De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En wat ik er tot nu toe van begrepen heb is het een closed beta die niet verspreidt dient te worden over iedereen.
Verwijderd
maar dr is niks illegaals aan
Door die gasten van quake3 om geld voor je mod te vragen?
Nou als je iets maakt heb je daar rechten over. En als jij besluit jou creatie niet ''uit te willen geven'' dan mag dat.Op donderdag 03 mei 2001 18:53 schreef Neo_NFK het volgende:
ik zou ook niet willen dat als ik een spel aan het maken was iemand het al aan het spelen is terwijl jij het nog niet af hebt
maar dr is niks illegaals aan
Ik bedoel.. wat is er WEL legaal aan? En om welke reden?
bidforpower.com
en post een siets of zoek naar iets over die beta''s en je zal zien dat iedereen er tegen is maar dat ze je niet tegen houden ik bedoel ze (tja hoe leg je dat uit)
Ze willen het niet dus mag het niet tenzij iemand me een goede reden geeftQ: Can I test Bid For Power?
A: No. We are testing Bid For Power ourselves but thanks for wanting to get involved.
maar ik doe het wel het mag mischien van hun niet (het BFP team)
maar het is niet illegaal als het illegaal zou zijn zouden hun illegaal bezig zijn
WHY???Op donderdag 03 mei 2001 19:14 schreef Neo_NFK het volgende:
maar het is niet illegaal als het illegaal zou zijn zouden hun illegaal bezig zijn
Oh en het leest een stuk makkelijker als je leestekens en hoofdletters gebruikt
Ik hou wel van een errug goed argument dus die kans mag ie nog krijgenOp donderdag 03 mei 2001 19:16 schreef HlpDsK het volgende:
Dat is dus wel illegaal. Case Closed.
Goed argument gaat ie weer dichtOp donderdag 03 mei 2001 19:21 schreef illem het volgende:
Nop, het is niet illigaal
(twijfelen is soms lastig