Toon posts:

[BC3] SS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Serious Sam, vanmiddag had ik een ps2 en een seriele muis aangesloten. Spitscreen met z''n tweeen gaat het toetsenbord goed, alleen de muis, die delen we. Als ik naar links beweeg, dan bewegen we allemaal naar links (allebei eigenlijk, met z''n tweeen). Weet iemand hoe ik die 2 muizen afzonderlijk kan laten werken in serious sam?

en met 2 player split screen rekt ie hem neit helemaal over de breedte op, kan dit wel? zo ja, hoe?

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:57

Bloodclot

Jawier!

?? splitscreens nog bij zo''n spel???
LOL... nou ja kan leuk wezen...

sorry ik weet het antwoord niet...

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn pc draait ie perfec, hebben ook netwerk, alleen om k6 233 met 128 mb en voodoo 2 en supertrage HD werkt ie niet (niet geprobeerd trouwens, maar op een celly 433 oid en voodoo 3 + 96 mb ram werkt ie ook niet). Dus kan het neit over netwerk, dus dan maar splitscreen. En kan je ook nog lekker schelden en schreewen en slaan als de ander je bijna doodheeft

Het kan trouwens zelfs met z''n vieren.
En online lagt ie, niet normaal

Verwijderd

Oh het gaat over Serious Sam... ik dacht ff aan heel wat anders toen ik het topic las :P

Magoed... 2 muizen lukt dus in elk geval niet. Je bent een knappe jongen als je 2 cursors tegelijk & onafhankelijk vanelkaar aan de praat krijgt in zo''n game.

De enige oplossing is dus: 1''tje zonder muis laten spelen (gamepad, joystick?)

Of laat je vriend anders zn PC mee sjouwen en bouw een klein LAN''tje, is veel leuker. Dan kun je ook gelijk niet meer bijmekaar op je scherm loeren ;)

Verwijderd

Denk niet dat dat kan...