[BC3] PC Gameplay steeds te laat (Abonnement)

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben nu al 3 jaar lid van de PC Gameplay. Ik ben er altijd zeer tevreden over maar de laatste 3 maanden krijg ik het blad zeker een week later dan ie in de winkel ligt. Ligt dit aan de PCGP, De Belgische PTT of de NL PTT??? Zijn er meer mensen met dit probleem???

edit:
ik bedoel natuurlijk een week ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
PCgameplay ROELEERD ZWAAR ;)

Sorry, da was ff off-topic :)

Verwijderd

Een MAAND later:?

Bij mij komt het de laatste tijd (1 of 2 maanden) enkele dagen later dan normaal, maar een maand niet.
Anders moet je ff een mailtje naar de redactiesturen en vragen hoe het zit.

PCGameplay roeleert idd zwaar :)

• BC3 Victim
ik ben dus niet de enige die er de laatste maanden last van heeft :) Ik denk dat het aan de PTT ligt want op de PCGP staat altijd een stikker van verzonden op 25 .... en dan mkomt ie pas de 1e van de volgende maand.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-01 23:48
Me 2 :( zwaar irritant

Verwijderd

met PU zelfde probleem, je hoort hem toch te krijgen voordat ie in de winkel ligt?

Verwijderd

jep.. ik heb et zelfde..
meestal komt ie twee dagen voordat ie in de winkel ligt.. dus ik zou em eigelijk zaterdag al moeten hebbe gekregen maar vandaag issie er nog niet..

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 12:46 schreef Trashbash het volgende:
Een MAAND later:?

Bij mij komt het de laatste tijd (1 of 2 maanden) enkele dagen later dan normaal, maar een maand niet.
Anders moet je ff een mailtje naar de redactiesturen en vragen hoe het zit.

PCGameplay roeleert idd zwaar :)
goed lezen is een probleem he hij zegt 1 week later.

Het ligt er maar net aan hoe de PTT het afhandeld. En ook wanneer zij de abonenmenten verzenden. Het is normaal dat ie iets later komt.

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 14:22 schreef The Dude het volgende:

[..]

Het ligt er maar net aan hoe de PTT het afhandeld. En ook wanneer zij de abonenmenten verzenden. Het is normaal dat ie iets later komt.
Hij kan best goed lezen hoor :P Voor de edit stond er nog maand :)

Ik vind het echt dus niet normaal dat ik het blad nu al 6 dagen later krijg!!! Ik heb dit probleem pas sinds een maand of 3 dus echt "normaal" is het niet :(

Verwijderd

Voortaan iets verder kijken dan je neus lang is voordat je met flames begint te slingeren, alsjeblieft :(

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 12:42 schreef Fr3aKER het volgende:
Ik ben nu al 3 jaar lid van de PC Gameplay. Ik ben er altijd zeer tevreden over maar de laatste 3 maanden krijg ik het blad zeker een week later dan ie in de winkel ligt. Ligt dit aan de PCGP, De Belgische PTT of de NL PTT??? Zijn er meer mensen met dit probleem???

edit:
ik bedoel natuurlijk een week ;)
Idem, maar kreeg vandaag de nieuwe binnen :)

• BC3 Victim
persoonlijk vind ik de PU toch beter....

Verwijderd

kreeg em gister binnen.. valt de laatste tijd wel tegen die PTT :(
(nah ja.. de laatste tijd..)

Verwijderd

Op donderdag 03 mei 2001 19:12 schreef Koekwaus het volgende:
persoonlijk vind ik de PU toch beter....
Pu is echt melig :D dikke humor in dat blad

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Vroeger roeleerde PcGameplay zwaar, in de tijd van Bert Geysels.

Helaas is in de loop van de jaren PcGameplay verworden tot een blad wat af en toe een hoog PU-niveau haalde.

Derhalve mijn abo toen opgezegd.

Laat ik het anders verwoorden. In de beginperiode was ik het *altijd* 100% eens met de score die ze gaven. Later werd dat minder en minder en minder.. Vooral bij racegames.

Heusinkveld Engineering

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Daarin heb je gelijk ...

ik kijk niet naar hun scores ;)
Ik lees gewoon de goede artikels en vorm zelf een mening ...

ik ben het dus ook niet altijd eens met hun gedacht van een "goed" spel (cfr B&W ;) )
Pagina: 1