May the force be with you!!
* Pizzaman spreekt uit ervaring *
Nouja als deze patch ook niet werkt, ga ik toch maar 4 tientjes uit de muur trekken en naar dixons lopen
Verwijderd
Moet je eerst ff de originele .exe weer terugzetten.......Op woensdag 02 mei 2001 11:24 schreef ko9 het volgende:
Weet je dat wel zeker, want ik krijg om die rede de 1.13 patch niet geinstalleerd, omdat ie zegt: "GP3 is not installed on this machine" ofzo. MAW, hij staat niet in het register.
Nouja als deze patch ook niet werkt, ga ik toch maar 4 tientjes uit de muur trekken en naar dixons lopen
Verwijderd
En het stuur was ook gaar
Ik dl dus maar gewoon alles apart
Was vorige week bij de Dixons 4 tientjes! ff halen dus, als je nu met een "backupje" speelt!
Dat ga ik ook denk ik wel even doen ja. Maar dan w8 ik nog ff tot na mn examens, anders ga ik het iets te veel spelen denk ikOp woensdag 02 mei 2001 11:50 schreef Skoezie het volgende:
/reclame modus
Was vorige week bij de Dixons 4 tientjes! ff halen dus, als je nu met een "backupje" speelt!
Maar ik wil toch ff kijken of deze patch ook op mijn huidige versie werkt
Ja daarom bij mij ook totaal geen problemen hoor...Op woensdag 02 mei 2001 12:03 schreef Raikane het volgende:
Bij mij werkt het perfect!!
Jawel hoor maar ik denk dat de meeste GP3-fans dat ding allang hadden...Op woensdag 02 mei 2001 12:08 schreef Skywalker het volgende:
En heb ik teveel gezegd?? Zet het er vet uit of niet dan??!!
Dit gaat bij mij dus helemaal fout:
1. De cockpit ziet er niet uit (alle knopjes achter en door elkaar.
2. Vanuit de cockpit zie je maar een heel klein gedeelte van je wiel (bijna de hele bovenkant zie je niet).
3. De tussentijden die de GPxPatch zouden moeten geven, zie ik niet.
4. Alle wagens crashen in de 1e bocht van Monza eraf (misschien ook wel bij andere tracks, maar die hebik nog niet getest).
5. Heel veel tracks zijn niet goed zichtbaar ivm het draaien van het spel op software modus.
6. De toetsenbord besturing is verandert en kan ik niet meer terugzetten (ik moet nu met ''Y'' remmen en met ''A'' gas geven.
En zo zullen er nog wel meer van dit soort bugs inzitten. (ik vind de wagens er ook niet echt geweldig uitzien)
Maar ik vind dus het grootste positieve punt van deze patch: Ik heb nu ook een INTRO
alleeen je heb die update welnodig voor je toetsen anders kan je alleen maar remmen met de knop Y
na die update staat hij weer gewoon op Z
Maar voor de rest zit hij er goed uit.
Alleen jammer dat je niet kan zien hoe warm je banden zijn
Dus ik hoop dat bij de Offic UPdate die binnen kort uitkomt het er wel bij zit
wat wat meer info tijdens het rijden zou ik wel prettig vinden .
omdat ik alleen nog maar stuur hulp en schakellen aan heb staan meer niet
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Uiteindelijk viel die site toch wel mee , net ff met 154 kb/s naar binnen gehaald.
PIII 800@804 Mhz
en je kan hem gewoon spelen met die nieuwe banen en ook met de oude
als je gewoon opstart met GP3 dan krijg je nieuwe menu en de oude banen maar.
maar als je opstart met GPpatch dan krijg je alles nieuw
maar niet alleen die banen zijn nieuw ook alles is verbeterd dan die oude banen
kijk hier ff tussen daar staat die fix voor het qwerty TB
http://www.grandprix3.com/software.php3?op=viewssoftware&sid=10
hij is maar 700k groot
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
yep, ik heb DirectX 8 en ik heb niet de nieuwste drivers, omdat de 3.64 ofzo beter zijn voor deze kaart. Eerst had ik wel de nieuwste, maar toen kon ik dus geeneen spel draaien en nu wel.Op woensdag 02 mei 2001 14:35 schreef Skywalker het volgende:
In Hardware mode ziet hij er dus strak uit!! Maar voor je toetsenbord probleem kun je een patch downen op dezelfde site als waar de patch vandaan komt. En waarom zou jij met je TNT kaart geen hardware mode draaien? Dat zou wel moeten kunnen. Heb je directX 8.0 en de nieuwste detonator drivers van Nvidia geprobeerd?
In het menu staat ie nu dus op Software 3D en die kan ik niet veranderen
Verwijderd
Ik had eerst ook allerlei onderdelen los gedownload maar dit is veel vetter!!
thx
maar ik weet genoeg ik installeer m dus niet, heb nu net alles precies gefikst hoe ik het wil, eigen menu etc, dus als ik die patch erover gooi ben ik dat allemaal kwijt
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Is 1.10 niet gewoon nieuwer dan 1.5 (als in 10 > 5)Op donderdag 03 mei 2001 11:21 schreef hellogoodbye het volgende: GPXpatch 1.10 is bijvoorbeeld al weer verouderd: versie 1.5 is allang weer uit
Stay safe
Dat is mijn probleem juist, ik KAN hem gewoon niet op hardware zetten, er staat alleen "3D software"Op donderdag 03 mei 2001 15:57 schreef Skoezie het volgende:
Voor de mensen bij wie het er niet uit ziet. Wel weer ff op de juiste resolutie en in hardware modus zetten. Ik dacht eerst ook, shit WTF is dit. Zit er nu weer erg gaaf uit. Vroem...
Ik heb alles al geprobeerd maar nix werkt.
Hier mijn specs:
Athlon 750@863 mhz
128 mb
TNT2 16 mb
met direct x 8 en NVidia Deto3 drivers V3.64
Verwijderd
10% al van die patch
[off-topic] lol @ ViperGTS, PIII 800 @ 804
[/off-topic]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dus als je v2.0 al hebt... hoef je em niet te downen (voorlopig)
Stay safe