[BC3] in-game video extracten

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo! Weet iemand of het mogelijk is om de in-game films zoals die van Red Alert 2 e.d. eruit te halen? Ik heb gezocht in de search maar kon ''t niet vinden :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Capturen lijkt me de enige mogelijkheid... maar dan moet je wel erg veel }:O hebben

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:40
Dat verschilt per game hoe je dat kan doen. Bij RA2 kun je gebruik maken van XCC Mixer, zie http://xcc.tiberian.com/ (die op dit moment down lijkt) om de video bestanden te extracten, die je daarna met de Bink player (zie http://www.radgametools.com/) kunt bekijken.

Verwijderd

PC1: de game draaien met TV-OUT
PC2: loopt op die kanaal te grabben.

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 19:45 schreef The Dude het volgende:
PC1: de game draaien met TV-OUT
PC2: loopt op die kanaal te grabben.
tuurlijk! nu ff ''n 2e PC kopen, n video capture kaart en klaar is Kees!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JungleJim
Dat XCC mixer is overigens ook wel op andere sites te vinden, gewoon ff een zoekmachientje gebruiken.

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 20:48 schreef JungleJim het volgende:
Dat XCC mixer is overigens ook wel op andere sites te vinden, gewoon ff een zoekmachientje gebruiken.
ik was net van plan dat inderdaad te gaan zoeken :) xcc.tiberian.com blijft wel erug lang down.
kan ik eindelijk dat vette ending filmpje gewoon bekijken zonder t opnieuw uit te spelen (en natuurlijk van de grafische vormgeving van Agent Tanya genieten >:) )

Tnx!

• BC3 Victim
euh... kheb nu n xcc mixer EN een AVplayer... maareuh.... hoe werkt dat?

• JungleJim
Op de cds staan mix bestanden. Open met XCC Edit movies01.mix of movies02.mix (zo heten ze geloof ik). Extract vervolgens de bestanden met BIK als eerste paart karakters (zul je zien in rechter deel van programma scherm), sla ze op met .bik als extensie, en je kunt ze met de bink player afspelen.

Zo zou ''t in theorie moeten werken. Kan het helaas niet zelf checken, ''k heb RA2 niet geinstalleerd...
Pagina: 1