Toon posts:

[BC3] paart Halflife /tfc vraagjes.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een poos tfc geinstaleerd maar telkens als ik een spel porbeer te joinen krijg ik de melding Error loading string :576 weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? , ik wil ook als het mogelijk is tijdens het spelen zien hoeveel fps ik draai. alvast bedankt

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 01 mei 2001 18:26 schreef norvana het volgende:
Ik heb nu een poos tfc geinstaleerd maar telkens als ik een spel porbeer te joinen krijg ik de melding Error loading string :576 weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? , ik wil ook als het mogelijk is tijdens het spelen zien hoeveel fps ik draai. alvast bedankt
sorry, met de eerste vraag kan ik je niet helpen maar om je fps te laten zien moet je ff net_graph 3 in console typen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
oke. dank je. dat is wat ik wou weten.. nu dat eerste nog oplossen..

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

en daarna net_graphpos 2, komt ie in het midden te staan ipv over je ammo :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
576: klinkt of het iets met een modemstring/snelheid heeft te maken...

Verwijderd

Topicstarter
modemstring snelheid :? uhh ja oke! maar hoe los ik het op! hehe

Verwijderd

Topicstarter
bah nu dit weer. tfc start op, ik wil een spel joinen. en BOEM blauw scherm :( ..waar kan dit aam liggen . heb al vaak gereset en poos niets gedaan met pc en alle onnodige troep afgesloten

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-02 14:20

Ridge

From the Bold & the Beauti

Vertel eens wat meer over je pc, hardware/software en i-netverbinding. Kunnen we wat gerichter antwoord geven

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Om je fps te zien kun je beter cl_showfps 1 doen netgraph zelf kost nogal wat fps :)

Verwijderd

Topicstarter
pc is een p3 500 met een tnt2 m64 ,
chello uhh. sja wat nog meer.. dat is wel het belangrijkste denk ik. uhh 96 mb intern....

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 01:26

koornee

3!

welk OS?

misschien een verse install van half life. en dan de nieuwe patch neerhalen.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-02 14:20

Ridge

From the Bold & the Beauti

Wat zei dat blauwe scherm qua fout melding?

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Topicstarter
Os = win98 se.. heb hem nu helemaal opnieuw geinstaleerd. en heb al een idee wat het kon zijn . k had net een mappack geinstaleerd,. dus dat zal wel een fout gegeven hebbe.. nu is het al stuk minder. heb nu allen nog die Error :'( 576
Pagina: 1