De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Niet zoveel healing powder gebruiken...... zolang ze in het rood staan moet je wachten tot ze weer gewoon worden
Hoe lang duurt het voordat Bandaged weggaat ?
of Crippled ?
En hoe doe je dat ?
of Crippled ?
En hoe doe je dat ?
Met een aan WAANZIN grensend optimisme
of je hebt een armor dat hun perception omlaag haald, of ze zijn blinded. oplossingen: armor uit doen
, en als ze blinded zijn, staat dan in rood erbij geschreven, dan healen met doctor''s bag of paramedic''s bag.
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Verwijderd
"Concussed" (hersenschudding geloof ik) doet ''t ook goed, -2 Perception, -4 Intelligence. Oplossing is zoals altijd doktertje spelenOp donderdag 03 mei 2001 00:44 schreef nexus het volgende:
of je hebt een armor dat hun perception omlaag haald, of ze zijn blinded. oplossingen: armor uit doen, en als ze blinded zijn, staat dan in rood erbij geschreven, dan healen met doctor''s bag of paramedic''s bag.
Verwijderd
Bandage kun je weghalen door met een doctors bag je character te healen . Lees dus niet met een first aid kit.
hoe krijg je "winded" eigenlijk weg?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hoe haal je bandaged weg ?
Hmmm ik krijg ook met docter''s bag en stich skill 100 niet weg, zegt hij :does nothing...
Hmmm ik krijg ook met docter''s bag en stich skill 100 niet weg, zegt hij :does nothing...
degene die bandaged is moet wel wounded of erger zijnOp vrijdag 04 mei 2001 09:41 schreef Whaletyr het volgende:
Hoe haal je bandaged weg ?
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Koop het spel en lees de handleiding
I want to live forever, so far.. so good.
kAN nIX over injuries in de handleiding vinden.
Pagina: 1