[BC3] Raar probleem met Tombraider 3

Pagina: 1
Acties:

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:03

Lordy79

Vastberaden

Topicstarter
systeem:

MSI K7T TURBO socket A
Duron 800
Daytona Geforce2 MX
128MB Ram
20GB harde schijf

geheugen en harde schijf zijn 100% zeker goed. Ik heb ook alles al uit de PC gehaald en het broodnodige vervangen.

Probleem:
Met tombraider 3 (std editie, dus geen platinum editie) krijg ik verziekte textures (je ziet rare vlakken vanaf sommige punten).

Heeft iemand een oplossing? Is er een patch (niet te vinden op tombraider site) beschikbaar? Een ander probleem?

Uiteraard heb ik goede drivers en verse windows installatie geprobeerd en verscheidene detonators. (van stabiel tot de nieuwste)

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Andere games lopen goed? Gebruikt tomb3 direct-3d? Indien direct3d kun je je directx checken. En bios instellingen?

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Topicstarter
Andere diverse games lopen goed.

Superbike (vaag spel, had wel een patch nodig)
Quake III
Unreal Tournament
3dmark2001

Ik heb dus verse win installatie + via4in1 + detonator + directx8.0 geinstalleerd + geluidskaart (creative vibra) geinstalleerd.

Zelf denk ik ook dat het spel te oud is OF dat er een patch gedraaid moet worden.

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Ah, als je 3dmark goed kunt draaien zal het met je directx wel goed zitten. En als je q3 draait zal opengl ook wel snor zitten. Er was volgens mij wel een patch voor tomb3... zal ff zoeken.

-edit- kijk, hier istie :)

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Topicstarter
Thanks! :D

Overigens heb ik het ook nog even op een compleet ander systeem met vrijwel dezelfde specs geprobeerd en dat gaat als een tierelier... dus er is toch iets anders aan de hand :(