[BC3] bfp beta illegaal? helemaal niet

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wrom worden al die topics over links naar bid for power gesloten het is een beta van iets waar de makers geen geld over mogen vragen en op het forum van die gasten zelf staat het ook dus ik zie het probleem niet

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Misschien houden de modjes niet van dbz... :?:?

• BC3 Victim
lol

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Waarom is het dan niet ''gewoon'' te downloaden? Ik kan me niet voorstellen dat een volkomen legaal iets alleen circuleert in de duistere wereld van FTP-servers met minder legale inhoud :?.

En wat ik er tot nu toe van begrepen heb is het een closed beta die niet verspreidt dient te worden over iedereen.

Verwijderd

Maar ligt het aan mai of wordt CS ook verspreid d.m.v ftp servers? Maar goed.. das idd anders I know. |:(

• BC3 Victim
ik zou ook niet willen dat als ik een spel aan het maken was iemand het al aan het spelen is terwijl jij het nog niet af hebt
maar dr is niks illegaals aan

• BC3 Victim
het is verboden toch?
Door die gasten van quake3 om geld voor je mod te vragen?

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 03 mei 2001 18:53 schreef Neo_NFK het volgende:
ik zou ook niet willen dat als ik een spel aan het maken was iemand het al aan het spelen is terwijl jij het nog niet af hebt
maar dr is niks illegaals aan
Nou als je iets maakt heb je daar rechten over. En als jij besluit jou creatie niet ''uit te willen geven'' dan mag dat.
Ik bedoel.. wat is er WEL legaal aan? En om welke reden?

• BC3 Victim
bezoek hun forum eens:
bidforpower.com

en post een siets of zoek naar iets over die beta''s en je zal zien dat iedereen er tegen is maar dat ze je niet tegen houden ik bedoel ze (tja hoe leg je dat uit)

• IceStorm

IceStorm

Q: Can I test Bid For Power?
A: No. We are testing Bid For Power ourselves but thanks for wanting to get involved.
Ze willen het niet dus mag het niet tenzij iemand me een goede reden geeft ;).

• BC3 Victim
ze willen het niet ja
maar ik doe het wel het mag mischien van hun niet (het BFP team)
maar het is niet illegaal als het illegaal zou zijn zouden hun illegaal bezig zijn

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 03 mei 2001 19:14 schreef Neo_NFK het volgende:
maar het is niet illegaal als het illegaal zou zijn zouden hun illegaal bezig zijn
WHY???

Oh en het leest een stuk makkelijker als je leestekens en hoofdletters gebruikt ;)

Verwijderd

Dat is dus wel illegaal. Case Closed.

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 03 mei 2001 19:16 schreef HlpDsK het volgende:
Dat is dus wel illegaal. Case Closed.
Ik hou wel van een errug goed argument dus die kans mag ie nog krijgen :).. Toch?

Verwijderd

Nop, het is niet illigaal

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 03 mei 2001 19:21 schreef illem het volgende:
Nop, het is niet illigaal
Goed argument gaat ie weer dicht ;)..

(twijfelen is soms lastig :P)
Pagina: 1