De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Deze hint zit trouwens ook ergens vlakbij
/me == 42
2 op de NES
1 op de gameboy
1 op de SNES
2 op de N64
over welke hebben we het nou ?
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Tipje rechtsboven in de hoke van het kerkhof. Daar de grafsteen in de hoke rechtboven maar niet de uiterste maar de 1na laatste. Die kan je naar beneden schuifen en dan heb je het laatste zwaard.
Als ik het zo allemaal uit mijn hoofd doe hoor.
Dat heb ik ook nog.Op donderdag 03 mei 2001 14:43 schreef jordyb het volgende:
Zou ik thuis op mijn homemade kaart moeten kijken.
Elk veld van het level nagetekend met alle geheimen erop en waar zig de levels bevinden enzo.
Die goede oude tijd
Verwijderd
Noord West Zuid West gaan.
Level bij is 4x omhoog lopen
Die armband zit in dat scherm wat ik zei maar dan helemaal rechtsboven
Als je nog meer vragen hebt is ICQ je maar
Er zijn er ook nog 2 op de CD-IOp donderdag 03 mei 2001 13:09 schreef Warbringer het volgende:
er zijn 6 zelda''s ofzo
2 op de NES
1 op de gameboy
1 op de SNES
2 op de N64
en nog een niet officieel gereleasde remake van zelda 1 op de snes.Op donderdag 03 mei 2001 19:32 schreef -BrZ- het volgende:
[..]
Er zijn er ook nog 2 op de CD-I
deze was alleen via een of ander sataliet systeem te verkrijgen...
ik heb hem gehad/heb hem misschien nog
Verwijderd
Dan wil ik die zeker van je kopen!!!!Op vrijdag 04 mei 2001 09:36 schreef weareborg het volgende:
[..]
en nog een niet officieel gereleasde remake van zelda 1 op de snes.
deze was alleen via een of ander sataliet systeem te verkrijgen...
ik heb hem gehad/heb hem misschien nog
ICQ me maar voor een prijsje.
Want ik heb alle zelda''s behalve die van de CD-I wel een keer gespeeld. Maar dat is hele andere zelda. En zwaar bagger.
er zijn er 2 op de gameboyOp donderdag 03 mei 2001 19:32 schreef -BrZ- het volgende:
[..]
Er zijn er ook nog 2 op de CD-I
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
taj duh de gewone en de kleuren versieOp vrijdag 04 mei 2001 11:01 schreef Bass64 het volgende:
[..]
er zijn er 2 op de gameboy
4 op de gameboy...Op donderdag 03 mei 2001 13:09 schreef Warbringer het volgende:
er zijn 6 zelda''s ofzo
2 op de NES
1 op de gameboy
1 op de SNES
2 op de N64
Oude zwart wit versie, color versie met color dungeon, en dan de nieuwste versies die binnenkort uitkomen (Legend of Zelda: Oracle of Ages en Legend of Zelda: Oracle of Seasons).
Maar goed..
er zouden er eerst 3 komen, en ze zouden al af zijn. alleen toen kwamen ze met het idee dat ze compatible f zo metelkaar moesten zijn dmv een password systeem. door dit gezeik zijn we er 1 kwijt geraakt, die wel moet bestaan, maar nooit word uitgegeven.Op vrijdag 04 mei 2001 11:27 schreef Notorious het volgende:
[..]
4 op de gameboy...
Oude zwart wit versie, color versie met color dungeon, en dan de nieuwste versies die binnenkort uitkomen (Legend of Zelda: Oracle of Ages en Legend of Zelda: Oracle of Seasons).
Maar goed..
-----------
nog ffe dit:
ik heb net die verloren snes zelda remake terug gevonden.
wie hem wil mailt/icq''ed me maar.
Verwijderd
En dan ben ik in USA.
Meteen ff meenemen
Klopt.Op donderdag 03 mei 2001 11:33 schreef Wiko het volgende:
"Go north, west, south, west..."
Deze hint zit trouwens ook ergens vlakbij
Boven, links, onder, links.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
(die van de NES dus)
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Ik ga denk ik maar zon gba kopen en hopen dat zelda daar wat op wordt
Verwijderd
Hehe, als je nou gewoon een paar weken wacht kan je hem in de winkel bij bart smit halen, komt nl. 20 Mei uit ofzo, dus begin Juni hier!Die 2 nieuwe komen in de zomer 2001 in USA uit denk ik
En dan ben ik in USA.
Meteen ff meenemen
Ditto, kan niet wachten tot er een Zelda voor de GBA wordt aangekondigt (met screens natuurlijk)! Die Oracles of .. ga ik ook kopen, weet alleen nog niet welke. Kan hier iig pwd "ruilen"snik snik waarom voelen alle nieuwe games nou niet hetzelfde aan?
Ik ga denk ik maar zon gba kopen en hopen dat zelda daar wat op wordt