Toon posts:

[BC3] [CS] Flikkerend beeld na menuutje

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik aan het cs''en bent heb ik gewoon prima beeld en FPS uit mijn computertje.

Als ik echter het menu induik (tijdens het spelen) om bijv. mijn controls aan te passen, en ik ga weer trug naar game, zijn alle models knipperend en halfdoorzichtig (ook gun model, en HUD)

Ik heb Detonator 6.49 op Win98SE

verdere comp specs in sig..

Weet iemand hoe dit kan of heeft iemand hier ervaring mee?
ik kan zo dus niet ff het menu in om wat te veranderen, en dan game resumen... (btw, ik kijk niet door muren heen dan, alleen door de models in het spel, en de gunmodels)

Verwijderd

Het probleem ken ik... Soms helpt et om nog een keer esc. en resume te doen.
Anders moet je gewoon niet meer naar de menutje''s gaan en alleen console commando''s gebruiken...

Verwijderd

Topicstarter
dat doe ik nu dus oook, maar het is irritant als je perongeluk ipv ~ de ESC indrukt....

andere oplossingen?

• Splatter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
dat had ik eerst ook, maar nu niet meer... :)
volgens mij omdat ik det. 6.50 erop heb gezet maar ik weet het niet zeker

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik had hetzelfde probleem met Half-life. Door gewoon ff ALT-TAB te doen en vervolgens terug naar de game te gaan kon ik dit probleem oplossen.

Ik heb al maanden geen half-life meer gedaan (en wel volop drivers geupdate etc), dus of ik het nog heb weet ik niet :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem met Half-life. Door gewoon ff ALT-TAB te doen en vervolgens terug naar de game te gaan kon ik dit probleem oplossen.
Dan is bij de meeste van ons het geluid weg ;(

• Splatter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
Valve bedoel je :)
Sierra is alleen de producer van het spel.

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
iedereen heeft dus dit probleem onder windows 2000 krijg ik hem meestal weer goed door ctrl-alt-del task-manager en dan met de rechter muis op half-life klikken bring to front dan is meestal beeld weer goed en het geluid weer terug.. Ja wat dat bedreft kan sierra nog wat leren van UT en quake...

Verwijderd

heb ik ook...gewoon neit doen;p
Pagina: 1