Toon posts:

[BC3] RocketArena3 (Quake3A) werkt niet :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb RocketArena3 gedownload voor quake3arena en geinstalleerd, maar ik kan het niet spelen door een of andere error

''expected interface 4 found 6 aborting'' zoiets ongeveer. Ik krijg in ieder geval een helemaal wit scherm en als ik alt-f4 druk zie ik die error in het blauwe ''load'' schermpje van q3a.

Ik gebruik versie 1.17 van q3a
en versie 1.5 van rocketarena3.

Mijn systeem is snel genoeg.

Verwijderd

update eerst maar eens naar 1.27H omdat alle servers daarop draaien.

Verwijderd

Beste volgorde:
Install Q3
Run Patch 1.27g
Run Patch 1.27h
Run Rocket Arena 1.5 patch
Run Q3 1.27h
Set your config
Copy q3config.cfg van je baseq3 dir in je q3-dir naar je arena dir in je q3-dir
Gebruik de in ''t start-menu aangemaakte linkje om RA3 te spelen.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Shit kan ik weer 2 maps maken omdat ik op mplayer-europe speel moet ik 1.17 gebruiken en voor team arena + blijkbaar rocketarena 1.27.

Okay thanx

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 00:00 schreef funksngrooves het volgende:
Shit kan ik weer 2 maps maken omdat ik op mplayer-europe speel moet ik 1.17 gebruiken en voor team arena + blijkbaar rocketarena 1.27.

Okay thanx
Je kunt op meerdere plaatsen op Internet instructies vinden hoe je tussen die versies makkelijk kunt wisselen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 mei 2001 01:33 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Je kunt op meerdere plaatsen op Internet instructies vinden hoe je tussen die versies makkelijk kunt wisselen ;)
Ja ik had het al eerder gedaan, maar team-arena vond ik toch niet echt vet en aangezien ik hem sinds die tijd geformat heb had ik nog geen zin om er weer 2 te installeren. Maar ja.. rocket arena schijnt wel vet te zijn dus vanavond toch maar ff doen.
Pagina: 1