Ik heb nu een poos tfc geinstaleerd maar telkens als ik een spel porbeer te joinen krijg ik de melding Error loading string :576 weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? , ik wil ook als het mogelijk is tijdens het spelen zien hoeveel fps ik draai. alvast bedankt
sorry, met de eerste vraag kan ik je niet helpen maar om je fps te laten zien moet je ff net_graph 3 in console typen.Op dinsdag 01 mei 2001 18:26 schreef norvana het volgende:
Ik heb nu een poos tfc geinstaleerd maar telkens als ik een spel porbeer te joinen krijg ik de melding Error loading string :576 weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? , ik wil ook als het mogelijk is tijdens het spelen zien hoeveel fps ik draai. alvast bedankt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
en daarna net_graphpos 2, komt ie in het midden te staan ipv over je ammo
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
576: klinkt of het iets met een modemstring/snelheid heeft te maken...
Vertel eens wat meer over je pc, hardware/software en i-netverbinding. Kunnen we wat gerichter antwoord geven
www.tradealliance.nl
pc is een p3 500 met een tnt2 m64 ,
chello uhh. sja wat nog meer.. dat is wel het belangrijkste denk ik. uhh 96 mb intern....
chello uhh. sja wat nog meer.. dat is wel het belangrijkste denk ik. uhh 96 mb intern....
welk OS?
misschien een verse install van half life. en dan de nieuwe patch neerhalen.
misschien een verse install van half life. en dan de nieuwe patch neerhalen.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Wat zei dat blauwe scherm qua fout melding?
www.tradealliance.nl
Os = win98 se.. heb hem nu helemaal opnieuw geinstaleerd. en heb al een idee wat het kon zijn . k had net een mappack geinstaleerd,. dus dat zal wel een fout gegeven hebbe.. nu is het al stuk minder. heb nu allen nog die Error
576
Pagina: 1