Ik was pas bij m''n pa op bezoek en die is flink aan het opruimen en kwam z''n Amiga tegen inclusief echt een vrachtlading aan diskettes (5 1/4). Nu wil die van dat ding af en ik vroeg me af hoeveel die nou voor dat ding kon vragen (sowieso of iemand er in geinteresseerd is).......
Ik wil em wel hebben.
Deze dingen zouden mischien nog geld waard zijn bij een antiqair (hoe schrijf je dat:?)
so waar leefd U ??
[edit]
prijs: 2 geeltjes o.i.d.
Deze dingen zouden mischien nog geld waard zijn bij een antiqair (hoe schrijf je dat:?)
so waar leefd U ??
[edit]
prijs: 2 geeltjes o.i.d.
Ja ik heb interesse. Ben al een tijdje op zoek naar een goede A500 voor een normale prijs.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik weet het HEEL zeker van die 5 1/4 drive, die zit er apart bij. Die diskettes waren destijds goedkoper, dus vandaar dat er zo''n ding aan gehangen is.
Wat wil je precies verkopen?
Gaat het alleen om de Amiga500 + diskettes?
Of verkoop je er ook andere hardware bij zoals bv joysticks?
Ik zou ''m ook wel willen aanschaffen
.
Ligt eraan wat je ervoor vraagt etc.
Gaat het alleen om de Amiga500 + diskettes?
Of verkoop je er ook andere hardware bij zoals bv joysticks?
Ik zou ''m ook wel willen aanschaffen
Ligt eraan wat je ervoor vraagt etc.
Amiga met 5 1/4? bedoel je niet 3 1/2?
toch jammer dat je het in spielerij plaatst, ook al kun je met een amiga spellen spelen, je kan er nog veeel meer mee
toch jammer dat je het in spielerij plaatst, ook al kun je met een amiga spellen spelen, je kan er nog veeel meer mee
Elect a clown, expect a circus.
Prijs heb ik eigenlijk nog geen idee van, wat is daar een beetje gangbaar voor??
Het is dus een Amiga 500, met zowel kickstart 1.2 als 1.3 en is ook uitgebreid naar 1Mb. Naast het ingebouwde diskettestation zit er daarnaast ook een 5 1/4 station bij, wat de meeste diskettes zijn. Meeste staan ook spellen op, dus vandaar dat ie in deze rubriek staat.
Natuurlijk inclusief monitor en ik weet niet of er nog joysticks bijzitten........
Het is dus een Amiga 500, met zowel kickstart 1.2 als 1.3 en is ook uitgebreid naar 1Mb. Naast het ingebouwde diskettestation zit er daarnaast ook een 5 1/4 station bij, wat de meeste diskettes zijn. Meeste staan ook spellen op, dus vandaar dat ie in deze rubriek staat.
Natuurlijk inclusief monitor en ik weet niet of er nog joysticks bijzitten........
die joysticks heb ik eventuel wel.
5 1/4.. weet je dat HEEL erg zeker? Dat zou namelijk de allereeste A500 zijn die ik ooit gezien heb met een 5 1/4 drive!
5 1/4.. weet je dat HEEL erg zeker? Dat zou namelijk de allereeste A500 zijn die ik ooit gezien heb met een 5 1/4 drive!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik moet zeggen dat zelfs het kringloopcentrum mijn amiga 2000 niet wilde hebben. Je moet dus echt een verzamelaar vinden ben ik bang.
De 2000 is inmiddels mee met het grove vuil. Sta in de weg, en deed er toch niets meer mee. Winuae doet het ook, en nog met aga ook... net zo makkelijk.
De 2000 is inmiddels mee met het grove vuil. Sta in de weg, en deed er toch niets meer mee. Winuae doet het ook, en nog met aga ook... net zo makkelijk.
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Jezus wat zonde.. ik had die A2000 met liefde van je overgenomen!
Gooi die handel absoluut niet weg.... je kan mij er zeer blij mee maken!
Gooi die handel absoluut niet weg.... je kan mij er zeer blij mee maken!
Verwijderd
Uberhaupt nooit ouwe computers weggooien, doodzonde 
ik heb hier nog een Commodore64 staan met 2 joysticks en een doos vol spellen, ben niet van plan om ''m voorlopig weg te doen
ik heb hier nog een Commodore64 staan met 2 joysticks en een doos vol spellen, ben niet van plan om ''m voorlopig weg te doen
ah shit, heb ik laast nog me ouwe atari weg gedaan.
Verwijderd
Wat zou zo''n 2000 met een paar progs/spellen opgebracht kunnen hebben?
600 piek?
dus, zoiets zet je niet bij ''t oud vuil.
600 piek?
dus, zoiets zet je niet bij ''t oud vuil.
Verwijderd
Zoiets DOE je gewoon niet.Op vrijdag 04 mei 2001 08:30 schreef damswer het volgende:
De 2000 is inmiddels mee met het grove vuil.
Op vrijdag 04 mei 2001 08:30 schreef damswer het volgende:
.
De 2000 is inmiddels mee met het grove vuil.
Dit is diep triest, arme Amiga
geef hem dan aan mij, damn zeg....
Weggooien
met papier mache kun je alles maken!!
Nou, ik heb nog een A2000 liggen, met teveel verrotte 3.5 disketttes en een monitor en joysticks en 2 interne en 1 externe diskdrive. (handig voor Dune2
)
mag je op komen halen voor het symbolische bedrag van 100 piek. Ik geloof dattie uitgebreid is qua geheugen, maar toen ik hem kocht was ik veel te klein om daar wat van af te weten. Misschien dat ik nog wel eens een kijkje ga nemen onder de motorkap
anyway. wie het eerst komt wie het eerst maalt.
mag je op komen halen voor het symbolische bedrag van 100 piek. Ik geloof dattie uitgebreid is qua geheugen, maar toen ik hem kocht was ik veel te klein om daar wat van af te weten. Misschien dat ik nog wel eens een kijkje ga nemen onder de motorkap
anyway. wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Verkocht! waar ik haal hem op?
Enneuh hoe verhoudt zo''n A2000 zich met een A500 eigenlijk?
Ok, op het moment is er dus 50 piek geboden....als er niemand anders is geinteresseerd kan ie worden opgehaald.....plaats is Rotterdam....
100 piek!
[zeikmodus]mmmmm, dit mag toch niet, verkopen op got???[/zeikmodus]
Wel cool een echt Amiga
Wel cool een echt Amiga
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Ja, ik heb zelfs nog een Amiga 1000.
Een geimporteerde (ntsc) versie uit amerika, voordat ze in europa uitkwamen.
Ohja een Amiga4000 staat ook nog te verstoffen.
Maar allemaal niet voor de verkoop hoor, teveel sentimentele waarde voor mij.......
Een geimporteerde (ntsc) versie uit amerika, voordat ze in europa uitkwamen.
Ohja een Amiga4000 staat ook nog te verstoffen.
Maar allemaal niet voor de verkoop hoor, teveel sentimentele waarde voor mij.......
Nite: heb je net gemailed.
Tazman:
ji mag hem hebben aangezien je de eerste was. Ik geloof dat een A500 de desktop versie was van de A2000 (ik heb ze allebei gehad) De A2000 heeft een grotere kast en zelfs 2 5.25 bays! ik heb destijds jongens met cd rom spelers erin gezien op meetings.
ik ben op dit moment te zat om iets te zeggen, dus meel me maar en je kan het in de buurt van breda op komen halen voor een snip.
ji mag hem hebben aangezien je de eerste was. Ik geloof dat een A500 de desktop versie was van de A2000 (ik heb ze allebei gehad) De A2000 heeft een grotere kast en zelfs 2 5.25 bays! ik heb destijds jongens met cd rom spelers erin gezien op meetings.
ik ben op dit moment te zat om iets te zeggen, dus meel me maar en je kan het in de buurt van breda op komen halen voor een snip.
Ok, aangezien dit soort dingen onder handel wordt verstaan en niet op dit board hoort (ik wilde hetzelfde doen voor een MSX en een Commodore64
, maar deze zijn gelocked)
is het misschien verstandig me even een e-mail''tje te sturen : dreamc@europe.com
is het misschien verstandig me even een e-mail''tje te sturen : dreamc@europe.com
Ik wil die a500 ook wel hebben, heb er nog wel een staan hier, maar mijn monitor is stuk, er zit toch wel een monitor bij he?
Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.
Yeah, mn A2000 heeft 3 x 3.5" diskdrives. maar ik heb je teruggemeeld tazzman. checken dus die mail!!
Ok, ik heb inmiddels al iemand voor die Amiga, dus blijven er nog een commodore64 en een MSX over......
hey Walkman, vraag ff of Frenzy (hier op GoT) interesse heeft in die MSX, ik hoorde laatst dat hij zon beetje alles met MSX erop wel kewl vond! suuk6
Ik weet dat dit een kickje gaat worden van een topic uit het stenen tijdperk, maar toch...
Ikzelf ben nog steeds bezitter van een aantal Amiga's en Commodore 64 computers (1x C64 oude type (de "bruine" uitvoering), 1x C64 nieuwe type (de "witte" uitvoering, 1x Amiga 500 (met de hardware KCS PC emulator), 3x Amiga 1200 (waarvan 1 in nog orginele toestand, 1 duitse uitvoering (QWERTZ keyboard en een rood gespoten uitvoering)...
Nu ben ikzelf erg gecharmeerd van de emotionele "waarde" van deze machines (Dit zijn dus mijn allereerste computers waarmee ik ooit als kind heb zitten "spelen").
Niet dat ik ze OOIT zou willen verkopen (mijn vrouw wil ze het liefst naar de vuilnis brengen...
), maar ik zou wel eens willen weten wat voor financiele "waarde" deze machines nog hebben...
p.s. Niemand hoeft te "proberen" om ook maar 1 van deze machines te bemachtigen, want ze gaan ECHT NIET WEG!!!
Ikzelf ben nog steeds bezitter van een aantal Amiga's en Commodore 64 computers (1x C64 oude type (de "bruine" uitvoering), 1x C64 nieuwe type (de "witte" uitvoering, 1x Amiga 500 (met de hardware KCS PC emulator), 3x Amiga 1200 (waarvan 1 in nog orginele toestand, 1 duitse uitvoering (QWERTZ keyboard en een rood gespoten uitvoering)...
Nu ben ikzelf erg gecharmeerd van de emotionele "waarde" van deze machines (Dit zijn dus mijn allereerste computers waarmee ik ooit als kind heb zitten "spelen").
Niet dat ik ze OOIT zou willen verkopen (mijn vrouw wil ze het liefst naar de vuilnis brengen...
p.s. Niemand hoeft te "proberen" om ook maar 1 van deze machines te bemachtigen, want ze gaan ECHT NIET WEG!!!
I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!
Verwijderd
Het is inderdaad een hele oude kick. Om te voorkomen dat mensen oude berichten gaan quoten, is het misschien beter om van deze vraag een apart topic te maken.
Als je denkt dat hier een leuke discussie uit kan ontstaan (en je een discussie erover wilt houden), dan kan je het topic in Spielerij - Games & Discussies zetten. Wil je alleen antwoord op je vraag, dan zou het topic zich in Spielerij - Problemen & Vragen thuisvoelen
Als je denkt dat hier een leuke discussie uit kan ontstaan (en je een discussie erover wilt houden), dan kan je het topic in Spielerij - Games & Discussies zetten. Wil je alleen antwoord op je vraag, dan zou het topic zich in Spielerij - Problemen & Vragen thuisvoelen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()