De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je moet eerst de armband vinden, daarna kun je bepaalde statues wegduwen
/me == 42
okee bedankt, enige idee hoe ik dungeon 5 kan bereiken zit bovenin maar da kom je ook op zo''n stuk wat iedere keer het zelfde wordt(links rechts omlaag of omhoog) het blijft hetzelfde
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Daar moet je gewoon 3 of 4 keer omhoog lopen
/me == 42
Ja dat heb ik geprobeerd, ik heb wel 100 x naar boven gelopen maar er gebeurd nix
Verwijderd
Tering moet ik ook ff opzoeken. van level 5
Iets van 2 keer omhoog 1 naar link en dat 5 x ofzo.
Armband haal je vlakbij leven 6.
level 6 uit 1 naar onder 1 naar rechts, rechtsomhoog 1 naar rechts en dan 1 van die stenen.
En dat allemaal uit het blote koppie!!!
Iets van 2 keer omhoog 1 naar link en dat 5 x ofzo.
Armband haal je vlakbij leven 6.
level 6 uit 1 naar onder 1 naar rechts, rechtsomhoog 1 naar rechts en dan 1 van die stenen.
En dat allemaal uit het blote koppie!!!
Pagina: 1