh en je moet het niet te serieus gaan spelen en gewoon lol maken en niet te zeer op de score letten.Op vrijdag 04 mei 2001 00:22 schreef Servowire het volgende:
[..]
Het gaat mij om het multplayerenop LAN''s
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1