De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zag iemand in Haarlem een GBA import spelen/demonstreren en ik moet zeggen het is een erg strak apparaat...
alleen jammer dat ie er 500,- voor vroeg
alleen jammer dat ie er 500,- voor vroeg
Volgens mij in juni. De elfde geloof ik. Maar ja hoe vaak is een launch van een console (of handheld) al wel niet uitgesteld.
volgens mij wordt het een schopkont apparaat
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
bah... nou ja bedankt voor info..
dat wordt wachten tot juni dan...
dat wordt wachten tot juni dan...
Verwijderd
Hoeveel gaat dat ding ongeveer kosten?
Kan ik mijn oude GB en GBC spellen er ook op spelen?
<< nog veel meer vragen >>
Ik zoek zelf wel ff wat info over dat apparaatje
Kan ik mijn oude GB en GBC spellen er ook op spelen?
<< nog veel meer vragen >>
Ik zoek zelf wel ff wat info over dat apparaatje
bij www.futurezone.nl hebben ze hem al voor 999,- incl. mariokart en F-zero.
Geen ID...Op donderdag 03 mei 2001 17:30 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Hoeveel gaat dat ding ongeveer kosten?
Ja, geen probleem, heb ik al gedaanKan ik mijn oude GB en GBC spellen er ook op spelen?
Officiële prijs wordt volgens mij fl 279,-
Ruud.
Ruud.
Verwijderd
Heb je er eentje gejat ofzoOp donderdag 03 mei 2001 17:57 schreef -BrZ- het volgende:
[..]
Geen ID...
[..]
Ja, geen probleem, heb ik al gedaan
Uhm, ik zeg net dat ik voor een week 2 te leen hebOp donderdag 03 mei 2001 19:30 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
Heb je er eentje gejat ofzo
Pagina: 1